Mikä on parastapa iskeä nainen?
Parikymppinen mies kyselee. Onko se silmäpeli vai kokin hyvä iskurepliikki? Nuija lienee kaikista se huonoin vaihtoehto (no vitsi vitsi). Kertokaa vaikka, että miten teidät on aikoinaan isketty ☺
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen mies kyselee. Onko se silmäpeli vai kokin hyvä iskurepliikki? Nuija lienee kaikista se huonoin vaihtoehto (no vitsi vitsi). Kertokaa vaikka, että miten teidät on aikoinaan isketty ☺
Ihan ensiksi kiinnittäisin huomiota siihen että yhdyssanasäännöt ovat hallussa. Lukeminen kannattaa aina, se avartaa maailmankuvaa sekä lisää keskusteluvalmiuksia.
Ensin pitää pyytää suostumus , että saako puhutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi kiinnittäisin huomiota siihen että yhdyssanasäännöt ovat hallussa. Lukeminen kannattaa aina, se avartaa maailmankuvaa sekä lisää keskusteluvalmiuksia.
No ei oikeinkirjoitustaidolla ketään pysty iskemään, pikemmin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää pyytää suostumus , että saako puhutella.
YK kokouksessa ehkä :D
Huomaatko ap. Komeus ja upeat silmät sekä luonteeltasi hauskaa seuraa, sanavalmis, rento ja terveen itsevarma.
Tuollaisena isket kenet vaan. Ainoa ongelma, että nuo piirteet joko on geneettisesti ihmisessä tai sitten ei. Sinulla ei ilmeisesti ole, koska et joutuisi täällä muuten kyselemään.
Ole herrasmies. Itse katson et avaako mies oven tai auttaako kantamaan painavat tavarat. Ole reilu ja kiltti muille, mutta älä liian Lapanen. Yksi mies teki muhun vaikutuksen sanomalla ekoilla treffeillä et hänen seurassa ei opiskelijat maksa, kun kaivoin lompakon laskun tulessa. Oli siis itse työssäkäyvä. Osoita rohkeutta ja kerro myös eroavia mielipiteitä. Kerro hauskoja tai kiinnostavia juttuja tai tehkää jotain hauskaa yhdessä. Kosketa jonkun verran kättä, selkää tai olkavartta. Suutele hyvin. Huolehdi ulkonäöstä ja hygieniasta. Halaa lähtiessä jos et suutele (treffeillä). Anna ymmärtää, et vaikka oot kiinnostunut niin ei oo maailmanloppu jos ei onnistu.
Kohtele kuin ihmistä, eli kuin tasavertaista kaveria.
Kaikki mielistely on vaan kovin turn off. Itseasiassa mielistely laittaa mulla näkemyksen ihmisestä pakkasen puolelle, eli heikentää asiaa lähtötilanteesta. Mielistelystä vaan tietää, että ihmisenä en kiinnosta, vaan ainoastaan se mitä minun jalkojen välistä löytyy. Ja herää kysymys, että kuinka tyhmänä tuo toinen minua pitää.
Ja jollei natsaa, niin sitten ei natsaa.
Minuun vetoaa hyvä huumorintaju ja siisti olemus. Ulkonäkö ei niinkään. On minut joskus isketty ihan kysymällä neuvoa, että miten isketään nainen. Juttelun ja neuvojen seurauksena päädyttiin treffeille kahvin merkeissä. Suhde kesti vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti käyttäytyvä mies oli paras tapa minun kohdallani.
Oikein fiksu mies jättää koko iskemisen välistä ja pysyy naisista loitolla.
Kerjäsiköhän yksi nainen kerran iskemistä, kun jatkuvasti mollasi itseään ja vasta paljon myöhemmin tajusin, että taisi kerjätä minulta kehuja tyyliin "no etkä ole valas vaan ihan ookoo".
Minusta silmäpeli on ahdistavaa. Mene vaan suoraan juttelemaan.
Voittaa geenilotossa kultainen kolmio: pitkä, tumma ja komea. Kyllä se niillä onnistuu..
Silmäpeli ensin, sitten lähesty naista ja kerro, että olet kiinnostunut hänestä, kutsu ensitreffeille. Kerro jotain hauskaa. Yhteinen huumorintaju on parisuhteen a ja ö. Jos nainen on vapaa ja kiinnostunut, homma lähtee helposti liikkeelle.