Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Thai hieronta joensuussa on minun mielestäni ihan törkeää, kun mieheni käy siellä hieronnassa selkänsä takia, ja on kihlasormus sormessa, niin siitä huolimatta ollaan utelemassa lopussa kuulemma saako olla muuta palvelua, eli pillua ollaan tarjoamassa lisä maksusta. En itse menisi miehenä enää jos aina sama homma, tosin kaikki Thai hierojat ovat kuulemma yhtä ällöttäviä. Vaikka kieltäytyy, niin aina ihan 30e lisä maksun kera ollaan tyrkyllä.
Alepa. Piraattia. Ulkomaalaiset pitsaruoka paikat koska ne vahingoittaa kristittyjä tahallaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta_metrosexuaali_tyttöpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalando boikotissa. Ihan vaan, koska markkinoivat nykyisin vaatteitaan jollekin ihan muulle asiakasryhmälle, kuin minulle.
Ilmeisesti tasa-arvon nimissä, mutta syrjivät sitten kuitenkin joitain muita...Ai onko siellä kenties ei-valkoisia ihmisiä mainoksissa, ja uhriuduit siitä?
Niissä mainoksissa on yksinomaan kaikkien marginaaliryhmien edustajia.
Nykyään alkaa kaikissa mainoksissa olla sama kaava esillä olevien ihmisten suhteen. Jos kuvassa on kolme ihmistä, niin yksi on valkoinen, yksi musta ja yksi aasialainen. Yksi porukasta on nainen, yksi mies ja yksi epäselvä. Homoseksuaaleja on ainakin kaksi. Yksi on selvästi mu_sli_mi, yksi juut_alai_nen ja yksi epäselvä. Liian laskelmoitua, liian läpinäkyvää. Tuollaisen laskelmoidun valheen nähtyään ei voi uskoa enää mitään mitä siinä mainoksessa sanotaan.
Sama koskee nykyään amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia. Laitan aina koneen kiinni, kun ensimmäinen musta tulee ruutuun. Liian valheellista, kyynistä, saarnaavaa.
Miksiköhän ne mainokset pitää tehdä tällä kaavalla nykyään? Oletko miettinyt? Mielensäpahoittajien ja boikotoijien aikakaudella yritys saa huonon maineen yhdestä mainoksesta ja joukkolynkkauksen somessa, asiakasmäärät vähenee ja tulos laskee. Ei ole helppoa mainostajien työ ja yritysten markkinointi tänä päivänä. Yksi ihminen kun löytää jostain mainoksesta suurennuslasilla jotain kyseenalaista ja tekee siitä somepäivityksen, tuhat sitä peukuttaa ja kauhistelee, tuomitsee yrityksen rasistiseksi/syrjiväksi/X-vastaiseksi/kulttuurin omijaksi jne ja sitten lehdet tekee juttuja ja juttu paisuu paisumistaan. Kohta ollaan oikeudessa, pyydellään anteeksi ja selitellään, poistetaan tuotteita myynnistä, hylätään mainos jne. Vaikka mainos olisi ollut ihan viaton ja hyvää tarkoittava. Nyt siis sinunkaltaisten vuoksi näinkään ei saa mainostaa koska se on epäuskottavaa, läpinäkyvää ja laskelmoitua. MITEN niitä tuotteita voi sitten mainostaa?
Juuri tuossahan se vika onkin. Mainokset suunnitellaan pienen pientä woke-öyhöttäjä-somelynkkaajajoukkoa miellyttämään suuren yleisön kustannuksella. Jos koen itse ettei mainos ole suunnattu itselleni tai viiteryhmälleni, koen ettei mainostettu tuotekaan ole ja ostamatta jää.
Maailman ihmisistä kyllä suurin osa on muunnäköisiä kuin vaaleita länkkäreitä. Jos tasapuolisesti mentäisiin, ei kantis-suomalaisten näköisiä olisi mainoksissa kuin ihan vilaukselta jossain taka-alalla.
Silloin kun mainostetaan tuotteita tai palveluita suomalaisille kuluttajille, ei varmaan ole tarkoituksenmukaista mennä sen mukaan mitä ”suurin osa maailman ihmisistä on”.
HOK Elanto. Niiden jossain ABC-kahvilassa ei yhtäkkiä saanutkaan hampurilaisateriaa niin, että juomana olisi ollut kahvi (Hesellä saa, on aina saanut). En välitä automaatista saatavasta limpparinlitkusta. Eikä niillä ollut siinä edes Pepsiä. Minulle luvattiin hyvitys ottamatta jääneestä limsasta, vielä ei ole näkynyt. Joten irtisanoin sitten jäsenyyteni ja tilini S-Pankissa. En ollutkaan ollut osuuskaupan asiakasomistaja kuin alun 30 vuotta. Niiden bensa on helkkarin kallista eikä yhden hengen talous koskaan kuluta niin paljoa rahaa, että boobuksilla olisi jotain merkitystä. Joten halpuutin ihan itse. Ja toi ensin mainittu kuppila on jo lopetettu. Ei ihme, en ole koskaan saanut niin törkeää kohtelua osakseni missään. Kannattaisi ehkä kouluttaa asiakasrajapinnassa olevaa henkilökuntaa, ei asiakas tykkää siitä, että puhutaan kuin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pihviravintolassa missä ei osattu paistaa lihaa eikä osattu myydä oikeata lihaa. Siinä on oikeasti pohjat. Mainitsin asiasta tarjoilijalle ja hän ystävällisesti välitti tiedon keittiöön. Keittiö palautti lautasen takaisin viestin kera, että ei ole mitään vikaa. Tilasin fileen ja sain fileen keskiosan. Paisto oli medium vähän yli ja tilasin miinuksena. Siinä oli kaikki väärin. Marssin keittiöön sen pihvin kanssa ja kysyin mitä tämä on sun mielestä. Ihan paniikissa änkytti jotain siinä. Näytin sille mitä tilasin ja näytin mitä se toi, niin selitys paineessa, aijaa katos mä otin väärin kiireessä.. Sanoin, että kai ymmärrät ettet voi ottaa väärin. Jos säet näe, niin sä tunnet sen käsissäs että ei ole oikea. Siihen se jäi seisomaan ja tarjoilijalle annoin tipin ja sanoin et laskun voit lähettää kokille keittiöön.
Leikkaan lihaa ammatikseni ja jonkun verran tota tietoa ja kokemusta 20v aikana tullu.[/quote"
Siinä taas 1 sankari avautuu urotyöistään kun on vapaa-ajallaan oman elämänsä Gordonramsey. . .
yhdessä lopetin käymästä kuin työntekijä hoki kassalla miten motivoitunut se on työhön.
toisessa siksi kun vartijat harrasti näköjään huvina kyttäämistäni. aina perässä.
huonojen sovituskoppien suhteen olen myös lopettanut. jos vaatteita sovittaa, koppi oltava sellainen josta ei näy!!!!!!!
Ei anneta rahaa niille kirjoitti:
Alepa. Piraattia. Ulkomaalaiset pitsaruoka paikat koska ne vahingoittaa kristittyjä tahallaan .
Miten ne pitsaruokapaikat vahingoittaa ?
Power
Tilasin ennen joulua miehelleni kameran ja maksoin heti. Tilatessani sanoin että tiedän että ette saa jouluksi, mutta sitten kun se tulee niin ilmoitatte. Meni päivä ja tuli tekstari että tervetuloa noutamaan. No minä menin.. ei siellä mitään ollut. Kimittivät että ei sellaista niin nopeasti saa.. No en ole väittänytkään, päinvastoin. Näytin tekstarin, alkoi kiivas hakeminen että missä missä.. loppujen viimeksi totesivat että eivät tiedä miksi JÄRJESTELMÄ on lähettänyt väärän viestin. Itsekseenkö se sieltä lähettelee.. No joulu oli ja meni ja taisi olla jo uusi vuosikin kun kävin ostamassa muuta asiaa ja kysyin että jokohan se kamera olisi saapunut. Nyt sitten JÄRJESTELMÄ ei ollutkaan lähettänyt viestiä. Kamera oli saapunut aikaa sitten, mutta ei kukaan ollut lähettänyt mitään viestiä. Sain mä kyllä lahjakortin, jonka käytin samantien enkä ole enää mennyt. Yksittäinen huono kokemus, mutta jotenkin jäi paskan maku.
Vierailija kirjoitti:
Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!
Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.
Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.
Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.
Haluan mykän kampaajan.
Jep! Haluan rentoutua kampaamossa, en höpöttää enkö varsinkaan kuunnella ketään.
Kampaaja. Kävin vuosia ottamassa vaaleita raitoja hiuksiini. Kampaaja n. 35-40v nainen. Minua ei haittaa juttelu, olimme monessa mielessä samalla aaltopituudella ja pidin hänestä sekä kävin tosi mielelläni hänen penkissään. Hän alkoi tuntua ystävältä.
Sitten kerran halusin, että tehdäänkin erilailla. Laitetaan hiuksiin punaruskeaa/toffeeta raitoina, sillä tavalla että kokonaisuudesta tulee elävä. Näytin mallikuvaa siitä, mitä väriä haen. No mitä sain? Elina Taalasmaa -tukan. Siis tasaisen punaisen.
Annoin anteeksi, ajattelin että tämä on vain elämää, että ei se niin kauhea ole. Vaihtelu virkistää ja onhan minulla vihrrät silmät ja pisamia, että kai se ihan ok sopii.
Välissä värjäsin taas 1-2 vaaleammaksi raidoilla..kunnes halusin tavoitella sellaista punaiseen vivahtavaa toffeeta uudelleen. Tällä kertaa oikein korostin, mallikuvan kanssa, että saahan minulle tällaisen? Saa saa. Ihmettelin, kun hän sekoitti taas tälläkin kertaa vain sen yhden värikipon.
Lähdin jälleen Elina Taalasmaana, enkä sen koommin palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalando boikotissa. Ihan vaan, koska markkinoivat nykyisin vaatteitaan jollekin ihan muulle asiakasryhmälle, kuin minulle.
Ilmeisesti tasa-arvon nimissä, mutta syrjivät sitten kuitenkin joitain muita...Ai onko siellä kenties ei-valkoisia ihmisiä mainoksissa, ja uhriuduit siitä?
Nykyään alkaa kaikissa mainoksissa olla sama kaava esillä olevien ihmisten suhteen. Jos kuvassa on kolme ihmistä, niin yksi on valkoinen, yksi musta ja yksi aasialainen. Yksi porukasta on nainen, yksi mies ja yksi epäselvä. Homoseksuaaleja on ainakin kaksi. Yksi on selvästi mu_sli_mi, yksi juut_alai_nen ja yksi epäselvä. Liian laskelmoitua, liian läpinäkyvää. Tuollaisen laskelmoidun valheen nähtyään ei voi uskoa enää mitään mitä siinä mainoksessa sanotaan.
Sama koskee nykyään amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia. Laitan aina koneen kiinni, kun ensimmäinen musta tulee ruutuun. Liian valheellista, kyynistä, saarnaavaa.
Miksiköhän ne mainokset pitää tehdä tällä kaavalla nykyään? Oletko miettinyt? Mielensäpahoittajien ja boikotoijien aikakaudella yritys saa huonon maineen yhdestä mainoksesta ja joukkolynkkauksen somessa, asiakasmäärät vähenee ja tulos laskee. Ei ole helppoa mainostajien työ ja yritysten markkinointi tänä päivänä. Yksi ihminen kun löytää jostain mainoksesta suurennuslasilla jotain kyseenalaista ja tekee siitä somepäivityksen, tuhat sitä peukuttaa ja kauhistelee, tuomitsee yrityksen rasistiseksi/syrjiväksi/X-vastaiseksi/kulttuurin omijaksi jne ja sitten lehdet tekee juttuja ja juttu paisuu paisumistaan. Kohta ollaan oikeudessa, pyydellään anteeksi ja selitellään, poistetaan tuotteita myynnistä, hylätään mainos jne. Vaikka mainos olisi ollut ihan viaton ja hyvää tarkoittava. Nyt siis sinunkaltaisten vuoksi näinkään ei saa mainostaa koska se on epäuskottavaa, läpinäkyvää ja laskelmoitua. MITEN niitä tuotteita voi sitten mainostaa?
Juuri tuossahan se vika onkin. Mainokset suunnitellaan pienen pientä woke-öyhöttäjä-somelynkkaajajoukkoa miellyttämään suuren yleisön kustannuksella. Jos koen itse ettei mainos ole suunnattu itselleni tai viiteryhmälleni, koen ettei mainostettu tuotekaan ole ja ostamatta jää.
Maailman ihmisistä kyllä suurin osa on muunnäköisiä kuin vaaleita länkkäreitä. Jos tasapuolisesti mentäisiin, ei kantis-suomalaisten näköisiä olisi mainoksissa kuin ihan vilaukselta jossain taka-alalla.
Ja juuri tästä syystä, ei voi ymmärtää että miksi on niin paha, jos Suomessa positiivisesti syrjitään kantasuomalaisia? Me olemme maailman mittakaavassa sitä marginaaliryhmää, jonka kulttuuri ja olemassaolo on huomattavasti epävarmempaa kuin niiden, joita täällä meillä etniseksi vähemmistöksi kutsutaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas mitä urputusta vain sen vuoksi että näkyy televisiossa eri värisiä ihmisiä. Kyllä on mieli pahoitettu nyt selkeästi siellä päässä.
Eräällä ässällä on niin hyvännäköinen tyttö kassalla, että pää sekoaa jos käyn siellä vielä.
Oli pakko lopettaa asioiminen siellä.
Ravintola Cella Flemarilla, koska tarjoilija Harri on massiivinen kusipää. Voitte katsoa Eat.fi sivulta, onko jollain tarjoilusta hyvää sanottavaa.
Kampaamot on usein menneet boikottiin huonon leikkuujäljen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalle joka pilasi hiukseni ja haukkui minua tylyksi, niin en kyllä menisi uudelleen :D
En myöskään hammaslääkärille, joka huusi assistentilleen sekä minulle...
Hammaslääkäristä tuli mieleen parikin tapausta menneiltä vuosilta. Lapsena jouduin käymään paljon hammaslääkärissä ja aina jouduin kuuntelemaan lääkärin ja hoitajan juttuja edellisestä potilaasta. Oikea juorukerho ja paskanpuhumiskerho sekin naisten vastaanotto. Toisella paikkakunnalla sitten mieslääkäri, laiha kuikelo, pahantuulinen nälissään haukkui kaikki ihmiset jotka on lihavia ja syö väärin. Sitä paasaamista piti kuunnella koko hoitoajan. Meinasin lähtiessä valitella sille hoitajalle "koeta jaksaa!", pyöreä keski-ikäinen nainen joka hiljaa vain sanoi aina paatoksen väliin "mm, joo!" .Nyt tuo mies on toivottavasti jo eläkkeellä ja toivottavasti ymmärtää syödä enemmän ettei ole niin pahantuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pihviravintolassa missä ei osattu paistaa lihaa eikä osattu myydä oikeata lihaa. Siinä on oikeasti pohjat. Mainitsin asiasta tarjoilijalle ja hän ystävällisesti välitti tiedon keittiöön. Keittiö palautti lautasen takaisin viestin kera, että ei ole mitään vikaa. Tilasin fileen ja sain fileen keskiosan. Paisto oli medium vähän yli ja tilasin miinuksena. Siinä oli kaikki väärin. Marssin keittiöön sen pihvin kanssa ja kysyin mitä tämä on sun mielestä. Ihan paniikissa änkytti jotain siinä. Näytin sille mitä tilasin ja näytin mitä se toi, niin selitys paineessa, aijaa katos mä otin väärin kiireessä.. Sanoin, että kai ymmärrät ettet voi ottaa väärin. Jos säet näe, niin sä tunnet sen käsissäs että ei ole oikea. Siihen se jäi seisomaan ja tarjoilijalle annoin tipin ja sanoin et laskun voit lähettää kokille keittiöön.
Leikkaan lihaa ammatikseni ja jonkun verran tota tietoa ja kokemusta 20v aikana tullu.[/quote"
Siinä taas 1 sankari avautuu urotyöistään kun on vapaa-ajallaan oman elämänsä Gordonramsey. . .
Jos tilaa lohta ja saa silakkaa, pitää olla hiljaa? Maksaa pitää kuitenkin tuotteesta ja laadusta, mitä ei siis saa?
Uskoisin, että kyseinen kommentoija olisi ollut tyytyväinen, jos asia olisi korjattu ja pahoiteltu, mutta että lähetetään sama tuote takaisin? No, samapa se mistä itse kukin typerys makselee. Seuraavat asiakkaat saavat varmaan yhtä huonon palvelun...
Ps. Ihan varmasti myös esim. sairaanhoidon ammattilainen huomauttaa, jos huomaa virheen jne.
eri
Eräässä kaupassa oli homeisia juustoja hyllyssä, lihahyllyt liian lämpimiä.
Ruokatarvikkeita en enää sieltä osta.
Power kirjoitti:
Power
Tilasin ennen joulua miehelleni kameran ja maksoin heti. Tilatessani sanoin että tiedän että ette saa jouluksi, mutta sitten kun se tulee niin ilmoitatte. Meni päivä ja tuli tekstari että tervetuloa noutamaan. No minä menin.. ei siellä mitään ollut. Kimittivät että ei sellaista niin nopeasti saa.. No en ole väittänytkään, päinvastoin. Näytin tekstarin, alkoi kiivas hakeminen että missä missä.. loppujen viimeksi totesivat että eivät tiedä miksi JÄRJESTELMÄ on lähettänyt väärän viestin. Itsekseenkö se sieltä lähettelee.. No joulu oli ja meni ja taisi olla jo uusi vuosikin kun kävin ostamassa muuta asiaa ja kysyin että jokohan se kamera olisi saapunut. Nyt sitten JÄRJESTELMÄ ei ollutkaan lähettänyt viestiä. Kamera oli saapunut aikaa sitten, mutta ei kukaan ollut lähettänyt mitään viestiä. Sain mä kyllä lahjakortin, jonka käytin samantien enkä ole enää mennyt. Yksittäinen huono kokemus, mutta jotenkin jäi paskan maku.
Samantyyppinen kokemus muinaisilta VHS-videoajoilta menneisyydestä.
Kaukosäädin hajosi kyseisestä koneesta ja menin tilaamaan uuden. Pyysin, että ota mun nimi ja numero ja ilmoitathan kiitos! Juu, totta kai ilmoitetaan ja tilataan heti. Nops, ei ilmoitusta, vaikka aikaa kului. Menin kysymään. -"No voi että, kun se sun kaukosäädin on myyty toiselle asiakkaalle"! Ei pahoitteluja, vaan jatkoi seuraavan asiakkaan kanssa kaupantekoa. En edes jäänyt lisäkysymyksiä esittämään, vaan lähdin palaamatta.
Oiskohan edes voinut valehdella ja kertoa, että ei ole kaukosäädintä vielä saapunut, ja että on jossain vika, maahantuojalla tai jotain, mutta kirkkain silmin päin naamaa vaan, että kuulepa kun myin tuosta noin vain ensimmäiselle kysyjälle. Törkeetä.
Koska henkilö oli asiaton.