Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2401/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ala asiakkaaksi jos ei ole puhelinpalvelua, käteismaksua, kivijalkaa tai asiakaspalvelupistettä ja mielellään nouto ulkoa, isot hallit ei hyvä asia , pieni liiketila  menettelee jos ei kuin yksi muu asiakas korkeintaan paikalla. Nykytilanteessa siis ruoka tulee kaupasta jonne voi soittaa/lähettää sähköpostia ja  saa hakea ulkoa, jopa maksaa ulkona jos siltä tuntuu. Muut tarpeet käytettynä esim. tori.fi. Monet asiat jää ehkä hankkimatta, kun turvallista ja tietoturvallista asiointia ei vaan ole... Aivan välttämätöntä - ehkä- suostun jostain jättihallistakin hakemaan hiljaiseen aikaan ja autolla on päästävä paikalle ja ilmainen pysäköinti. Helsingin keskusta ei sekään ok (maksullinen pysäköinti ja nyt lumi tukkii monet paikat).

Olen hylännyt yhden pitserian, kun valitin että  pitsassa oliivit olivat mätiä, minulle sanottiin etteivät ole. Menin noin vuoden päästä kuitenkin uudelleen, omistaja muisti minut ja tuli sanomaan että olivat ne sittenkin mätiä, antoi rahat takaisin. Mutta kun silläkin kertaa sain eteeni pitsan jossa oli taas mätiä oliiveja, en enää jaksanut, hylkäsin koko paikan ikuisiksi ajoiksi. Omistajakin varmaan vaihtunut jo monesti, mutta ei kelpaa se paikka minulle.

Vierailija
2402/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikoissa jossa on suorasti tai epäsuorasti epäilty maksukykyäni ulkomuodon perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnesstukusta en tilaa mitään kun mainostaa Pakkotoistolla jossa puolusteltiin yli nelikymppisten bodarien ja 16-vuotiaiden tyttöjen suhteita. Fitnesstukulle asia ilmeisesti ihan ok?

Vierailija
2404/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia sitten useita kertoja  samassa Helsingin Kalliossa olevassa parturissa, jossa tukkani leikkasi nuorehko parturioppilas. Hän teki aina huolellista tarkkaa leikkuutyötä.

Sitten kerran hän ei ollutkaan enää siellä.

Kun sillä kertaa omistaja leikkasi tukkaani, kysyin, miksi tyttö ei ole töissä.

Vastaus oli: Se tyttö teki liian perusteellisesti ja hitaasti asiakkaan tukan.

Annoin potkut.

Oli viimeinen kerta kun avasin kyseisen parturiliikkeen oven.

Vierailija
2405/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskon kaveri on parturikampaaja. Kävin tuolla pitkään, vähän niinkuin kannatussyistä. Mutta jatkuva perheen asioitten utelu ja v*tt*lu olivat käsittämättömiä. Miksi kaikkea pitää kommentoida ja nälviä. Lopetin.

Vierailija
2406/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut asioinnin evankelisluterilaisessa kirkossa vuonna 2015 sen muututtua

luopumuksen yhteisöksi ja rappiokirkoksi sekä saa-ta-nan synagogaksi.

Takaisin en palaa koskaan.

Samoin, pitäkööt tunkkinsa petturit.

Vierailija
2407/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kampaajalle ja halusin "huomaamattomia" raitoja. Siis todella ohuita, hieman vivahdetta tuovia joita olin nähnyt työkavereillani useasti.

Itku meinasi päästä kun kotona tarkemmin katsoin ja päässäni oli useita puolesta sentistä senttiin raitalönttejä!

Juu, en mene enää sinne!

Minun entisen työpaikkani vieressä oli palkitun hiustaiteilijan kampaamo, jossa työkaverini kävivät laitattamassa hiuksiaan. Herra hiustaiteilija ei ottanut kuuleviin korviinsakaan kainoja epäilyjäni siitä, mitä olin saamassa. Ohuenohuiden kupariraitojen ja latvojen tasaamisen sijasta sain kerroksittain leikatun kasaripolkkatukan, jonka latvat oli käännetty voimaakkasti ulospäin ja jossa oli keskellä päälakea voimakkaanpunaiseksi värjätty alue. Hiustaiteilijan mukaan punaisuus laskeutuisi kauniiksi raidoiksi, mutta ei: kollegani räjähtivät nauruun nähdessään uuden kuosini, ja sain lempinimekseni Nakke.

Kävin tuossa kampaamossa toisenkin kerran, mutta varmistin, että paikalla oli vain hiustaiteilijan tytär. Tarvitsin asiallisen mutta rennon ja ilmavan nutturakampauksen työtehtävään. Kun istuin tuoliin, takahuoneesta ampaisi herra hiustaiteilija ja hätisti tyttären tiehensä. Hän höpötti minut hiljaiseksi aina, kun yritin ohjailla häntä haluamaani suuntaan. "Tästä tulee niin upea!" Palasin toimistoon naurunaiheeksi. tukka vedettynä geelillä tiukasti päälaelle Pikku Myyn tapaan. Nutturatupsun kohdalle hiustaiteilija oli loihtinut monta ohutta "lenksua" ja lakannut ne kivikoviksi. Olin niin älyttömän näköinen, että työkaverini purkivat koko komeuden ja tekivät muodottomiksi jähmettyneistä hiuksistani ranskalaisen letin.

Kolmatta kertaa en mennyt herra hiustaiteilijan salonkiin. Työkaverini kävivät siellä edelleenkin ja saivat aina sen, mitä halusivat.

Vierailija
2408/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käymisen lopetin, kun riittävän monta kertaa jouduin kurvaamaan vielä s-marketin kautta, koska Lidlistä ei saanutkaan kaikkea. Ja sitten sen kerran kun alennuskahvin takia sinne menin, huomasin kotona että kahvi olikin vanhentunutta (!), vein takaisin eikä edes pahoiteltu tapahtunutta. Rahat sentään sain takaisin, mutta 10km ylimääräistä autoilua se ei korvannut.

Vierailija
2409/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa oli aikanaan eräällä linjalla niin k*päinen bussikuski, että aloin lopulta kulkemaan samaa väliä pyörällä ja autolla. Kyseessä oli sellainen koppavan näköinen vanha pieru, joka ei koskaan vastannut tervehdyksiin, mutta tuijotti takaisin pää kenossa kuin halpaa makkaraa. Jos erehdyin maksamaan 20- tai 10-senttisillä, kuten pari kertaa kävi, kun kortti oli lopussa, suuri herra nyrpisti nokkaansa ja vaati halveksivalla äänensävyllä tasarahaa. 

Pian opin toteamaan ettei missään kielletty kyseisillä rahoilla maksamista. Tyyppi muuttui entistä jäätävämmäksi, mutta ei voinut sanoa vastaankaan. Potki varmaan kotona kiukuissaan pinkkiä puudeliaan tai jotain vastaavaa.

Lopullisesti meni kuppi nurin kun kävin lähikaupassa ja sain puhelimella samaan aikaan varsin järkyttäviä uutisia. Maksoin tavarat ja menin ulos. Istahdin portaille itku kurkussa ja eikös vaan jostain sukella tämä kuninkaallinen bussikurppa, joka on menossa kauppaan, mutta pysähtyykin eteeni ja sähähtää: "Phyiz ziitä ihmizten thielthä!" En tiedä mistä se siihen ilmaantui, koska en ollut ikinä nähnyt hyyppää niillä kulmin, mutta onnekseen luikki sisään ennen kuin ehdin koota itseni.

Päätin etten siihen dösään enää jalallani astu, ettei tarvitse ainakaan sen tyypin kurttunaamaa katsella ennen töihin menoa.

Onko kyseessä harmaahiuksinen kuski, joka ajaa joskus linjaa 55, 56? Olen saanut hänestä häiriintyneen kuvan. Uskon, että hän koetti kerran sulkea minut bussin ovien väliin kostoksi.

Vierailija
2410/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti kaupan syy, mutta Kuopion Prisma on niin hirveän täynnä aina ihmisiä, että sielä ei mahdu kulkemaan ihan sama millon sielä käyt.

Vaihdoin Citymarkettiin, onhan se vähän kalliimpi, mutta kaupassa käynti ei ole enää niin kamalaa. Ei ihmiset tuki käytäviä ja pystyy hoitamaan ostokset reippaasti. Ja on rauhallisempaa muutenkin, Prismassa ei kuule ees omia ajatuksia.

Minun kokemuksen mukaan Kuopion Kolmisopen Citymarket perjantai-iltapäivänä on ihan h*lvetin esikartano, kun perheet säntää sinne ostamaan alennus-irtokarkkeja (ne alet on aina viikonloppuna). Prisman normaalihinnat on samat kuin cittarin, ja juu väkeä on mutta harvoin samanlaista tungosta kuin Cittarissa silloin kun on jotain hyviä tarjouksia.

Vierailija
2411/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu. Jos jossain paikassa ollaan tylyjä ja epäystävällisiä niin minua ei siellä enää näe.

Vierailija
2412/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle kerroin mun elämäntilanteesta. Olin siis pettynyt mieheeni. Kampaaja otti yhteyttä mieheeni ja kertoi kaiken. Yritti vielä saada miestäni treffeille. No, me selätettiun ongelmat ja kaikki ok.

Vierailija
2413/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kauppakeskus Kaaren apteekkiin en mene, vaikka muuten Kaaressa asioinkin. Apteekissa on pariin otteeseen nuorehko miesihminen kohdellut minua kuin vähä-älyistä, kun olen käynyt reseptilääkkeitäni ostamassa ja palauttanut vanhentuneita lääkkeitä. Jos en ole sen apteekin asiakkaaksi riittävän fiini, vanhan ostarin pienempään apteekkiin olen hyvin kelvannut. Mieluummin vähän ylimääräistä vaivaa nähden kannan rahani apteekkiin, jossa saan hyvää palvelua.

Vierailija
2414/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta sänkyä etsiskelin ja menin katsomaan myös vähän kalliimmasta liikkeestä. Ajattelin, että ostaisin kerralla kunnollisemman. Liikkeen ainoat myyjät olivat juuri laittamassa yhtä sänkyä esittelykuntoon. Vaikka menin heidän viereensä kokeilemaan sängyn patjaa ja olin kiinnostunut, mutta kumpikaan ei sanonut mitään. Apua osaan kyllä pyytää, mutta hei eivät edes sanoneet. Päätin etten sieltä ainakaan sänkyäni osta. Puhuivat vain omiaan. Ihan kuin mua ei oliskaan ollut tilanteessa. Kumpikaan ei mitenkään huomioinut asiakasta. 

Vierailija
2415/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun pysäköinti. Mittari oli jäässä, eikä rahaa saanut sisälle. Soitin koneessa olevaan numeroon ja automaattiin saattoi sanella ongelman. Sakko tuli ja valitukseen vastattiin kaikkein huonoimmalla mahdollisella selityksellä "muut eivät ole valittaneet". Eivät kyenneet vastaamaan, miksi pilanpäiten soittaisin ja kertoisin ongelmasta. Tosi surkimuksia!

Vierailija
2416/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle ison ketjuliikkeen autokorjaamolle en mene enää kahdeksatta kertaa. Merkki vaihtui ihan tarkoituksella. Koko tarinaan menee useita arkkeja, joten kerron vain pari kolme mieleenpainunutta pikku kohtausta.

Lisälaite ei toiminut, joten vein auton takuuhuoltoon. Iltapäivällä menin hakemaan autoani, ja vastaan tuli työnjohtaja, joka heilutteli avaimiani ilmassa ja selitti, ettei laitteessa ollut mitään vikaa. Viisi minuuttia myöhemmin hain hänet katsomaan omin silmin sitä, että laite ei toiminut. Auto jäi yöksi korjaamolle.

Lisälaite ei toiminut. Kun auto piti jo voida hakea korjaamolta, kaksi mekaanikkoa soitti ja sanoi, että kylläpäs tämä laite toimii. Selvisi, että mekaanikot istuivat autossa ja painelivat lisälaitteen nappulaa, johon syttyi valo. Sanoin, että ei se vika valonappulassa ollutkaan vaan itse laitteessa.

Vein jälleen autoa korjaamolle saman lisälaitteen vuoksi. Kun menin hakemaan autoa, huoltomyyjä toi avaimia ja kertoi puuhakkaasti, että auto oli ihan just valmistunut. Autoni seisoi pihalla parinkymmenen sentin lumikinoksen alla. Oli sitä varmaan korjailtu, mutta tässä vaiheessa täysin tarpeettomat valheet olivat raivostuttavia.

Näiden tapausten jälkeen kävin vielä neljä kertaa hoidattamassa samaa asiaa, eikä se hoitunut koskaan kokonaan. Viimeisellä kerralla sain käsiini auton, jonka akku oli tyhjä ja sisätilat haisivat partavedeltä niin voimakkaasti, että jouduin ajamaan kotiin ikkunat auki. Olin saanut kautta linjan niin huonoa asiakaspalvelua (yhtä huoltomyyjää lukuun ottamatta), että kirjoitin asiasta selostuksen ja lähetin sen ketjun laadusta vastaavalle johtajalle, joka tietenkin pahoitteli tapahtunutta ja kertoi ottavansa yhteyttä korjaamolle. Voi olla, että palvelu parani, mutta voi olla niinkin, ettei parantunut. En ole käynyt ottamassa selvää.

Vierailija
2417/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskus. Paljon korona tartuntoja.

Vierailija
2418/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin, niin periaatteesta kuin turvallisuuden vuoksi jokaista sisätiloissa työskentelevää maskitonta asiakaspalvelijaa. R-kioskit näköjään pahimpia.

Vierailija
2419/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pizzerian laitoin boikottiin. Pizzat oli hyviä, mutta keittiötila muistutti useamman käynnin perusteella enemmänkin jotain rautatieaseman odotustilaa. Yrittäjän/pizzakokin kaverit juoksi siinä edestakaisin, ja porukkaa notkui keittiön puolella välillä enemmän kuin ravintolasalissa. Viimeisellä käynnillä se viimeinen niitti oli, kun joku muksu (ilmeisesti yrittäjän oma) ensin siinä salin puolella leikki ja siinä leikkiessään "käveli" neljällä jalalla, eli kämmenet lattiassa, ja sen jälkeen meni keittiön puolelle suoraan lääppimään niillä samoilla käsillä pizzaleivontapöytää sen mitä ylettyi...yäk.

Vierailija
2420/4975 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kampaamoa siitä syystä, että ajanvarauksesta huolimatta omaa vuoroa piti odottaa pahimmillaan puolikin tuntia. Kampaamossa oli tapana "hoidella" kahta asiakasta samalla kertaa eli he kuvittelivat, että pystyvät leikkaamaan toisen asiakkaan hiukset esimerkiksi toisen asiakkaan permanentin välissä tai laitettiin asiakkaalle värit hiuksiin ja otettiin siihen väliin joku satunnainen miesasiakas. Joo, ei kiitos.

Mun kampaaja hoitelee kahta asiakasta yhtä aikaa eikä ole mitään ongelmia. Hän on hionut ajoituksen täydelliseksi. Sillä aikaa kun mulla on väri päässä puoli tuntia niin hän ehtii leikata toisen asiakkaan tukan. Ja oon huomannut saman kun siellä istuu asiakas permanenttirullat päässä niin sillä aikaa ehtii vaikka tasoittaa mun latvat. Tämä kampaaja on jo kypsempään ikään ehtinyt joten hänellä on paljon kokemusta työstä ja hän on virittänyt ajoituksen hienosti.