Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostaloasujat! Kuunteletko aina ennen ulosmenoa, että onko muita rappukäytävällä?

Vierailija
08.03.2018 |

Itsellä tämä tapa.En halua nähä muita asukkaita.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlloin kun olin pahasti masentunut niin joo, enää en

Vierailija
2/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele, mutta jos kuulen että joku on juuri tulossa oven kohdalle, niin jään odottomaan, ihan jo sen vuksi että tämä joku ei törmää oveen kun avaan sen.

En asu kerrostalossa, mutta tuleehan niissä käytyä, esimerkiksi hotelleissa.

Vierailija
4/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ja odotan ettei siellä ole ketään ennen kuin menen.

Vierailija
5/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
6/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovisilmästä kajastaa valoa niin kurkkaan näkyykö ketään, kuuntelen kuuluuko askeleita ja jos ei kuulu eikä näy mitään niin sitten vasta menen.

Vierailija
7/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yleensä sen verran ettei yksi naapurin mies ole lähettyville. Tarrautuu perään selostamaan omia juttujaan eikä hienovaraisista vinkeistä tajua lopettaa. Ollaan seinänaapureita niin en ihan viitsiä käskeä painua hevonkuuseenkaan. Muilla naapureilla ei väliä.

Vierailija
8/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä.

Vierailija
9/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Ei ole käynyt mielessäkään. Mä tuun sellaisella ryminällä että oksat pois. Muut väistää. :) 

Vierailija
10/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele, olen kuuro.

Vierailija
11/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Ellei satu olemaan ihan kamalan huono päivä.

Vierailija
12/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuu kerrostalossa ja on joukkovainottu, niin aina, kun on lähdössä ulos, rapussa alkaa ovet käydä ja joku/jotkut lähtee "sattumalta" juuri samaan aikaan ulos. Rappukäytävässä voi usein olla usemman tunninkin hiljaista, mutta heti, kun alan valmistautumaan uloslähtöön, niin sitten alkaa tapahtua. Samoin, kun tulen kotiin, niin aina joku tulee ulos tai menee sisään samaan aikaan. Tämä on tyypillinen taktiikka joukkovainoamisessa. 

Niin niin, kyllä sattumalta aina vai joku tulla samaan aikaan rappukäytävään, mutta jos se tapahtuu 95 prosentissa tapauksista, niin kuka tahansa ymmärtää, ettei se voi enää ole sattumaa. Eikä noin tapahtunutkaan ennen kuin minua alettiin vainoamaan, törmäsin itse asiassa aika harvakseltaan kehenkään rappukäytävässä.

Mistä vainoajat tietää, että olen lähdössä? 24/7 teknisen tarkkailun avulla.

Vierailija
14/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina teen samoin, vaikka olisi kiire. Joskus olen jo menossa käytävällä ja kuulen, että alemmissa kerroksissa on liikettä, niin käännyn takaisin, menen sisälle ja odotan vähän aikaa. En tiedä mistä, se edes johtuu, etten  halua nähdä naapureita. Ahdistaa. 

Vierailija
15/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kuuntele enkä odottele. Naapureita on ihan kiva mähdä ja moikata.

Vierailija
16/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggw3 kirjoitti:

Aina teen samoin, vaikka olisi kiire. Joskus olen jo menossa käytävällä ja kuulen, että alemmissa kerroksissa on liikettä, niin käännyn takaisin, menen sisälle ja odotan vähän aikaa. En tiedä mistä, se edes johtuu, etten  halua nähdä naapureita. Ahdistaa. 

Uskallatko edes käydä kakilla? 

Vierailija
17/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule kuunneltua. En pelkää naapureitani. Jopa uskallan tervehtiä heitä.

Vierailija
18/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona päivänä kyllä. Useimmiten en. Taloyhtiössämme on lähtökohtaisesti hyvä meininki ja välttelen muita vain silloin kun on itsellä todella huono fiilis.

Vierailija
19/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini n. 80-vuotias energinen rouva on suorastaan aiheuttanut minulle porraskäytäväfobian. Kun hän kuulee, että avaan oveni, yli puolet kerroista hän avaa omansa ja alkaa haastatella. Esim. että no olethan sinä kotona, kun ei mitään ääniä koskaan kuulu, hän jo ihan huolestui. Tai että en sitten ollut yhtiökokouksessa, kannattaisi kyllä käydä niissä. Tai on niin huonosti hiekoitettu piha, että siihen eteen meinaa kaatua, soita sinäkin isännöitsijälle, niin mahdollisiman moni valittaa asiasta päläpäläpälä.... :O

Joskus ei haluta poistua ollenkaan kotoa. Pitää vetää syvään henkeä ja avata ovi ja rynnistää kohti rappuja ilman varmuuslukon vääntämistä....

Vierailija
20/65 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, en kuuntele. Kuljen ihan milloin haluan, mutta pari tällaista luikahtelijaa on bongattu. En ymmärrä miten lyhyitä kontakteja ja moikkauksia pitäisi vältellä. Lisäksi olen itse niin tehokkaan (lue: viime tipan:D) aikataulun ihminen, että myöhästyisin taatusti jos jäisin ovisilmän taakse luimuilemaan.:)

Yksi ainoa naapureista on toki sellainen jolla juttua riittäisi ja mutta siitä pääsee kiireellä eroon, sori pakko juosta -meiningillä.