Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
2121/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin pari vuotta sitten ensimmäistä ja viimeistä kertaa eräälle hierojalle. Minulle hieronta tarkoittaa hetkeä itselle, hiljaisuutta, rentoutumista, harvinaista herkkua. En pystynyt nauttimaan lainkaan, kun tämä nainen höpötti koko hieronnan ajan, ei edes vain jotain hierontaan liittyvää vaan uteli kaiken maailman asioita minun elämästäni. Yritin vastailla koko ajan todella lyhyesti että hän ehkä ymmärtäisi minun haluavan olla vaan hiljaa, mutta ei auttanut. En suoraankaan viitsinyt ujona ihmisenä sanoa, että ole nyt jo pää kiinni. :D

Mullakin on vakkarihieroja, joka hölöttää koko ajan, kyselee kaikki asiani ja pyytää myös apua omiin ongelmiinsa. Siedän kuitenkin häntä, koska hän hieroo paremmin kuin kukaan kollegoistaan ja muistaa hierontaan liittyvät tarpeeni aivan erityisen hyvin.

Vierailija
2122/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirpputori jossa omistajapariskunnan nainen oli enemmän keskittynyt juoruamiseen kuin myymiseen. Olin sovituskopissa kun nainen kiskoi jonkun juorukaverinsa vieressäni olevaan koppiin ja juorusivat siellä jostain asiasta keskenään.

Kun lähtivät pois niin akka kiskaisi sen kopin verhon sivuun jossa olin katsoakseen kuka siellä oli. Ei sanonut mitään ja kiskaisi verhon takaisin kiinni. Olin niin raivoissani etten saanut edes sanottua mitään. Lähdin menemään ja sen jälkeen en enää kyseiseen paikkaan astunut ennenkuin omistaja vaihtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkun lopetin silloin kun sinne tuli s-valikoima ja niitä s-asiakkaita.

Kyllä sen huomas kun taso putos.

Vierailija
2124/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään en mene kauppoihin tai ravintoloihin, joissa henkilökunta ei käytä maskeja.

Mä en asioi niiden kanssa joilla on maskit, ties mitä sairauksia niillä on.

Vierailija
2125/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja käräytti permanentissa tukkani. Toinen puoli jäi lisäksi täysin suoraksi. Pyysin korjausta. Yritti korjata samalla tavoin kuin aiemmalla kerralla. Lopputulos kammottava - itkien lähdin pois. Hyvitystä 110 euron hinnasta en saanut ja tukka oli vuosiksi pilalla. Ikinä en mene ko. paikkaan.

Vierailija
2126/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asioinnin eräässä kaupassa, joka ei vastannut sähköpostitiedusteluuni inhimillisessä ajassa, vaikka itse mainosti nimenomaan sitä kanavaa yhteydenottoon. Kyseessä oli sesonkituote, joka myydään nopeasti loppuun, ja tuo tieto olisi ollut minulle tärkeä. No, odottelin joitakin päiviä ja sitten totesin, että olkoot. Lähdin ostoskierrokselle naapurikuntaan ja ostin tuotteen sieltä, missä niitä vielä oli. Laitoin tämän jälkeen palautteen että kiitos tyhjästä, asioin jatkossa muualla. Siihen kauppa kyllä vastasi (mukana kasa suruhymiöitä...virallisessa viestinnässä), ja oli pahoillaan, mutta tuollaisilla viesteillä voin vaikka pyyhkiä per*eeni. Words are cheap.

Vierailija
2127/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kampaaja haukkui harjoittelijansa, joka oli läsnä paikalla. Anteeksi, sinun kuuluu arvostelut antaa opiskelijalle itselleen ja opettajalle, ei asiakkaalle! En tue noin käyttäytyvää. Ikävää kyllä lopettaa, hän leikkasi hyvin, mutta onneksi täältä löytyy kymmeniä muitakin. 

Kai sinä sanoit kampaajalle, että käyttäytyy asiattomasti. Törkeäähän tuollainen on

Vierailija
2128/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran eräällä kampaajalla, jonka kanssa aluksi meillä synkkasi todella hyvin. Hän tiesi, minkälaista hiusmallia ja väriä halusin ja huumorintaju oli meillä sama.

Mutta kun, hän alkoi kertomaan omia huoliaan (parisuhteessa meni huonosti) ja kyselemään, mistä saisi uuden asunnon ja voisiko hän tulla luokseni muutamaksi yöksi...

Aloin ahdistua jo ennen kampaajalle menoa, että oli pakko vaihtaa kampaajaa ihan oman mielenterveyden vuoksi.

Vierailija
2129/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono palvelu, huono laatu tai tiettävästi epäeettiset olosuhteet työntekijöillä (esim. nepalilaiset ravintolat, Hairstore). Lisäksi liika tuputtaminen, ei ymmärretä että haluaa katsella rauhassa.

Yksi tekijä mikä saattaa vaikuttaa mihin kauppaan menen esim. ruokaostoksille, ovat feissarit ja liittymämyyjät. Kun menen hakemaan lounasta kaupasta, niin Prismaan pääsen ilman näitä ja Cittariin mennessä joudun kohtaamaan pahimmillaan hesarin, elisan, jonkun tuotetestaajan, satunnaisesti jonkun hyväntekeväisyyskeräystyypin ja vielä telia myymälän sisällä, ja samat taas poistuessa. Arvatkaa kumpaan kauppaan menen?

Asioit varmaan samassa kauppakeskuksessa kuin minä! Just nuo samat ärsyttää joka päivä. Etenkin Hesarin kaupustelijat - mennen tullen joutuu selittämään että mulle tulee Hesari, joten ei kiitos, en halua ilmaista lehteä mukaan. Eihän se sinänsä iso vaiva ole, mutta kaksi kertaa joka jumalan päivä on kyllä liikaa.

Vierailija
2130/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono palvelu, huono laatu tai tiettävästi epäeettiset olosuhteet työntekijöillä (esim. nepalilaiset ravintolat, Hairstore). Lisäksi liika tuputtaminen, ei ymmärretä että haluaa katsella rauhassa.

Yksi tekijä mikä saattaa vaikuttaa mihin kauppaan menen esim. ruokaostoksille, ovat feissarit ja liittymämyyjät. Kun menen hakemaan lounasta kaupasta, niin Prismaan pääsen ilman näitä ja Cittariin mennessä joudun kohtaamaan pahimmillaan hesarin, elisan, jonkun tuotetestaajan, satunnaisesti jonkun hyväntekeväisyyskeräystyypin ja vielä telia myymälän sisällä, ja samat taas poistuessa. Arvatkaa kumpaan kauppaan menen?

Asioit varmaan samassa kauppakeskuksessa kuin minä! Just nuo samat ärsyttää joka päivä. Etenkin Hesarin kaupustelijat - mennen tullen joutuu selittämään että mulle tulee Hesari, joten ei kiitos, en halua ilmaista lehteä mukaan. Eihän se sinänsä iso vaiva ole, mutta kaksi kertaa joka jumalan päivä on kyllä liikaa.

Itse lakkasin käymästä Lidlissä, koska sen aulassa on aina jotain D-vitamiinin tyrkyttäjiä, joiden ohi ei pääse käytännössä mitenkään joutumatta tulilinjalle. 

Vierailija
2131/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamoa vaihdoin. Jos autossani oli 1 vika, jonka halusin korjattavan, niin aina tuli pitkä lista muita mitä muka piti korjata ja se alkuperäinen jäi korjaamatta. Tämä tapahtunut nyt 2 kertaa. Lisäksi korjauskerroilla ovat hajoittaneet aina jonkun muun osan, kuten viimeksi konepellin lukituksen tunnistimen tai jotain muuta anturia. Lisäksi korjauskeikat kestäneet luvattoman kauan. Sain vara-auton käyttöön viikoksi, jossa ei toiminut oikein mikään. Se jätti tien päälle pari kertaa. 

Olkaa autokorjaamoissa tarkkana, että korjaavat sen mitä pitää ja jos muka löytävät jotain muuta korjattavaa, niin pyytäkää kuvat ja käykää paikan päällä se itse toteamassa. Ja sopikaa kaikki kirjallisesti esim. sähköpostilla tai tekstarilla/whatsapilla. 

Vierailija
2132/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä espoon keskuksen kaupoissa s ja lild liikkeissä sinut leimataan ulkonäönperusteella varkaaksi. Kun menet kauppaan asioimaan niin, alkavat sisäpuhelimen välityksellä seuraamaan liikkeitäsi kaupassa. Tekevät sen läpinäkyvästi ja tosi tökerösti. Ei ole kiva asioida kaupassa jonka koko henkilökunta leimaa sinut varkaaksi. Onneksi voi asioida Espoonkeskuksen ulkopuolella kaupoissa isommissa ostoskeskuksissa.

Vierailija
2133/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin kaikkia niitä tuotteita ja yrityksiä jotka "päälleliimaavat" Suomalaisiiin mainoksiinsa jonkun negridirotua edustavan. Onhan maailmassa kiinalaisia ja intialaisia jopa enemmän, miksei heitä samalla tavalla nosteta edustamaan muka Suomen moninaisuutta.

H&M on toki ruotsalainen, mutta minua on ruvennut ärsyttämään kun jokainen somessa vastaantuleva mainos sisältää tummaihoisen ihmisen. Siis valehtelematta jotain 8/10 mallista "sattuu olemaan" tummia! Ja lastenvaatteiden puolella nettisivuilla on AINA yliedustus tummissa lapsissa. Vaaleita ei ole yleensä pelkästään, tummia voi olla. Jos kuvassa on kaikkia etnisyyksiä, tummia on eniten siinäkin. 

Kaipa H&M haluaa markkinoida pienituloisille m.amuäideille, jotka tuilla ostelevat lastenvaatteita? Mutta jos lähes jokaisessa kuvassa on tummaihoinen malli, se vääristää myös sitä, miltä vaate näyttää keskivertopohjoismaalaisen yllä (värit ym.). Ehkä vaaleaihoisia ei sitten haluta asiakkaiksi?

Luulen, että näissä mainoksissa haetaan sellaista "kansainvälistä, suvaitsevaista imagoa" ja se on se syy miksi mainoksista halutaan tehdä kansainvälisen näköisiä. Suurin osa mainoksista on juuri tällaisia ja joskus se on tosiaan vähän läpinäkyvää ja alleviivattua. We get it ;) Ainoat mainokset, joissa näkyy jotain hassunhauskaa perisuomalaista ovat koomisia "peruna lippis päässä ja hammas puuttuu, puhhuu savvoo ja on menossa ostamaan mäkkäriltä jotain".

Ei tässä tarvi nähdä mitään suurta tietyn ihonvärin pakkosyöttöä. Toisaalta, voin kuvitella tilanteen olevan aika kiva niille tummaihoisille joita täälläkin hengailee ja jotka ehkä kokevat joskus olonsa ulkopuolisiksi vaikka kuinka viäntäisivät savvoo kuten me muutkin.

Vierailija
2134/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein ravintolassa, jos nyt en joka päivä, niin ainakin viisi kertaa viikossa. Lopetin erässä suosikkiravintolassani käynnin, vähän niin kuin pikku hiljaa.

Ravintola vaihtoi omistajaa. No ei se mitään, ajattelin. Antaa uusille mahdollisuus. Osa henkilökunnasta kun säilyi samana ja melkein koko ruokalistakin.

Pääosin he jatkoivat samalla hyväksi havaitulla konseptilla. Tosin yksi suosikkiannoksistani poistui listalta. No ei se mitään, ajattelin. Onhan täällä muitakin annoksia.

Edellisen omistajan aikaan sekä omistaja, että salin isäntä olivat ystävällisiä ja ystävällinen oli salin uusi isätäkin, joka tosin hieman liikaa yritti "eteläeurooppalaista" letkeää lähestymistapaa. Hän kuitenkin höpötteli vain omista asioistaan eikä vaikuttanut olevan kiinnostunut asiakkaasta. No ei se mitään, ajattelin. eihän hän uutena voi asiakasta tuntea eikä muistaa hänen asioitaan.

Sitten pöydät uusittiin koviksi melamiinipintaisiksi ja pöytäliinat häpyivät. Sali-isäntä kehui kuinka helppoa se heille on kun pöydät voi vain pyyhkiä eikä tule pyykkiä. Samoin mukavat, tukevat pehmustetut tuolit vaihtuivat huteriin vanerisiin kouruihin. Remontinkin he tekivät. Seinille tulivat vaneriset paneelilevyt. No ei se mitään, ajattelin. Pitäväähän reminttiakin tehdä ja pinnat sentään olivat siistit.

Edellisin omistajan aikaan ravintola oli kiinni heinäkuun koska syöjiä kaupungissa vain oli liian vähän mökkikaudella. Tämä oli vuosikausien aikana tullut tutuksi. Uusi omistaja yllättäen sulkikin ovensa jo Juhannusaaton aattona lounaan jälkeen ja minä jäin ovea kiskomaan kun en lounasaikaan ollut ehtinyt. Ja kiinni pysyi, ei heinäkuun loppuun asti, vaan koulujen alkamiseen elokuussa.

Sitten alkoi muukin aukioloajoilla sämpläys. Kiinni maanataisin, kiinni milloin ikinä jos joku juhlapyhä oli lähestymässä. Kiinni yllättäen iltaisin. Pari kertaa nyin turhaan ovea.

Huomasin usein valitsevani toisen ravintolan ihan ajatuksella, että onkohan se nyt auki vai ei. Käyntini harvenivat kunnes huomasin, että on mennyt yli vuosi, etten ole siellä ruokaillut.

Mitään dramaattista "en ikinä tule tänne enää" ei siis tapahtunut. Mutta niin se vaan on, että kaikki pienetkin asiat vaikuttavat: lempiannokseni katosi, äänimaisema meni kovaksi ja kolisevaksi seinien ja uusien kalusteiden myötä. Päälleliimattu ytävällisyys. Aukioloaikojen vaihtelevuus. Kaikki yhdessä tekivät ruokahetkestäni aina vaan epämiellyttävämmän.

Vierailija
2135/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin pitkään kuntosalijäsenyyttä, ja olin menossa lähipäivinä tekemään sopimuksen yhteen hyvältä vaikuttavaan paikkaan. Sitten someen pamahti kuvia pukeutumis ym. tilojen remontista. Miesten puolella oli sauna ja uusittu suihkut ym. Naisten puolella...oli meikkausnurkka. Ja salin omistaja, mies itsekin, kehuskeli nimenomaan sillä meikkinurkalla niinkuin pari halpaa nojatuolia ja iso peili pöytineen olisi ollut jotenkin paljon isompi investointi kuin se sauna miesten puolella. "Kyllä nyt teidän naisten kelpaa!" jne. Juu, minusta ei puntit menneet ihan tasan, ja kun noita "Katsokaas leidien puolta, huhhuh miten upeeta!!"-päivityksiä tuli pari lisää, pyörsin pääni jäsenyyden suhteen. 

t. vaikka nainen olenkin, mielummin ottaisin löylyt ja hierovan suihkun treenin jälkeen kuin istuisin tälläytymässä.

Vierailija
2136/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easton kynsipaikka.

Siellä tehtiin ammattitaidolla kauniit geelilakkaukset ja kävin siellä monta vuotta. Kunnes se alkoi; tuputus ja lisämyynti.

Voi hitto että oli raivostuttavaa kun neljä eri ihmistä painosti manikyyriä eikä ymmärrä että en halua! Geelilakkauksen aikana omistaja kävi ainakin kerran kysymässä tehdäänkö jalkahoito päälle - ja samalla varmisti että eikö manikyyri kelpaisi!

Huomasin että jouduin jo sinne mennessä psyykkaamaan itseni joten silloin tiesin ettei tuo vaan enää ollut mun paikka.

Vierailija
2137/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus. Laillistettua orjatyötä hyvinvointivaltiossa.

Vierailija
2138/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika simppelisti vertasin hintoja http://vertaahintoja.com ja kauppa oli kallis.

Vierailija
2139/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen tai ynseä palvelu ja huonot valikoimat.

Vierailija
2140/4975 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuani porttikiellon kantaravintolaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi