Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Vierailija kirjoitti:
Eräs kampaamo meni boikottiin, kun kampaaja oli selvästi kiireinen ja ärsyyntynyt paksujen hiusteni raidoittamisesta. Repi ja riuhtoi ja naama nyrpeänä puhumatta mitään suoritti homman. Pesukin oli lähellä väkivaltaa. Tosi kiva, kun tuo lysti paksuille ja puolipitkille hiuksilleni ei ole mitään halpaa ja kun pitkästä aikaa raskin mennä niin ei todellakaan ollut mikään ihana relax kampaamokokemus. Kaikenmaailman paksujenhiustenlisät tietysti veloitti.
Paksujen hiusten lisämaksu? Enpä ole koskaan kuullutkaan, vaikka itselläni on myös. Tais olla ennemmin huonon päivän ketutuslisä. Minulta kyllä kampaaja veloitti 10€ hiusten pesusta kun sanoi kastelevansa että on helpompi leikata. Päätti kesken kastelun että hänpä pesee shampoolla vaikka sanoin että aamulla olen pessyt.
Kicks kaupassa mies tuli päälle kun päästiin ovesta sisään , olen juutalainen ruskea mies mustat hiukset , lähdettiin pois heti foorumilla . Ei sen jälkeen ole uskallettu sinne päinkään. Toinen ns.juutalaisena esiintynyt vei meiltä rahat kädestä sanoen teidän kuuluu antaa kaikki meille. Sitten tuli helluntaiseurakunnista Puotila elävä sana seurakunnasta mies ja nainen että tämä juutalainen mies muuttaa Suomeen ja lähiöissä asunnot on annettava heille venäläisille ja maksettava heille autopaikat annettava sängyt heille ja osa viedään Israeliin TV7 ja helluntaiseurakunta sekä vapaakirkko mukana tässä. Sosiaaliviraston asuntoja käytetään motelli vuokrauksessa pimeästi ja muitakin asuntoja verotonta tuloa pitää hotellia vuokra asunnoissa laittomasti maahan tuleville varastetut huonekalut kodinkoneet. Pasilan elävä sana ja Keravan cityseurakunnassa ja helluntaista Tikkurila Espoo Malmi saalem SRK kointähti yhdistys ja Life LINE . Siion.fi ne toimii yhdessä myös Pakilan helluntaiseurakunta ja Tampereen sekä vapaakirkko. Kaikki uskonto kaikki ei vaan ole aitoa ei rehellistä ei oikeaa . Missiomaailma.fi ammattimaista myyntiä varastamista huijausta Manson kulttia. Kyse on lähinnä huijauksista. Varastettua tavaraa vaihdetaan aitoon ja rahaa. Väärät setelit oikeisiin. Rihkamaa aitoon. Kaupasta ostettu kodinkone varastettuun. Kaupasta ostettu vaate matkalaukku vaihdetaan varastettuun. Anna meille sun TV me annetaan sulle varastettu huonompi tilalle. Kun annat Jumalalle rehellistä aitoa korua rahaa saat tilalle väärennettyjä varastettua.....eikä kristittyjen tarvi sohvaa sänky kun juutalaiset tarvii ne. Tiedätte että messias on Jumalasta samoin kristityt no se varastettu tavara silmä silmästä matkalaukku matkalaukusta TV TV:stä onkin varkaille tuhoonvihittyä Mooseksen lain mukaan että mitä nyt laivakontissa kuljetatte busseissa onkin teille tuhoonvihittyä Jumalan silmissä kun teidän ✡️🦄🧿🪔🐓omaa Mooseksen lakia lukee. Olet varastanut Jumalalta kun varastit kristityiltä . Kristitty lue messias.
Älkää koskeko matkalaukkuihin mitkä painaa tyhjinä paljon. Ei saa ottaa mitään tavaraa mitä ilmaiseksi työnnetään käsiin eikä antaa omia tavaroita ne on ammatti huijauksia ja huumeita . Myös käytettyä myydään uutena ja varastettua korua vaatetta astioita kuin se olisi rehellistä eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
En osta yhtään tuotetta jonka nimessä lukee "Helsinki" tai "Helsingin". Triplassa näin jossakin burgeripaikassa tekstin: "Stadin (Helsingin) Burger", alkoi jotenkin huvittamaan tuossa kohtaa.
Joskus radiossa pyöri mainos, jossa laulettiin nuotilla "Hel-singin makkara-teh-taaaaat!" Muutaman kuukauden kun kuuntelin omien lasten laulavan tuota joka välissä, niin halusin polttaa koko tehtaan maan tasalle.
Kampaamossa hakemassa kestopermanentin, en antanut sen leikata samalla hiouksuia, josta kampaaja alkoi tiuskia mulle. Leikkasi kuitenkin jonkin verran. KUn permanentti oli tehty mun hiukset oli ihan pörröt ja lyhyet. Tuli identtiteettikriisi kunnes hiukset kasvoivat pituutta. Siitä on jos 50 vuotta ja sen tapaiksen jälkeen en ole kampaamon penkkejä kulutellut.
Passia kyselevät liikkeet tulevat menemään boikottiin. Ja kuraa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs parturikampaaja ei ottanut kuuleviin korviinsakaan toivettani mustanruskeista ja tumman violetin värisistä raidoista:
"Eivät ne näy sinun (kahvin)ruskeista hiuksistasi mihinkään, minä laitan sopivamman ja näkyvämmän värin raitoihisi."
Sain pääni täyteen oranssin värisiä raitoja, koska "syksytyypille ne sopivat erityisen hyvin."
"Jostakin syystä" ihmiset kysyivät minulta toistuvasti olenko kipeä /sairas, ja miksi kasvojeni iho näyttää niin keltaiselta?
Kun katsoin itseäni päivänvalossa peilistä, kauhistuin. Näytin ihan maksakirroosiin sairastuneelta.
Kyllä harmitti. Menin lähimpään markettiin, jonka kemikaliomyyjän avustuksella ostin hiusvärin jolla sain värjättyä ne porkkananväriset raidat piiloon.
Jos kasvojen iho näyttää sairaalta, ei syy välttämättä ole pelkästään hiusten värissä.
Kyllä se tässä tapauksessa johtui ihan väristä. Olen värityypiltäni tumma kesä, en todellakaan syksy, eikä oranssi väri käy minulle ollenkaan. Varsinkaan suoraan kasvoja vasten.
Kun värjäsin itse raidat piiloon kylmään taittuvalla tummanruskealla, sain yksinomaan myönteisiä kommentteja ulkonäöstäni, ja kasvojeni iho näytti terveeltä, ei keltaiselta. 😊
Paikallinen polttopuukauppias joutui boikottiini.
Mainosti polttokuivaa koivua.
Kunnon sihinä lähti kiukaassa mustuvista klapeista. Ei siinä muuten mitään, jos olisi myynyt puut tuoreina, mutta kun laskutus oli kuivan puun mukaisesti.
Vedin itseni aivan käkikänniin yhdessä baarissa. Olin niin kännissä kuin ihminen nyt vaan voi olla.
En tehnyt mitään typerää (omia muistikuvia ei ole, mutta kaverit kertoivat), mutta en kehtaa näyttäytyä siellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen polttopuukauppias joutui boikottiini.
Mainosti polttokuivaa koivua.
Kunnon sihinä lähti kiukaassa mustuvista klapeista. Ei siinä muuten mitään, jos olisi myynyt puut tuoreina, mutta kun laskutus oli kuivan puun mukaisesti.
Etkö sinä kädellä tuntenut klapien olevan märkiä ja painavampia kuin tavallisesti?
Muutin jokin aikaa sitten. Tilasin fortumilta sähköt. Asuttuani pari viikkoa jokin höperöltä vaikuttava puhelinmyyjä soitti fortumin asioista. Höpötteli omia aikojaan, en oikein päässyt jyvälle mitä se tarkoitti. Laskuun oli kuitenkin puhelun jälkeen ilmestynyt kaksi ylimääräistä maksullista palvelua a 5 e/kk (omafortumista näin). eräs ex-puhmyyjä selitti että tuo puhelutyyli on ihan tarkoituksellinen tekniikka.
Lähden pois jos en saa suomen kielistä palvelua.
Silloin kun Gigantti avattiin, niin lähdin hakemaan yhtä tarjoustuotetta. Sitä ei sitten ollut, joten ei ole sen jälkeen kiinnostanut lähteä ostoksille sinne. Hyvin on pärjätty ilmankin.
Käyttäjä4749 kirjoitti:
Sain lahjakortin kosmetologille kasvohoitoon. Kosmetologi kauhisteli monta kertaa hoidon aikana, että onpa sinulla tosi lyhyet ripset (yritti myydä melkein €100 ripsiseerumia). En ostanut, enkä mennyt toista kertaa.
Olen varmaan tähän ketjuun kirjoittanutkin. En käy enää kosmetologilla, koska saan aina kauhistelua syvistä aknearvistani, ja kosmetologit yrittävät tuputtaa milloin mitäkin kallista seerumia, joka muka poistaisi arvet. Enpä haluaisi nähdä sellaista ainetta heidän hyllyssään, joka niin syvältä syövyttäisi ihoa! Sellainen on kyllä ihan plastiikkakirurgin hommia. Onneksi arvet eivät paljon näy päälle päin, mutta toki tuntuvat ihoa hieroessa. Yksikin kosmetologi, kun huomasi epämukavan oloni, lähtiessä heläytti kohteliaisuuden: ”Mutta varmasti voi tuollaisellakin iholla elää ihan onnellisen elämän!”
Erään kangaskaupan ylipirteä myyjä kauhea häslääjä. Ei ihme, että kyseisessä kangasliikkeessä on loppuunmyynti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden pois jos en saa suomen kielistä palvelua.
Jos se on sulle niin tärkeää, niin voisit ehkä itsekin opetella. Suomenkielinen on yhdyssana.
Yhden kosmetologin vaihdoin toiseen kun ripsien kestotaivutuksessa alkoi antamaan ihonhoito-ohjeita ja kyselemään kovin tarkkaan tuotteita joita käytin. Ei tässä mitään jos olisin niitä pyytänyt, mutta olisin tosiaan halunnut vaan saada rennon aamupäivän enkä kuunnella sitä kuinka tuotteeni olivat huonoja ja aivan vääränlaisia. Nykyinen hoitaa työnsä hyvin ja auttaa mielellään silloin kun pyydän neuvoja eikä ala neuvonaan ilman pyytämistä.
Yleensä en ole asiointia lopettanut mutta kartan tiettyjä asiakaspalvelijoita tietyissä liikkeessä, esimerkkinä Aukia tai Kicks. Olen huomannut että niinä päivinä kun olen meikannut ja laittanut hiuksia niin saa aina hyvää palvelua vaate- ja kosmetiikkaliikkeissä, mutta taas jos en ole vaikka meikannut niin jotkut myyjät ilmeisesti ajattelevat ettei silloin tarvitse palvella tai edes sanoa hei. Pukeudun kuitenkin aina siististi ja tyylikkäästi ja olen ihan "tavallisen" näköinen parikymppinen, joka aamu ei vaan ehdi tai jaksa laittaa sen kummemmin meikkiä. Suurin osa myyjistä kuitenkin palvelee hyvin näinä kiireisempinäkin päivinä ja heiltä ostan mielelläni, näiltä tietyiltä myyjiltä en apua ole kaivannut enää sen jälkeen kun ovat kerran ignooranneet. En jaksa edes itse enää edes moikata tai muutenkaan noteerata näitä joille toisen ulkoinen olemus on peruste sille palvellaanko vai ei.
Peli on selvä, ellei mestassa saa maksaa selvällä rahalla.
Pitäkööt tunkkinsa, on sentään vielä paikkoja joissa setelit ja kolikot kelpaa.
Muutin noin 15 v sitten hervantaan. ensimmäisellä viikolla minut heitettiin ulos r-kioskilta ja kieltäydyttiin palvelemasta kotipizzassa.kummassakaan en ollut ennen käynyt.
Minä lopetin ostamisen kaupassa jossa hedelmäosastolla kuhisee pikkukärpäsiä ja osa hedelmistä oli vihreitä homepalloja. Kuulemma talon työntekijätkään ei osta heviä siitä talosta vaan kilpailijalta. Heitä näkeekin tosi usein muissa kaupoissa.
Aikamoinen osastovastaava jos myymäläpäällikkökään ei uskalla puuttua asiaan. Tätä on jatkunut vuosia.