Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?
Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?
Kommentit (4975)
Näin teki osuuskauppaväki kirjoitti:
HOK Elanto. Niiden jossain ABC-kahvilassa ei yhtäkkiä saanutkaan hampurilaisateriaa niin, että juomana olisi ollut kahvi (Hesellä saa, on aina saanut). En välitä automaatista saatavasta limpparinlitkusta. Eikä niillä ollut siinä edes Pepsiä. Minulle luvattiin hyvitys ottamatta jääneestä limsasta, vielä ei ole näkynyt. Joten irtisanoin sitten jäsenyyteni ja tilini S-Pankissa. En ollutkaan ollut osuuskaupan asiakasomistaja kuin alun 30 vuotta. Niiden bensa on helkkarin kallista eikä yhden hengen talous koskaan kuluta niin paljoa rahaa, että boobuksilla olisi jotain merkitystä. Joten halpuutin ihan itse. Ja toi ensin mainittu kuppila on jo lopetettu. Ei ihme, en ole koskaan saanut niin törkeää kohtelua osakseni missään. Kannattaisi ehkä kouluttaa asiakasrajapinnassa olevaa henkilökuntaa, ei asiakas tykkää siitä, että puhutaan kuin lapselle.
S-bonuksia ainakin kertyy nopeammin kuin k-plussia, jos niitä kahta vertaa. S-ryhmän kaupat on edullisempia.
Lidlissä asiakkaita epäillään Hartwall Longdrink tölkkien varastamisesta. Ehkä joskus on niin tapahtuukin mutta minusta on törkeää sanoa että lonkerot on piilossa/takahuoneessa koska asiakkaamme varastavat niitä, "voidaan hakea sieltä." Tällöinhän minutkin asiakkaana leimataan. Olen siisti iäkkäämpi nainen, enkä ole alkoholisti enkä varas. Valitin kirjallisesti ja vastaus oli tyhjänpäiväinen liirum laarum. Kyse on Lauttasaaren Lidlistä. Asioin joskus Sörnäisten tukkutorilla ja viereisessä Lidlissä, siellä sai Lonkerot ihan hyllystä normaalisti. Joten nykyään käyn vain ostamassa perunamuusijauhetta hyvin harvoin.
Kuopion Sokoksella on kaksinaamaisia naismyyjiä. Sivusilmällä näin, kun eukot iskivät silmää toisilleen (nimiä en mainitse) mennessäni maksamaan kassalle. Vähällä olin, että tuotteet heitän pois käsistäni ja sanon, että jatkakaa 'virnuilua'. Olen aina ollut kohtelias ja hyvin pukeutunut ja rahaakin on ostaa mieleisiä tuotteita, mutta jotain tunneälyn puutetta näillä naisilla näyttää olevan. Kuopion Emotionissa sitten kyllä on asiakaspalvelun osaavia myyjiä. Terveisiä sinne. 🍀🌸🌸
Vierailija kirjoitti:
Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!
Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.
Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.
Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.
Haluan mykän kampaajan.
Kerro mulle, että olet suomalainen kertomatta mulle, että olet suomalainen…
Kauppahallissa.. Sanonko missä... Noh 'Kalakukkokaapungissa' on eräs nirppanokka nainen kahvilayrittäjänä. Rouva kääntää selkänsä joillekin asiakkaille ja alkaa rämplätä kännykkäänsä ja asiakkaat saavat H-Moilasena seistä kahvilatuotteidensa kanssa, josko nyt joku tulisi perimään kahvilatuotteista hinnankin. Yleensä laittaa sitten nuoret neidit asialle.... Hoh hoijaa.... P. S. Kahviossa on itsepalvelu eli ts. kahvi kaadetaan pahvimukeihin ja viinerit ym. tuotteet ovat otettavissa ihan käden ulottuvilla. Jotakin kertoo yrittäjän epähygieniasta, kun pöydät ovat pulla muruja täynnä ja kahvitippoja siellä täällä. Asiakkaat siivoavat pöydät ennen kuin istuvat kahville.
Juu, kyllä koko Kuopio tietää, kenestä on kyse.
Kerran eräällä uudella kampaajalla ollessani luin lehteä jossa oli juttua jostakin homoparista. Kampaaja vilkaisi mitä luin ja alkoi paasaamaan miten ei voi ymmärtää tuollaista homostelua. Minä taas en voinut ymmärtää hänen suvaitsematonta asennettaan joten jatkossa olen vienyt rahani toiselle kampaajalle.
Yhdessä pizzeriassa kokki kävi vessassa, ei pessyt käsiä.
En mene toiste.
Turun Stockmann on kyllä ihme kauppa. Samaa tavaraa kuin muuallakin, mutta kalliimmalla. Ymmärrän kyllä, että hyvästä palvelusta voi vähän maksaakin ekstraa, mutta minä en koskaan löydä sieltä myyjää. Mihin lie pakenevat, taitaa mulla olla liian köyhän näköinen naama palveltavaksi 😂
Pizzeria rukaan en enää mene. Ilkeä naistarjoilija pilasi tunnelman. Ruoka kyseisessä paikassa on ihan hyvää.
Rehti asiakas kirjoitti:
Lidlissä asiakkaita epäillään Hartwall Longdrink tölkkien varastamisesta. Ehkä joskus on niin tapahtuukin mutta minusta on törkeää sanoa että lonkerot on piilossa/takahuoneessa koska asiakkaamme varastavat niitä, "voidaan hakea sieltä." Tällöinhän minutkin asiakkaana leimataan. Olen siisti iäkkäämpi nainen, enkä ole alkoholisti enkä varas. Valitin kirjallisesti ja vastaus oli tyhjänpäiväinen liirum laarum. Kyse on Lauttasaaren Lidlistä. Asioin joskus Sörnäisten tukkutorilla ja viereisessä Lidlissä, siellä sai Lonkerot ihan hyllystä normaalisti. Joten nykyään käyn vain ostamassa perunamuusijauhetta hyvin harvoin.
Valitettavasti kun tarpeeksi moni törttöilee, kaikki kärsii. Kyllä muutamat
muutkin kaupat pitää takana ”helposti häviävää tavaraa” kuten parempia lihoja, partateriä tms..
Eräässä pelikaupassa kysyin kaipaamaani tuotetta, josta minulla ei ollut ihan tarkkoja tietoja (joo tiedän, tyhmä aasiakas, mutta kai sitä saa kysyä) ei ollut kassalla tietoa vaikka kovasti yritti auttaa. Siirryin sivuun katsomaan löytäisinkö itse tuotteen hyllystä ja kuulen kun myyjä kertoo tarinani viroksi kassan sivulla hengailevalle kaverilleen ja ivalliseen sävyyn.
Viro ei ole äidinkieleni mutta ei kyllä jäänyt epäselväksi mistä puhutaan. Harmi ettei enää tunnu mukavalta palata tuohon pienyritykseen.
Eräs ravintolan terassi, jossa tarjoilija päätti puolestani, että minulla ei ole mihinkään kiire, vaan olen tullut nauttimaan. Kun yritin pyytää nopeasti vain yhtä viinilasillista, hän kehotti minua ottamaan rennosti, tulisi sitten aikanaan. Meni sitten palvelemaan jälkeeni tullutta pariskuntaa ja vei heille juomatkin ja otti ruokatilaukset lörpötellen edustamastaan keittiöstä historiallisia seikkoja ja esitellen sommelieerin taitojaan. Itselläni oli matkalaukku mukana, joten olisi osoittanut pelisilmää ymmärtää, että ehkä minulla voi olla aikataulu, ja minulle voisi sen juoman tuoda ja sen saman tien rahastaa, eikä ylevästi kehottaa rentoutumaan ja odottelemaan.
No, sain palvelua seuraavasta paikasta, eli kaikki hyvin lopulta.
Heinolassa torimyyjältä kun loppuvat varhaisperunat. Hänen apulaisensa lähtee hakemaan lisää, ts hakee S-marketista n eurolla kilo, ja torimyyjä myy niitä sit 4-5€ kilo.
Ei enää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!
Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.
Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.
Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.
Haluan mykän kampaajan.
no tämä just! Yksi kampaaja teki ihan hyvää työtä, mutta ilmeisesti koki velvollisuudekseen kysellä, että milloin on loma, mihin matkustat lomalla, mitä harrastat, miten vietät joulun, joko olet ostanut lahjat..huoh!! Se oli piinallista, minä en matkusta ollenkaan, en vietä juhlapyhiä, joulua inhoan. Piti siinä yrittää tuskanhiki otsalla vastailla, kiltti kun olen enkä kehdannut sanoa että älä kysele! En mennyt toista kertaa.
Jos työntekijä ei ole käyttänyt maskia,ollessaan asiakkaani.
Boss kirjoitti:
Lopetin juuri Burger Kingissä käynnin lasten kanssa, Karhu olutta ei näy enää meidän kaapissa, Telian liittymät vaihtuivat Elisaan ja Stockkalle en ole enää rahojani vienyt enkä vie ja Finlaysonin lakanat ovat jo muutaman vuoden saaneet jäädä kauppaan. Syynä on Prideväreihin sonnustautuminen ja julkinen Pridepaskan myötäily. Enkä todellakaan ole ainut. Koko homma on kääntynyt itseään vastaan ja saavat syyttää itseään kun ei ole munaa pysyä pois painostuksen alla. Huonoa johtamista jossa on annettu markkinointipellejen päättää firman linja.
Onneks tätä on paljon tutkittu ja huomattu, että poisjäävien tilalle on tullut enemmän uusia asiakkaita. Hyödyt euroissa on olleet suuremmat kuin haitat. Ehkä nää boikotoijat ei sitten ennenkään ole monta euroa näihin firmoihin kantaneet, että bye bye vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellos.
Kaikki vaatteet hajoaa, kulahtaa, nukkaantuu ekassa pesussa.
Ja pesen 30 asteessa.
Esim. adidaksen tuotteet ihan pilalla, vaikka yleensä kestää pitkään.
Eivät siis ole aitoja, vaikka hinnat korkeat.On kyllä niin totta. En ole tilannut mokomasta paikasta moneen vuoteen.
Mulle riitti ensimmäinen yritys silloin, kun firma oli uusi Suomessa. Kaikki tuotteet ihan ala-arvoista laatua, osa vaatteista ei kestänyt edes ensimmäiseen pesuun asti.
Yleensä noissa tilanteissa tuotteet voi palauttaa ja saat rahasi takaisin.