Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2481/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa R-kioskissa en käy koska se on paikallisten iäkkäiden pelurien tukikohta. Istuvat siellä kaiket päivät sumppia ryystäen, ravilehtiään ja totolappujaan kaikille pinnoille levitellen mikä saa ahtaan liiketilan vaikuttamaan sotkuiselta.

Nopea asiointi ei käy koska kassalla on aina joku arpojensa tahi lottojensa kanssa venkslaaja jumittamassa.

Kerran olin itse voittanut muualla pelatussa paperilotossa juhlavat 28e ja menin lunastamaan rahan tuossa paikassa. Joku vanha vittumaisen näköinen ukko tuijotti kateuksissaan silmät viiruina ja hampaitaan kiristellen kun tämän mahtivoiton lompsaani työnsin.

Vierailija
2482/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 13 eur kauppaostokset 20 eur setelillä. Kassa löi koneeseen 15 eur (joka näytti takaisin 2 eur) ja antoi kuitenkin vaihtorahana 7 eur. Kotona katsoin kuittia tarkemmin ja jäin miettimään kuka tässä kusetti ja ketä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriturpa hierojana.

Vierailija
2484/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin 13 eur kauppaostokset 20 eur setelillä. Kassa löi koneeseen 15 eur (joka näytti takaisin 2 eur) ja antoi kuitenkin vaihtorahana 7 eur. Kotona katsoin kuittia tarkemmin ja jäin miettimään kuka tässä kusetti ja ketä?

Jos vaihtorahassa häikkää niin kusetettu sekä sinua että kauppaa mutta muuten ei käy oikein järkeen.

Vierailija
2485/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanterinkadun Stockan kosmetiikka- ja tuoksu -osastot.

Myyjät jotenkin niin ylilaitettuja ja jos itse sitten menet vaikka verkkareissa ilman meikkiä, niin katsovat nenänvarttaan pitkin. Ostin kerran MAC:lta yksittäisen luomivärinapin niin myyjä katsoi mua kuin tyhmää että "täähän on siis irrallinen nappi?" Joo niin on ja ajattelin laittaa sen mun magneettipalettiin. Muutaman kerran saanut niin surkeaa palvelua että olen päätynyt ostamaan meikit pitkälti Kickseistä, missä myyjät on aina kivoja.

Samantapainen kokemus tuoksuosastolta, olin miettinyt kahden brändin välillä ja molemmilta oli kolme tuoksua mitä halusin haistaa, puhutaan n. 200€ hajuvesistä niin ei ollut juuri siinä hetkessä varaa ostaa heräteostoksena 1200€:llä hajuvesiä... Joten kysyin, onko heillä testereitä. No ei ollut. Voisiko sellaisia erikseen ostaa. No ei voi. Ok, ei sitten, paperilaput taskuun ja kotiin ihmettelemään millehän ne iholla mahtaisi tuoksua. Olin kohtelias ja ystävällinen, kysyin asiallisesti ja hymyllä otin vastaukset vastaan, mutta kun käännyin tiskiltä niin huomasin että viereiselle tiskille oli kerääntynyt jouten olevia myyjiä tirskumaan ja tuijottamaan. Voi hyvinkin olla että tirskuivat jollekin muulle ja sattuivat vain kaikki tuijottaa minua, mutta tuntui pahalta. Olikohan joku veto pystyssä että katsokaa vaan niin ei osta mitään. Tilasin sitten mieluisimman noista kuudesta sokkona Kicksistä alekoodilla, ei huvittanut ostaa siinä tuijotuksen alla enää mitään. Muista tilasin näytteet, koska Stockalle en enää halua mennä uudestaan haistelemaan.

Vierailija
2486/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä lopetin asioinnin  heti kun ymmärsin että sen  valtaisat liikevoitot  Suomen köyhiltä viedään Saksan kapitalistin taskuun ja verotetaan Saksassa.

Lidl on tappanut jo 29 maassa paikallisia kauppoja halpamaisilla tempuillaan.

Olen  köyhä mutta viisas. Ymmärrän toki kantaa korteni yhteiseen kekoon ja ostan suomalaisten omistamasta kaupasta. Silloin kaikki liikevoitot jää Suomeen verotettavaksi, ja valtio voi tukea  meitä vähävaraisia.

Vierailija
2487/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksanterinkadun Stockan kosmetiikka- ja tuoksu -osastot.

Myyjät jotenkin niin ylilaitettuja ja jos itse sitten menet vaikka verkkareissa ilman meikkiä, niin katsovat nenänvarttaan pitkin. Ostin kerran MAC:lta yksittäisen luomivärinapin niin myyjä katsoi mua kuin tyhmää että "täähän on siis irrallinen nappi?" Joo niin on ja ajattelin laittaa sen mun magneettipalettiin. Muutaman kerran saanut niin surkeaa palvelua että olen päätynyt ostamaan meikit pitkälti Kickseistä, missä myyjät on aina kivoja.

Samantapainen kokemus tuoksuosastolta, olin miettinyt kahden brändin välillä ja molemmilta oli kolme tuoksua mitä halusin haistaa, puhutaan n. 200€ hajuvesistä niin ei ollut juuri siinä hetkessä varaa ostaa heräteostoksena 1200€:llä hajuvesiä... Joten kysyin, onko heillä testereitä. No ei ollut. Voisiko sellaisia erikseen ostaa. No ei voi. Ok, ei sitten, paperilaput taskuun ja kotiin ihmettelemään millehän ne iholla mahtaisi tuoksua. Olin kohtelias ja ystävällinen, kysyin asiallisesti ja hymyllä otin vastaukset vastaan, mutta kun käännyin tiskiltä niin huomasin että viereiselle tiskille oli kerääntynyt jouten olevia myyjiä tirskumaan ja tuijottamaan. Voi hyvinkin olla että tirskuivat jollekin muulle ja sattuivat vain kaikki tuijottaa minua, mutta tuntui pahalta. Olikohan joku veto pystyssä että katsokaa vaan niin ei osta mitään. Tilasin sitten mieluisimman noista kuudesta sokkona Kicksistä alekoodilla, ei huvittanut ostaa siinä tuijotuksen alla enää mitään. Muista tilasin näytteet, koska Stockalle en enää halua mennä uudestaan haistelemaan.

Sama tilanne Tapiolan Stokkan kosmetiikkaosastolla. Siellä on yksi harakka, joka on kummitellut siellä varmaan 15 vuotta. Aivan karmea täti. Olisin valmis käyttämään suht paljon rahaa, mutta tuonne en rahojani kanna, vaan ostan Kicksistä tai Emorionista.

Vierailija
2488/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa oli aikanaan eräällä linjalla niin k*päinen bussikuski, että aloin lopulta kulkemaan samaa väliä pyörällä ja autolla. Kyseessä oli sellainen koppavan näköinen vanha pieru, joka ei koskaan vastannut tervehdyksiin, mutta tuijotti takaisin pää kenossa kuin halpaa makkaraa. Jos erehdyin maksamaan 20- tai 10-senttisillä, kuten pari kertaa kävi, kun kortti oli lopussa, suuri herra nyrpisti nokkaansa ja vaati halveksivalla äänensävyllä tasarahaa. 

Pian opin toteamaan ettei missään kielletty kyseisillä rahoilla maksamista. Tyyppi muuttui entistä jäätävämmäksi, mutta ei voinut sanoa vastaankaan. Potki varmaan kotona kiukuissaan pinkkiä puudeliaan tai jotain vastaavaa.

Lopullisesti meni kuppi nurin kun kävin lähikaupassa ja sain puhelimella samaan aikaan varsin järkyttäviä uutisia. Maksoin tavarat ja menin ulos. Istahdin portaille itku kurkussa ja eikös vaan jostain sukella tämä kuninkaallinen bussikurppa, joka on menossa kauppaan, mutta pysähtyykin eteeni ja sähähtää: "Phyiz ziitä ihmizten thielthä!" En tiedä mistä se siihen ilmaantui, koska en ollut ikinä nähnyt hyyppää niillä kulmin, mutta onnekseen luikki sisään ennen kuin ehdin koota itseni.

Päätin etten siihen dösään enää jalallani astu, ettei tarvitse ainakaan sen tyypin kurttunaamaa katsella ennen töihin menoa.

Onko kyseessä harmaahiuksinen kuski, joka ajaa joskus linjaa 55, 56? Olen saanut hänestä häiriintyneen kuvan. Uskon, että hän koetti kerran sulkea minut bussin ovien väliin kostoksi.

Kuulostaa kovasti samalta tyypiltä. Harmaahiuksinen oli tämäkin. Ajoi pari vuotta sitten usein ainakin 50, 51, 53, 54 -reittiä. 55,56 -linjasta en tiedä, ei tullut itse koskaan käytettyä.

Muutin hiljattain uudelle paikkakunnalle ja tarvitsin bussia. Kysyin samalla myyjältä kaupassa jutellessa että onko bussiajat ja reitit tuttuja kun ovat olleet vieressä jo kauan.

Totesi ettei ole käyttänyt bussia enää vuosiin. Kuski ei ollu meinannut laskea sisään rattaiden kanssa ja kun hän ei tiennyt ilmaisesta kyydistä ja yritti maksaa niin sai haukut sossupummina valtion varoilla ajelusta. Ja jotenkin sotki sen syyksi lapsen hankkimiseen,en muista miten.

No mulla tuli kiire ja päätin kävellä minkä ehdin ja menin loput taksilla. Tietenkin juuri kun muutin suunnitelman hetken päästä bussi porhalsi takaa ohi.

Pois tullessa menin pysäkille odottamaan seuraavaa kun ei ollut kiire. Kysyin toiselta matkustajalta miten bussit menee kun siitä taulusta ei oikein ottanut selvää. En saanut vastausta kun tiesi vain oman linjansa. Seuraava bussi tuli ja kysyin kuskilta kulkeeko tämä reitilläni. Jäi reilun kilsan päähän kodista ja se oli mulle ok. Olisin joutunut venaa yli puoltuntia seuraavaa vierestä menevää enkä jaksanut vaihtaa välillä bussiakaan vaikka olisin toisella päässy melkein ovelle.

Menin istuu ja ihmettelin kun kuski kilahtetelee henkilölle jolta kysyin reittiä pysäkillä. Tuntu vähän ikävältä kun ilmeisesti kehitysvammaisille tiuskitaan kun ei tiedä kolmesta mikä lippu hänen pitäisi ostaa. Kuski todennäköisesti tunsi henkilön jo muutenkin kun sanoi pitäisi tässä vaiheessa jo tietää. Kiukkusi vielä viimeisenä että opettelisi puhumaan niin pääsisi helpommalla.

Kuljen mielummin autolla tämänkin välin vaikka pääsisin bussilla helpommin kun ei tarvi parkkeja ehtiä ja autoa lämmitellä talvella.

Noista ei viitsi maksaa. Saattoi olla vimonen bussi kyyti pitkään aikaan ja ensimmäinen samalla.

7.6 euroa tuosta kaikesta on aika paha kun oma auto tulee halvemmaksi.

Vierailija
2489/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtorahassa häikkää niin kusetettu sekä sinua että kauppaa mutta muuten ei käy oikein järkeen.

No onhan kassa vetänyt välistä joka tapauksessa jos lyönyt kuittiin saadun summan alakanttiin?

Vierailija
2490/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa polarn.o.pyret!! Se saakelin kiekuminen kuuluu viereiseenkin liikkeeseen!! Ja kaikki on niiiin ihanaa mahtavaa ja upeeetaaa!!!! Ja se tolkuton pakkomyynti. Marssin ulos enkä toiste mene!!

Vierailija
2491/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppälä ketjut. Ei mikään ihme että meni konkkaan. Myyjät vahti kun haukat ja kerran vartijoiden kanssa haettiin ovelta että olen varastanut tavaraa kun käymässäni pukukopissa pois revittyjä hintalappuja. Kamerakuvat tarkistettuaan ja todettuaan minut syyttömäksi edes anteeksi ei pyydetty.

Minulle kävi sama! Jokin hintalappu lojui sovituskopin lattialla ja kun maksettuani  meinasin lähteä, ottivat kiinni myymälävarkaana. Laukkuni piti tyhjentää tiskille ja näyttää takin taskut. Suututti niin kovin että sanoin myyjää silmiin katsoen  kovalla äänellä "minulla on kyllä rahaa, ei tarvitse varastaa halpoja rytkyjänne!"  En voinut lopulta  sitten käyttää ostaamaani yöpaitaa, kun tuli sen näkemisestä paha maku suuhun. Ja Seppälään en enää astunut.

Vierailija
2492/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kiertää kaukaa kaikki Prismat ja Cittarit, joiden sisäänkäynneillä on Elisan, Hesarin, Sähkölaitoksen etc. feissareita.

He eivät usko, että minulla on tietyn operaattorin liittymät sekä kännykässä että läppärissä ja kaikki on päivitetty päivän tasalle ja toimii. Yrittävät ehdottaa edullisempia tarjouksia, voimass 12/24 kk, jonka jälkeen maksu taas nousee normaaliksi.

Joskus pojat lähtevät vielä perään roikkumaan hihassa, kun jatkan matkaani varsinaisille ostoksille.

Hesarin tyypeistä olen onnistunut pääsemään eroon kertomalla, että Hesari on tullut postiluukusta jo ainakin 76 vuotta ja että olen oppinut lukemaan Hesarin sarjakuvia lueskelemalla jo vuonna 1949-50. Ja että Aku Ankka on tullut postiluukusta ihan ekasta näytenumerosta alkaen, siis joulukuusta 1951.

Kun Eastonin Cittari avattiin, siirsin ostosreissuni sinne. Sitä ennen asioin Prismassa kadun toisella puolella, mutta nuo Elisan feissarit vituttivat sen verran, että vaihdoin Cittariin. Sielläkin on kaiken seassa Telian porukka pyydystämässä asiakkaita, mutta ovat kai panneet naaman mieleen, kun eivät käy kimppuun.

Vierailija
2493/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitnesstukusta en tilaa mitään kun mainostaa Pakkotoistolla jossa puolusteltiin yli nelikymppisten bodarien ja 16-vuotiaiden tyttöjen suhteita. Fitnesstukulle asia ilmeisesti ihan ok?

Olisin kerran tilannut Fitnesstukusta, mutta tavaraa ei ollut varastossa. Sitä en ymmärrä mitä ne suojaikärajan ylittäneiden ihmisten hässimiset sinulle kuuluvat? Pakkotoisto on noissa piireissä niin iso foorumi ettei mainostajalla ole kauheasti valinnanvaraa. Jos haluaa näkyä, on pakko mainostaa siellä missä kohderyhmä viettää aikaansa.

Vierailija
2494/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkamassa eräs projekti, jota varten olin yhteydessä S-ryhmään ja tiedustelin mahdollista alennusta, mikäli tilaan isomman erän heidän lahjakorttejaan. Vastaus oli hyvin tyly:

- Meillä on isompiakin asiakkaita (vertasivat yrityksen liikevaihtoon, ei ostoksiin), eivätkä hekään saa mitään alennuksia.

Loukkaannuin verisesti vertauksesta, koska he eivät tienneet, että mihin tarvitsisin niitä lahjakortteja.

Lopetin samalla sekunnilla suurimman osan kaikista ostoistani S-ryhmässä. Aikaisemmin käytin pelkästään privaatteihin ostoksiin n. 3500-4000 euroa vuodessa. Yritykseni osti Stockmannilta lahjakortteja tuhansilla euroilla vuodessa. Nyt olen viimeisen 5 vuoden aikana ostanut S-kaupoista ruokaa ym. ehkä 100 eurolla. Kaikki muut olen ostanut Lidlistä.

Nyt olen kerännyt netistä jo ehkä 200 eteen tullutta paikkaa, joilla on tarjota lahjakortteja. En ole vielä edes aloittanut projektia.

Vierailija
2495/4975 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO muutama hammaslääkäri, jos aattelee että yksityiseltä ostan palvelun.

Niin pimeitä tapauksia Tullu vastaan , mies ja naispuoliset, huom eri paikoissa, Useamman kerran seissy krjaimellisesti pihalla käynnin jälkeen että what just happened!?

Kerran esim. mietin että oonko hullujenhuoneessa laittoivat tyyliin pakkopaidan päälle, 2 hoitajaa talutti nyt mennään rönthgeniin. Se oli huone missä kuvattiin koko pää. Ihan perus hampi-käynti en ollu valittanu kivusta tms.

Sit oli se hullu ämmä Jonka mielestä tein KAIKEN VÄÄRIN! Hänellä kävin pitkään koska alkoi ihan jees ja sain apua vaivaan. Sittemmin vain haukuttiin. Harjaat väärin. Tottakai hammastahna on myös huono mutta NO problem osta minun erikoistahnaa 50 e/tuubi niin vähän paranee asiat. Hammaskivi ja rtg lopulta 9 kk välein = rahastus, tähän sain hulluilta mieshammaslääkäreiltä second opinion. Ettei tarvii kuin 2, tai hei oikeastaan 3 vuoden välein! Mut se nainen siis, xylitolipurkka on hyvä mutta mä en nyt kuitenkaan sais sitä syödä koska leukanivelet hajoaa. Ei saa juoda tuoremehuja/smoothieta koska se pilaa kiilteen. Harjaa vauvaharjalla ellet osta minulta megakallista sähköhammasharjaa! Osta valkaisu! Osta oikomishoito! Lopulta en enää voinut mennä sinne koska tuntui että hän jahtasi minua kadullakin.

Toisaalta ne miehet eivät tehneet hoitosuunnitelmaa, eivät ikinä kutsuneet takaisin. Viimenen oli vaan reikiä nolla hahaha, kuin lapselle. Siis eihän mulla koskaan oo reikiä ollutkaan, mut Kai nyt vähän jostai pitäis huolehtiakin. Mä jopa Pyysin sitä ihme tökötillä kiillottamista. Ihan kuin se koko käynti olis ollu joku vitsi.

Nyt en osaa mennä minnekään koska on joko yli-innokas tai Täysin välinpitämätön niin en tiedä mikä on totta. Näin lyhykäisyydessään, oikeasti Kauheampaa. Ja Usein ne ovat hoitajille törkeitä asiakaskäynnin aikana ja aikataulun kanssa hieman haasteita.

Vierailija
2496/4975 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi. (Hairstore Raision Myllyssä ja pari muutakin lusmua rahastajaa)

Miesten tukanleikkuu maksaa pauttiarallaa 30e, koska "hiustenpesu sisältyy hintaan". WTF??? Meikä ei ole ostamassa pesua, vaan parturointia! Kerran kävin. Pitäkää tunkkinne.

Samaan syssyyn: Ei se miesten tukanleikkuu saa perhana kestää 45min! (Tasalan aukio Raisio)! Tukka lyhyeksi "whambamthankyoumam" 15 min ja ulos. Ei voi olla niin vaikeeta? Vai onko?

Vierailija
2497/4975 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä lopettamisen ostin, kun selvisi millainen sekopää se omistaja/johtaja on.

Vierailija
2498/4975 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen, koska en halua rahoittaa natsihommia.

Yksi paikallisen kampaamon omistaja puhuu kaikkien asiat kaikille, ja keksii itse loput. On jeesuksen kallis, mutta ei onnistu tekemään sellaista leikkausta, josta ei hapsottaisi erimittaisia soiroja seuraavana päivänä. Yrittää tehdä kaikille samanlaisen lyhyen mummokampauksen, johon sitten tuupataan kymmentä väriä, jotka haalistuvat tietenkin seuraavalla viikolla.

Ruokakauppa, josta onnistuin ostamaan kolme kertaa peräkkäin puolimätää salaattia. 

Vierailija
2499/4975 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskikeskuksen apteekki Tampereella. Sairastuin muutama vuosi sitten vakavasti, ja jouduin kokeilemaan muutaman vuoden aikana useita erilaisia lääkkeitä, osa kalliita.

Lääkkeitä hakiessani kyseisestä apteekista henkilökuntaan kuuluva henkilö otti asiakseen alkaa luennoida, kuinka kalliiksi mun lääkkeet tulee yhteiskunnalle ja kuinka mun pitäis hoitaa sairauttani ihan itse. Koska sairastaminen oli vienyt kaiken jaksamisen, en pystynyt siinä hetkessä sanomaan mitään vastaan.

Kotona asiaa itkettyäni tajusin, kuinka asiaton kommentti oli ja päätin viedä asiointini muualle. Mitään en kyseisestä apteekista osta, mieluummin kävelen mihin tahansa muuhun apteekkiin. Sopiva lääkitys on löytynyt, mutta urpo henkilökunta piti huolen, ettei se apteekkari minun rahoistani nauti.

Vierailija
2500/4975 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti enää käydä yhdessä Lidlissä kun heitä ei kiinnosta käsidesiautomaatin toimimattomuus. Sanoin asiasta pitkäaikaiselle vakkarille joka vaan kohautti olkia. Tuossa tilanteessa kuuluisi laittaa jotain korvaavaa tilalle, toista viikkoa oli jo se vika. Jos maskihulluus jatkuu niin koko hygienia-juttu pitäisi vetää täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi