Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
221/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekit ovat kyllä ahdistavia paikkoja.Niissä kun on pakko välillä kuitenkin asioida.Nuo hyökkäävät asiakaspalvelijat kun menet ihan vaan buranaa tai beroccaa ostamaan.Huokaus.Kassahenkilöt taas tympeän pitkästyneitä vähän liian usein.Minulla pari reseptilääkettä myös käytössä ja taas mietin mihin hymyttömään apteekkiin menen ensi kuun lääkkeitä hakemaan.Onko farmaseutin työ todella niin tylsää,raskasta.....ettei millään jaksa edes yrittää esim. hymyillä kun asiakas tuoliin istahtaa ? Näin meil Turus :(

Yliopiston apteekissa on aina hyvä palvelu.

Ainakin Helsingin YA:ssa on just tuota päällehyökkäävää henkilökuntaa. 

On ihan ok kysyä liikkeeseen tullessa, että voiko auttaa, mutta jos asiallisesti sanoo että kiitos ei löydän itsekin, niin kyllä se käy hermoon kun joku on kuitenkin minuutin päästä siinä hyllyllä vieressä "auttamassa".

Tympeiden asiakaspalvelijoiden kanssa ei kyllä ole ollut ongelmia, enkä mitään hymyjä olisi vaillakaan, haluaisin vain asioida rauhassa. 

Vierailija
222/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Memphis Helsingissä, ruoassa meni 45 minuuttia vaikka paikka oli puolityhjä. Lopulta kun ruoka tuli, se oli kylmää. Tästä huomauttaessa tarjoilija ei edes pahoitellut vaan sanoin vaan "okei". Never again!

Samanlainen kokemus samasta paikasta n. vuoden takaa. Henkilökunta ei mitenkään noteerannut paikalle saapumistani. Odotin palvelua yli 20 minuuttia. Kun tarjoilija viimein tuli kysymään tilausta, kyselin ihan normaaleja asioita ruokalajeista, ja sain äärimmäisen tympääntyneen oloisia vastauksia ja jopa pari "en tiedä"-vastausta. Tarjoilija pyöritteli silmiään, eikä kuitannut mitenkään kuulleensa tilaustani. Seisoi aikansa, tuijotti lehtiötään *ittuuntuneen näköisenä ja totesi sitten "jooohhh" ja lähti. Ruoka ylihintaista, laadutonta, vintattu lautaselle ihan miten sattuu ja vieläpä kylmää. Meni melkein tunti, että sitä edes sai, vaikka asiakkaita ei ollut nimeksikään. Missään vaiheessa ei kerrottu, että keittiössä olisi jonoa, ja että ruokaa joutuisi odottamaan. Palvelu olematonta, henkilökunta sanatonta ja hymytöntä, astiat vintattiin miten kuten pöytään. Lasit paiskaistiin pöytään niin, että kuului kauhea kolaus. Tuli fiilis, että paikalle tuloni oli heille rasite. Kontaktin saaminen henkilökuntaan oli todella vaikeaa. Kun pyysin laskun, jouduin odottamaan sitä vielä melkein 20 min. Oli ihan hilkulla, etten vain kävellyt ulos. Olisi pitänyt! En todellakaan voi suositella kyseistä paikkaa yhtään kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä voiko sanoa että kyseessä oli liikkeen vaihto, kun oli ensimmäinen käyntikerta samalla viimeinen. Kyseessä kampaaja, jotka sinnikkäästi halusi leikata minulle vinon otsatukan, kun sellaiset siihen aikaan olivat muotia.

Vierailija
224/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hammaslääkäri.

Lapseni oli 7v ja kyseessä oli ihan tavallinen tarkastus. No hammaslääkäri tulee vessasta huoneeseen ja koskee kaikkialle (oviin, pöytiin, tietokoneeseen jne). Hän ei pese käsiä tai laita hanskoja, vaan rupeaa sorkkimaan poikani suuta. Noh kaikki meni hyvin, mutta seuraavana aamuna lapsen poski oli turvonnut jättimäiseksi. Ilmeisesti oli saanut jonkun bakteerin hammanlääkärin käsistä ja poski tulehtunut.. ei enää ikinä menty sinne

Vierailija
225/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola. Peri väärin aika reilusti, mutta vasta kuitilla ja huomasin vasta, kun ihmettelin katevarausta ja katsoin nettipankista. Korjasivat virheen, mutta mitään hyvitystä en saanut.

Vierailija
226/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kampaaja joka teki aina väärin, kun olin nuorempi. Leikkasi liian paljon, vaikka katsottiinkin pituus yhdessä ensin, laittoi niin pliisun värin ettei sitä edes erottunut, vaikka olisin pitänyt voimakkaammasta. Tällöinkin ei millään tahtonut laittaa niin tummaa ja "pakotti" valitsemaan toisen. Sen lisäksi oli ihan tolkuttoman hidas. Nyt onneksi olen löytänyt jo peräti kaksi hyvää kampaajaa ja niillä aina välillä käyn. Eräs vaateliike oli myös kamala, kun sielläkin lähes "pakotettiin" ostamaan. Tämä oli pieni yksityisyritys. Heti, kun astui sisään alkoi kauhea tyrkytys, että tämä sopii sinulle ja haluatko sovittaa tätä ja tätä. Kauppias ilmeisesti itse oli se joka tätä harrasti. Olisin halunnut rauhassa katsoa, mutta ei tullut kuuloonkaan. Olin tällöin vielä aika nuori alle 18-vuotias ja jotenkin "pää" meni ihan pyörälle tästä hössötyksestä, että huomasin kotona ostaneeni ihan mitä sattuu. Olisi pitänyt mennä palauttamaan vaatteet, mutta en enää kehdannut. Jotkut pitseriat ovat myös olleet niin huonoja laadultaan, että niissä ei enää tule käytyä. Muuten minua ei kyllä mikään asiakaspalvelija saa karkotettua liikkeestä jos siellä jotain kiinnostavaa on.

Vierailija
227/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa, Rosso ja ABC - ihmisravinnoksi kelpaamatonta pöperöä ja surkeaan laatuun nähden karmeat hinnat.

ABC: llä on usein tosi hyvät lounaat. Listaruuat on toista maata.

Vierailija
228/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankkiin ei enää ikinä. Ostin asunnon ja välittäjän piti varata pankkiin aikaa. Välittäjä oli soittanut koko päivän sinne ja jättänyt soittopyynnön. Hermostuin ja kävelin iltapäivästä toiseen pankkiin kysymäåän lainaa. Sain heti lainan ja ajan. Ilmoitin välilttäjälle, että mennään sittenkin toiseen pankkiin.

Kahteen kampaamoon en mene enää koskaan. Kampaamossa X halusin ajan yhdelle tietylle kampaajalle, kun sitä kehuttiin hyväksi. No sain ajan ja sitten kun menin paikan päälle, niin puikkoihin astuikin joku muu. Ilmoitin vain, että jos muutoksia tulee, niin pitäisi ilmoittaa, ettei turhaan lähde aikaisemmin töistä. Kampaamo Y taas oli niin huono. Leikkautin pitkähköt hiukset polkaksi ja halusin, että on edestä pitkä ja takaa lyhyempi. No se leikkas ihan toisinpäin. Muistutin tukkatyylillä lähikaupan Pirkkoa.

Yhteen autokauppaankaan en mene. Olin kiinnostunut pienistä katumaastureista. Rahoitus olisi tullut käteisellä ja olin kuolannut pitkään yhtä tiettyä automerkkiä. Halusin tarjouksen ja olin valmis ostamaan sen vaikka heti. No kauppaan astuessa kukaan ei tervehtinyt. Sain kuolata autoa puoli tuntia, ennenkuin yksi huoltomies (ei myyjä) tuli kysymään, että ketä odotan. Ilmoitin, etten ketään muuta kuin myyjän palvelua. Mies katsoi pitkään ja ilmoitti, että "jaa, sitten en voi auttaa". Kaupassa oli 4 myyjää, joista yhdellä oli asiakas. Kului vielä 10 min, ennen kuin tämä myyjä vapautui. Kun hän kysyi, kuinka voi auttaa, niin sanoin, että irtisanomalla ne 3 muuta. Sitten kerroin, että olin tullut ostamaan autoa, mutta 45 odotusaika oli liikaa ja poistuin. Ovesta tuli sisään samaan aikaan 2 miestä. Näin ikkunasta, kun nämä 3 myyjää ryntäsi heidän luokseen. Se autokauppa oli näköjään vain miehille.

Yhteen ruokakauppaan en vähään aikaan mene. Siellä on yksi vartija, joka aina seuraa minua ja jutuuttaa mukavia. Haluan asioida rauhassa. Hän ehkä hastunut, mutta silti ärsyttävää, kun muut ihmiset katsoo, että olen tehnyt jotain väärää.

Vierailija
229/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookengässä on yli-innokas (mies) myyjä. Hän melkein hyökkää päälle ja hehkuttaa jos minkälaista kenkää. Lapselle oltiin ostamassa talvikenkiä, niin myyjä suosittelee ihan mitä sattuu tennareita.

Myyjä kirjaimellisesti hyppelee hyllyjen väleissä ja mä en edes pysy siinä vauhdissa mukana :D kuulostaa huvittavalta, mutta se on oikeasti todella äsyttävää.

Viimeinen niitti oli se, että vein lapseni kengän korjattavaksi. Siitä oli siis pohja lähtenyt vähän irti (juuri ostetut 100€ kengät niin vähän harmitti). Esitettyä asiani sama yli-innokas myyjä rupeaa HUUTAMAAN minulle ja opastamaan, että lapelle pitää opettaa kuinka kengät otetaan pois jalasta! Siis oikeasti huusi niin, että kaikki liikkeessä olevat kääntyivät katsomaan.. samalla hän näytti itse, että kuinka se kenkä pitää jalasta ottaa pois. Tähän haluan sanoa, että lapsi ei ole missään vaiheessa mitenkään riuhtonut kenkiä pois jalasta vaan ihan avannut kaikki nauhat ja ottanut varovasti kengän käsillä eikä toisella jalalla (olin näin opastanut, koska olivat kalliit kengät)

En ymmärrä, että miksi pitää huutaa! Olisi voinut asiansa sanoa normaalilla äänellä, mutta nyt vain nolasi minut. Muutenkin kommentti oli mielestäni asiaton

Miksi ostaa lapselle jotkut 100€ kengät? Järki hoi!

Vierailija
230/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea asiakaspalvelukokemus on yksi syy.

Toinen yleinen boikotointi jos arvot eivät kohtaa. Esimerkiksi en käy Mäkkärissä, koska en ymmärrä miksi Puolasta rahdataan Suomeen lihaa. 

Ei taida kotimainen tuotanto ihan riittää Mäkkärin tarpeisiin. No, aina voi suosia Heseä jossa kotimaisuusaste vielä pienempi tai Kotipizzan thaikkukanaa.

Vierailija
231/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kookengässä on yli-innokas (mies) myyjä. Hän melkein hyökkää päälle ja hehkuttaa jos minkälaista kenkää. Lapselle oltiin ostamassa talvikenkiä, niin myyjä suosittelee ihan mitä sattuu tennareita.

Myyjä kirjaimellisesti hyppelee hyllyjen väleissä ja mä en edes pysy siinä vauhdissa mukana :D kuulostaa huvittavalta, mutta se on oikeasti todella äsyttävää.

Viimeinen niitti oli se, että vein lapseni kengän korjattavaksi. Siitä oli siis pohja lähtenyt vähän irti (juuri ostetut 100€ kengät niin vähän harmitti). Esitettyä asiani sama yli-innokas myyjä rupeaa HUUTAMAAN minulle ja opastamaan, että lapelle pitää opettaa kuinka kengät otetaan pois jalasta! Siis oikeasti huusi niin, että kaikki liikkeessä olevat kääntyivät katsomaan.. samalla hän näytti itse, että kuinka se kenkä pitää jalasta ottaa pois. Tähän haluan sanoa, että lapsi ei ole missään vaiheessa mitenkään riuhtonut kenkiä pois jalasta vaan ihan avannut kaikki nauhat ja ottanut varovasti kengän käsillä eikä toisella jalalla (olin näin opastanut, koska olivat kalliit kengät)

En ymmärrä, että miksi pitää huutaa! Olisi voinut asiansa sanoa normaalilla äänellä, mutta nyt vain nolasi minut. Muutenkin kommentti oli mielestäni asiaton

Miksi ostaa lapselle jotkut 100€ kengät? Järki hoi!

Mielestäni on järkevää ostaa yhdet kunnon kengät, eikä monet jalalle huonot kahenkympin kengät. Laatuun kannattaa panostaa, vaikka tässä tilanteessa laadusta oli hiukan puutetta...

t. se joka osti ne 100€ kengät

Vierailija
232/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua epäiltiin myymälävarkaaksi ja soitettiin poliisit kuulustelemaan.

Vierailija
233/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kampaajaa, koska edellinen kyseli liikaa henk.koht. asioitani ja puhui liikaa. Haluan kampaajalla ollessani rentoutua ja lukea lehtiä ilman että pitäisi koko ajan olla äänessä. En myöskään koe tarvetta tutustua kampaajaani saati uskoutua yhtään mistään.

Vierailija
234/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Amarillon takatiloissa käyneenä en enää astu jalallanikaan. Saastaista.

Vierailija
235/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua epäiltiin myymälävarkaaksi ja soitettiin poliisit kuulustelemaan.

Haluatko kertoa tarkemmin minkälainen tilanne oli kyseessä? Kiinnostaisi tietää

Vierailija
236/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu kampaamo täällä, jossa kävin teettämässä yhden hiusjutun, jota ei ollut hinnastossa. Kysyin hintaa ja sanottiin, että "ei se paljoa maksa, jotain 15 euroa". Ok, minulle sopi ja työt aloitettiin. Kun lopettivat, sanoivat, että "50 euroa". Sanoin, että puhehan oli 15 eurosta, jolloin sanoivat, että "tässä menikin niin kauan, että veloitamme tuntihinnoittelun mukaan". Maksoin ja poistuin 10 vuodeksi sieltä. 10 vuoden kuluttua annoin anteeksi ja olin taas asiakkaana, tällä kertaa hinta oli kohtuullinen ja palvelu ok.

Vierailija
237/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei varsinaisesti liity liiketoimintaan, mutta harmittaa vielä 10 vuoden jälkeenkin kun kysyin kirjastossa mistä löytyy tiettyyn aiheeseen liittyviä tietokirjoja, ja kirjastovirkailija tiuskaisi vastauksen:" Eikö teille ole koulussa opetettu kirjaston käyttöä?"

Teki mieli kysyä, että eikö hänen koulussaan ole opetettu  asiakaspalvelua.

Vierailija
238/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen kukkakauppaan en mene enää ikinä.

Olin tilannut neljä kukka-asetelmaa mummoni hautajaisiin. Kukkien oli erittäin tärkeä olla keltaisia, koska se oli mummoni lempi väri ja hän aina poimi keltaisia kukkia meille lapsenlapsille ja muutenkin keltainen näkyi hänen elämässään esim. sistuksessa jne. Olin tämän ihan selkeästi ilmoittanut, mutta kukat nähdessäni ne olivatkin punaisia. Menin ihan suoraan valittamaan asiasta, mutta he eivät kuulemma voi asialle mitään. Olin muka halunnut punaisia kukkia! En sitten jaksanut vääntää asiasta enempää ja jätin maksamatta, koska ne eivät olleet mitä tilasin.

Sanoin tästä muutamalle kaverille ja heillekkin on tullut väärän värisiä kukkia (esim. yksi oli tilannut violetteja niin tulikin valkoisia)

Vierailija
239/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs paikka, jonne en ole kehdannut enkä halunnut mennä uudestaan on paikallinen kiinalainen ravintola. Olin siellä ensimmäistä kertaa syömässä, tilasin ja maksoin kortilla. Kortilla ei ollutkaan rahaa. Pyysin miehen maksamaan omalla kortillaan, minkä hän tekikin. Hieman nolostuneena menin pöytään syömään. Mies kuuli ( itse en kuullut ), että takahuoneessa kassahenkilö puhui työtovereille, että "ei olla raha maksa, tilaa ruoka eikä olla raha maksa...". Nolotti ja vähän harmitti, että kailottivat sitä siellä takahuoneessa, vaikka itse en kuullutkaan.

Vierailija
240/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hinta-laatusuhteeltaan ei ole kohdilla. Monet paikat on ylihintaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän