Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2181/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikissa paikoissa ei voi lopettaa asiointia, vaikka kuinka haluaisikin. Ainakaan valtion laitokset ja yhteiskunnan palvelut, kuten Kela, sossu, TE-toimisto, verovirasto, terveyskeskus, sairaala jne.eivät edes välitä siitä, miten huonoa palvelua antavat tai miten asiakkaitaan kohtelevat kun tietävät, että eivät voi joutua konkurssiin, eikä vaihtoehtoa palvelulle juuri ole tarjolla ja oikeasti toivovat, että kukaan ei asioisi noissa. Itselläni kaikkein huonoimmat kokemukset liittyvät juuri näihin paikkoihin.

Sossusta ja kelasta pääsee kyllä eroon, kun menee töihin. Terveyskeskuksen sijaan voi mennä yksityiselle.

Vierailija
2182/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä jakoi sivuillaan erään nimeltämainitsemattoman raiskausfantasiapuolueen edustajan artikkelia jonka mukaan avioliitossa ei voi raiskata, vaan kyseessä on perheen sisäinen asia 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakuntani pienehkö luontaistuotemyymälä saa jatkossa jäädä ilman asiakkuuttani, siellä on niin oudolla huumorintajulla varustettu miesmyyjä, etten halua mennä enää asioimaan sinne. Töksäyttelee kaikkea törkeää, saa asiakkaan tuntemaan itsensä epäkelvoksi jne. Kerran katselin valikoimaa pidemmän aikaa ja myös kyselin muutamasta tuotteesta lisää. Vastaukset olivat lyhyitä ja jotenkin vihamielisiä? Kassalla sitten ostin yhden tuotteen, myyjän kommentti oli tokaisu "no hyvä että EDES JOTAIN kelpasi!", sanottuna kovalla äänellä ilman hymyä tai katsekontakia. Kiitos ja näkemiin. 

Life-myymälä samalla paikkakunnalla on myös paikka, jossa en enää asioi. Kysyin maidotonta suklaata, myyjä ensin epäili onko sitä ollenkaan valikoimissa, sitten kun löysin, suositteli sen lisäksi vieressä olevia tuotteita, joissa oli maitoa...onneksi osaan lukea, ja huomautinkin tästä. "Oho, hups!" Kiva jollekin allergiselle mummolle tai ulkomaalaiselle tms. 

Kyseisellä miehellä ei ilmeisesti ollut tarpeeksi ovimattomentaliteettia... Ostin joskus pienestä luotaistuotemyymälästä kerralla isomman satsin ja myyjä melkein alkoi itkeä kun ostin niin paljon ja kiitteli kiittelemästä päästyään. Teillä ihmiset ei ole hajuakaan mitä on joidenkin idealististen puotien katteet.

Ai mikä hatun kate, minä olen maailmanparantaja joka en tiedä mistään mitään? No niin olet. Ei se maailma parannut jos et osta niitä kyseisiä tuotteita jatkuvasti.

AHAA! Onpa hyvä tietää jatkossa, että m#lkkumainen asiakaspalvelu on ihan ookoo siinä tilanteessa, kun katselee ja kyselee tuotteista, koska myyjillä on ongelmia myydä niitä tuotteita! Eipä olekaan ennen käynyt mielessä, että saan anteeksi pyydellen mennä jonnekin ostoksille ja olla kiitollinen p#skasta asiakaspalvelusta, vaikka yritän vain omalla ostoskäytökselläni tukea sitä kituuttelevaa luontaistuotemyyjää.

Onkohan siinä jotain yhtäläisyyttä, että ihmiset eivät näistä hihhulikaupoista halua ostaa mitään kun saa hihhulimyyjiltä niin huonoa ja vihaista palvelua... Itse olen aina ostanut ja ostan jatkossakin luontaistuotteet netistä, ihan vain tästä syystä.

Vierailija
2184/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä jakoi sivuillaan erään nimeltämainitsemattoman raiskausfantasiapuolueen edustajan artikkelia jonka mukaan avioliitossa ei voi raiskata, vaan kyseessä on perheen sisäinen asia 🤮

Mikäs yrittäjä kyseessä?

Vierailija
2185/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut ripsihuollon tekijälle, jolla en ollut käynyt aikaisemmin. Netistä olin hänen ripsikuviaan katsellut ja tykkäsin työnjäljestä.

Koska oli vielä lompakkoystävälliset hinnat, ajattelin että tästä saattaisi tulla vakipaikkani.

Pari tuntia ennen varattua aikaa ripsienlaittajalta tuli tekstari: "Moi, joudun siirtämään ripsihuollon huomiselle."

Mua vitutti tietysti jo huollon siirtyminen seuraavalle päivälle, mutta ennenkaikkea tuo töykeä tyyli ilmoittaa asiasta. Huomattavasti parempi tyyli olisi ollut "Moi. Valitettavasti joudun perumaan ripsihuoltosi tältä päivältä, kävisikö sinulle huomenna samaan aikaan?"

No, tuolla neidillä on vielä paljon opittavaa asiakaspalvelusta. Ilmoitin että minullepa taas EI SOVI huomenna, eli senkun perut mun aikani. Ja samalla meni uusi mahdollinen vakiasiakas, ei huvita enää uutta aikaa varailla noin ajattelemattomalle tyypille.

Vierailija
2186/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs yrittäjä kyseessä?

Valokuvausyritys Pohjois-Savosta.

Vierailija
2187/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varannut ripsihuollon tekijälle, jolla en ollut käynyt aikaisemmin. Netistä olin hänen ripsikuviaan katsellut ja tykkäsin työnjäljestä.

Koska oli vielä lompakkoystävälliset hinnat, ajattelin että tästä saattaisi tulla vakipaikkani.

Pari tuntia ennen varattua aikaa ripsienlaittajalta tuli tekstari: "Moi, joudun siirtämään ripsihuollon huomiselle."

Mua vitutti tietysti jo huollon siirtyminen seuraavalle päivälle, mutta ennenkaikkea tuo töykeä tyyli ilmoittaa asiasta. Huomattavasti parempi tyyli olisi ollut "Moi. Valitettavasti joudun perumaan ripsihuoltosi tältä päivältä, kävisikö sinulle huomenna samaan aikaan?"

No, tuolla neidillä on vielä paljon opittavaa asiakaspalvelusta. Ilmoitin että minullepa taas EI SOVI huomenna, eli senkun perut mun aikani. Ja samalla meni uusi mahdollinen vakiasiakas, ei huvita enää uutta aikaa varailla noin ajattelemattomalle tyypille.

Mulla taas hieroja myöhästyi kymmenen minuuttia, eikä edes yrittänyt soittaa matkalta tai mitenkään ilmoittaa, onko edes tulossa vai unohtanut koko ajan. Ei pahoitellut, kun viimein tuli paikalle. Ja kun olin hieronnan jälkeen pukenut päälleni ja astuin ulos, huomasin kellosta, että ei ollut yhtään pidentänyt aikaa toisesta päästä, vaikka itse myöhästyi. Täyden hinnan otti ja hieroi reilun kymmenen minuuttia vähemmän.

Toista kertaa tuolle en mennyt.

Vierailija
2188/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on niin typerää mutta olkoot. Käyn yleensä harrastuksien jälkeen tietyssä kaupassa ostoksilla koska se on iso, halpa ja sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsen. 

Jotenkin kuvittelin että ei isojen kauppojen myyjät muista asiakkaita koska asiakkaita on niin paljon. Viimeksi myyjä kuitentkin muisti minut, totesi että ei tartte näyttää henkkareita kun muistaa minut. En usko että myyjä tarkoitti sitä mitenkään pahalla mutta jostain syystä minua rupesi hävettämään! :D vannoin että en enää ikinä mene sinne. Koska tykkään yliajatella niin olen ihan varma että minulla on joku kiva lempinimikin koska olen aina tosi ruumiin näköinen kaupassa käydessäni. 

Vierailija
2189/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy liikkeissä, joiden edustalla tai piha-alueella on henkilökuntaa tupakalla.

Vierailija
2190/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mene uudelleen kampaamoon, kosmetologille tai hierojalle, jos minulle yritetään myydä sieltä tuotteita mukaan. Sanon sisään kävellessäni, että en halua minulle myytävän mitään, ja jos ei kerta riitä, en tule uudelleen. 

Vierailija
2191/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Memphis Helsingissä, ruoassa meni 45 minuuttia vaikka paikka oli puolityhjä. Lopulta kun ruoka tuli, se oli kylmää. Tästä huomauttaessa tarjoilija ei edes pahoitellut vaan sanoin vaan "okei". Never again!

Tilasimme kerran ko. paikassa pullon valkkaria ja tapaslautasen kahdelle. Pöytään tuli aivan ala-arvoiset vesimelonikuutiot ja yksi nakkipiilo. Hinta 35e

Vierailija
2192/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mcdoland's Big Macin pihvi tulee Puolasta ja sen pihveiksi päätyvien tuotantoeläinten ruokinnassa on käytettey myös geenimuunneltua rehua.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/01/19/mista-hampurilaisten-raaka-ain…

Vierailija
2193/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakunilan k-market. Mustat naiset hivelivät jokaisen hedelmän ja vihanneksen käsissään ja laskivat takaisin. Turhaa käydä kun sieltä ei voi ostaa kuin vakuumipakattuja tuotteita ja olutta.

Vierailija
2194/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukset. Pomot nostaa palkat ja provisiot. Orjat tekee 9 e / päivä tuottavan työn.

Vierailija
2195/4975 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura`´s skyttä s market kirjoitti:

Täällä espoon keskuksen kaupoissa s ja lild liikkeissä sinut leimataan ulkonäönperusteella varkaaksi. Kun menet kauppaan asioimaan niin, alkavat sisäpuhelimen välityksellä seuraamaan liikkeitäsi kaupassa. Tekevät sen läpinäkyvästi ja tosi tökerösti. Ei ole kiva asioida kaupassa jonka koko henkilökunta leimaa sinut varkaaksi. Onneksi voi asioida Espoonkeskuksen ulkopuolella kaupoissa isommissa ostoskeskuksissa.

Tuo on inhottavaa! Mulle on käynyt noin myös, silloin kun olin saanut lapsen ja laihduin imettämisen vuoksi ja olin varmasti väsyneen ja kuluneen näköinen. Vartijat aina perässä, ilmeisesti luulivat narkkariksi kun olin ihan sekaisin yövalvomisten takia. Koskaan ei saanut asioida kaupassa rauhassa.

Nyt kun on tukeva vöyri keski-ikäinen, niin ollaan kovasti kohteliaita ja luottavaisia. Voisin sulloa vaikka mitä takkini sisuksiin, nyt ei epäiltäisi. Näin sitä muuttuu ulkonäöllä kunnianarvoiseksi kansalaiseksi kun elopainoa tulee ja on aina uudet ja siistit vaatteet.

Kyllä ihmiset on ennakkoluuloisia.

Vierailija
2196/4975 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Orjat tekee työn ja pomot nostaa palkan + bonukset.

Vierailija
2197/4975 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoisa lähipubi työmatkani varrella lakkasi tilaamasta iltalehtiä, ovat kuulemma boikotissa. Tykkäsin aiemmin käydä silloin tällöin yksillä ja lukea samalla päivän lehden. Tajusin, etten työpäivän jälkeen jaksa lukea jotain Imagea tai näpräillä kännykkää, joten menen nykyään vain suoraan kotiin.

Vierailija
2198/4975 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa lopetin käymisen sen jälkeen kun luin perustajan Heikki Salmelan kommentin jostain lehdestä.

En muista enää miten se meni, mutta kuitenkin hänen mielestään ihmisten pitäisi tehdä töitä pienemmällä palkalla. Tyyppi tienaa firmallaan miljoonia, ja haluaa muiden palkat alas. Tuskin noiden burgeripaikkojen duunareilla mitkään ökypalkat muutenkaan on.

En nyt ole käynyt Hesessä varmaan 7-8:aan vuoteen. En tosin muissakaan pikaburgeripaikoissa, mutta enemmänkin laadullisista syistä.

Vierailija
2199/4975 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät paskanokat ilmestyneet sinne kuin avaruudesta.

Vierailija
2200/4975 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi