Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2701/4975 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhdessä pitsapaikassa käynnin kun äijä yritti kusettaa joka kerta liikaa annoksista.Tais tehdä sit muillekkin kun paikka vaihto omistajaa aikas nopeeta.

Vierailija
2702/4975 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain häpeä omasta suklaanostosta saa minut vaihtamaan kauppaa tai ainakin tekemään suklaan osalta eri pysähdyksen. Kyseessä kylän ainut market. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/4975 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zalando boikotissa. Ihan vaan, koska markkinoivat nykyisin vaatteitaan jollekin ihan muulle asiakasryhmälle, kuin minulle.

Ilmeisesti tasa-arvon nimissä, mutta syrjivät sitten kuitenkin joitain muita...

Ai onko siellä kenties ei-valkoisia ihmisiä mainoksissa, ja uhriuduit siitä? 

Niissä mainoksissa on yksinomaan kaikkien marginaaliryhmien edustajia.

Vierailija
2704/4975 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali Polte Tampere

Käytettiin äitini kanssa 3 kerran tutustumispassi, jossa siis sai mennä salille kolmena perättäisenä päivänä. Kun kolmantena päivänä minä ja äitini tulimme paikalle, täräytti yksi paikan omistajista: ”Mitä te täällä taas teette?!” Selitin tuon passiasian. Hänellä oli niin kärsivä, halveksuva ja kärsimätön ilme ja sanoi vihaisesti, ettei saa alussa tulla niin useasti loukkaantumisriskin takia. Se miten asia esitettiin, teki kyllä itselleni selväksi, etten sieltä jäsenyyttä ottanut. Kohdeltiin kuin spitaalista tai varasta. Älkää laittako tuollaista ehtoa, jos ei kerran saa käydä kuin haluaa. No, taisi muutenkin olla enemmän alan harrastajille suunnattu sali eikä aloittelijoille / rapakuntoisille.

Vierailija
2705/4975 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä kylpylässä emme käy enää ikinä. Tarjosivat tutustumiskäyntejä. Menimme ja menimme sovitusti myös tapaamiseen joka kuitenkin peruttiin heidän toimesta sairastapauksen takia. Toivotettiin hyvää loman jatkoa, eikä mitään muuta mainintaa mistään. Seuraavana päivänä olimme lähdössä pois ja jouduimme maksamaan reissusta normaalin hinnan, koska emme olleet osallistuneet tapaamiseen! Siinä kohtaa totesimme, että pitäkööt puljunsa.

Holiday Innin toimintatavalta kuulostaa. Mulle kävi nolosti, sillä olin saanut puhelimitse kutsun tutustumiskäynnille, josta saisi lahjakortin heille. Tietysti innokkaana sanoin osallistuvani. Kuvittelin, että he ovat uudistaneet tilojaan ja esittelevät ne suurelle ryhmälle. Paljastuikin myyntitapahtumaksi missä oli monta myyjää ja asiakasta kuhisevassa huoneessa, kohteena oli lomaosakkeiden myynti. Olin p.a. enkä lainkaan valmistautunut tuollaiseen. Väkisin myyjä kuitenkin koetti minulle ensin kaupata jotain. Koetti selvittää, onko minulla harrastuksia. Säälivä ilme oli, kun kerroin että vain surffailu netissä. No sitten hän jätti minut ”unelmoimaan” ja katsomaan heidän nettisivuiltaan kohteita, kun hän meni ilmeisesti neuvonpitoon muiden myyjien kanssa mitä tehdä minulle. Sitten kun tuli luokseni, niin hienovaraisesti ohjasi minut pois. Ei tarjonnut sitä lahjakorttia enkä siinä tilanteessa kehdannut sitä pyytää, vaan lähdin pois niin nopeasti kuin kykenin nolattuna. Kuitenkin myöhemmin laitoin viestiä ja sain sen lahjakortin postissa.

Pari kuukautta sitten tuli taas puhelu ja kutsu ”tutustumiskäynnille,” nyt tiesin kieltäytyä, Selkeästi heitä on ohjeistettu olematta kertomatta puhelimessa mistä on tosi asiassa kyse ja jos asiakas ei nappaa myyntitilanteessa, niin eivät aio oma-aloitteisesti tarjoa sitä lupaamansa lahjakorttia. Kätevää!

(Huom. Jos saatte tuollaisen lahjakortin niin tietäkää, että se käy vaan alimman pohjahinnan huoneeseen, eli jos kysyntä on suurempaa ja hinta noussut, vaikka viikonlopulle, niin ei käy silloin, vaikka olisi standardihuoneita vapaana. Tämän saat normaalisti tietää vasta puhelimessa respan kanssa.)

Vierailija
2706/4975 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Nam Turussa. Tilasin jotkut nachot kastikkeilla. Todellisuus: kylmiä majoneesiviiruja suoraan purkista nachojen päällä. Tyyliin Subway mutta ilman leipää ja lisukkeita. En pystynyt syömään edes ¼ annoksesta.

Vierailija
2707/4975 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolloin teini-ikäinen kun vartija vei minut takahuoneeseen ja riisutti alusvaatteisilleen. Olin muka varastanut jotain. Mitään ei tietenkään löytynyt, mutta ei minkäänlaista pahoittelua tms. irronnut.

En enää ikinä ole mennyt ko. liikkeeseen.

Saako oikeasti noin tehdä? Luulisi, että asiakkaan riisuminen ei olisi hyväksyttävää.

Ei missään nimessä ole. Vain poliisi saa hyvästä syystä tutkia kehon. Tuon kirjoittaja on seksuaalisen väkivallan uhri. Vartijalla ei ole mitään oikeuksia riisuttaa ihmisiä.

Niille, joiden mielestä me too on turhaa, voi muistuttaa, miten vapaata riistaa naiset ovat, jos asiaan ei puututa. Menneinä aikoina nuo ahdistelijat, hyväksikäyttäjät ynnä muut saivat häärätä täysin vapaasti. Nykyäänhän suurin osa tytöistä toivottavasti jo ymmärtäisi oikeutensa tai tekisi jälkeenpäin rikosilmoituksen.

Vierailija
2708/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. En tue orjatyötä vuonna 2021.

Vierailija
2709/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat on kyllä vihoviimeinen riesa. Tulevat tinkaamaan aivan kuin kyseessä olisi joku lähi-idän basaari ja muutenkin näkevät varusteista että on hallin puolen porukkaa. Mitä ne minulta kyselee? En minä osaa käyttää edes kassakonetta. Jotain järkeä asiakkailtakin toivoisin.

Vierailija
2710/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

En muista, olenko kertonut tämän täällä, mutta minulle kävi sama juttu puhelinoperaattorin kanssa. Sittenkin, kun olin vaihtanut operaattoria ja puheluista ei ollut enää laskua, tuli viiden euron laskuja niistä myöhästymisistä, ja kun en sitä tiennyt maksaa, niin laskuttivat sen myöhöstymisestä 5 euroa. Jossain vaiheesssa selvisi, että laskut olivat menneet väärään sähköpostiosoitteeseen. Olin tehnyt sopimuksen kirjallisesti, mutta joku oli sen naputellut silti väärin. Operaattoria en enää muista, kun se oli niitä vanhoja, mitä ei enää ole.

Vierailija
2711/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Power-niminen liike meni mulla boikottiin myyjien käytöksen takia.  

Sama homma. Tai sanotaanko näin että en tiedä miten sieltä olisi voinut ostaa mitään. Tunnin ihmettelin ja lähdin Giganttiin mistä sain palvelua ja suurehko summa meni sitten sinne. En tiedä menenkö enää Poweriin, kun se on ilmeisesti jonkinlainen nykyktaidemuseo eikä kauppa.

Vierailija
2712/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin huolto ja laitetakuu ovat niin ala-arvoiset, ettei sieltä tule ostettua mitään enää. Puhelin sekoillut vuoden aikana viisi kertaa (esim. sammunut itsestään tai ei ole suostunut lataamaan) - pari kertaa on käynyt niin, että ensin viikkoja Briteissä seilattuaan, puhelin on tullut lopulta takaisin pelkän ilmoituksen "vikaa ei löydetty" kera. No eihän siinä ole tällöin kauaa tietenkään mennyt, kun se on jo täytynyt taas kiikuttaa takaisin huoltoon lähetettäväksi. Pari kertaa taasen on pantu sisuskaluja kokonaan uusiksi, viimeksi ei luuriin jäänyt juuri muita alkuperäisosia kuin muovikuoret. Luulisi, että jossain vaiheessa firma tajuaisi, että tulisi heillekin halvemmaksi vain vaihtaa puhelin johonkin toiseen samanhintaiseen, eikä yrittää väkisin saada romusta toimivaa.

Vierailija
2713/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoasiakkuuden, oikein hyväksi mainostetussa sokoksen yhteydessä olevassa, lopetin parin kerran jälkeen. Kampaaja aivan tahallaan leikkasi hiukseni täysin persiilleen, ensimmäisellä kerralla ok ja hyvä sekä helppohoitoinen leikkausten välin, toisella kerralla sitten näytti selvästi, että hän se ei tämän hovikampaajaksi halua ryhtyä ja leikkasi aivan persiilleen. Joten, miksipä tuonne menisin, jos kerran raha ei tältä kelpaa, rahalla se kuitenkin maksetaan sekin palvelu. Huvittavaa sekin, että S-ryhmältä Sokokselta tuli sitten kyselyä asiakkuuden suhteen myöhemmin, no, laitoinpa suorasanaisen viestin... millä nyt tietenkäänn ei ollut mitään vaikutusta mihinkään, ehkä herätti huvittuneisuutta, mutta asiakkaita tuossa paikassa riittää ilman minuakin.

Kaupassa olen lopettanut myös asioinnin sen takia, jos kohtelu on ollut huonoa. Yhteen ruokakauppaan en astu jalallanikaan sen vuoksi, että häiriköivä naapurini on saanut sieltä keikkatöitä.... Toiseen ruokakauppaan en mene, vaikka se tuossa lähin onkin, sen vuoksi, että valikoima on surkea, ja hinnat korkeat, laatu tuoretavaroissa heikko.

Vierailija
2714/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnan omassa kirjastossa en asioi lainkaan, en mene hakemaan sieltä kirjaa vaikka se netin mukaan juuri tässä lähimmässä kirjastossa olisi, varaan ja pyydän toimituksen naapurikaupunkiin. En mene oman kylän kirjastoon, koska siellä viihtyvät paikkakunnan hörhöt eikä virkailijoiden omassakaan käyttäytymisessä ole kehumista. Voi olla, että nämä vähemmän kauniisti käyttäytyvät ovat työllistämistuella palkattuja... 

Naapurikaupungin kirjastossa (toistaiseksi) palvelu ja kaikki muukin sujunut asiallisilla linjoilla.

Vierailija
2715/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinkunnan terveyskeskuksesta vaihtoin toiseen terveyskeskukseen, koska tämä asuinkunnan terveyskeskus ei pysty mitään tarjoamaan. 

Vierailija
2716/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuputetaan vihreää tai vasemmistolaista ideologiaa, ratsastetaan pridella, tuetaan BLM ynnä muuta sontaa. Suosin Kärkkäistä, ostan sieltä aina kun voin ❤️

Vierailija
2717/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Älä väitä myyjien käyvän mun kimppuun, kun en siellä käy. Siis "sun" pois: " Myyjät hyökkäävät kimppuun."

2718/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantin huolto ja laitetakuu ovat niin ala-arvoiset, ettei sieltä tule ostettua mitään enää. Puhelin sekoillut vuoden aikana viisi kertaa (esim. sammunut itsestään tai ei ole suostunut lataamaan) - pari kertaa on käynyt niin, että ensin viikkoja Briteissä seilattuaan, puhelin on tullut lopulta takaisin pelkän ilmoituksen "vikaa ei löydetty" kera. No eihän siinä ole tällöin kauaa tietenkään mennyt, kun se on jo täytynyt taas kiikuttaa takaisin huoltoon lähetettäväksi. Pari kertaa taasen on pantu sisuskaluja kokonaan uusiksi, viimeksi ei luuriin jäänyt juuri muita alkuperäisosia kuin muovikuoret. Luulisi, että jossain vaiheessa firma tajuaisi, että tulisi heillekin halvemmaksi vain vaihtaa puhelin johonkin toiseen samanhintaiseen, eikä yrittää väkisin saada romusta toimivaa.

Gigantti on hyytävä huijarifirma. Maksan yhtä käyntiä siellä kolme vuotta! Ilman täyttä vastinetta, myyjänaikkosen huijauksen seurauksena, pitää maksaa kuukausittain tietty summa ja vielä käyttävät käsittämätöntä "pankkia" (Collector), jolta ei onnistu edes E-lasku. Kaksi kertaa olen saanut muistutuslaskun liian AIKAISIN tapahtuneesta kk-suorituksesta, kun systeemi ei kuulemma osaa kohdistaa sitä päivää myöhemmin muodostuneeseen laskuun (olin laittanut toistuviin maksuihin, ettei tarvitsisi joka kuukausi tulla muistutetuksi huijauksen uhriksi joutumisesta). En tule koskaan astumaan jalallani sinne, en myöskään tilaamaan heidän verkkokaupastaan! 

Vierailija
2719/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin yrityksiä, jotka antavat tukensa yhteiskunnallisille liikkeille.

Ikea ja HM?

Ja KELA ja Alko? 

Vierailija
2720/4975 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä paikallisessa pizzeriassa en enää asioi. Ehkä 3-4 kertaa tilattu ruokaa, ja vain ensimmäisellä kerralla on mennyt tilaus oikein. Ruuan laatu on myös ollut laskussa. Onneksi tässä kaupungissa riittää valinnan varaa.