Yllätyin miten huono jenkit oli eilisessä futismatsissa
Jatkuvasti harhasyöttöjä, potkuja ohi pallosta ja muutenkin aivan karmeaa sekoilua. Kyllä maalla on vielä pitkä matka lajin huipulle.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yllättänyt. Pelasivat aiemmin häntäpään joukkueita vastaan niin näytti siltä kuin osaisivat jotakin. Nyt kun vastassa oli top10 joukkue niin tasoero tuli selväksi. Huonompien joukkueiden ja top10 joukkueiden välillä on tajuton laatuero.
Ei kai se vastustaja siihen vaikuta osuuko edes palloon kun potkaisee tai syöttääkö ohi omasta pelaajasta. Kuin joukkue olisi ollut aivan väärissä kisoissa.
Trump soittele kohta kavereilleen Fifassa niin eiköhän se Yhdysvaltojen tulos ja sijoitus siitä parane.
Trump auttoi maansa pelaajia saamaan vihat niskaansa ennen kuin nämä lopulta hävisivät koko ottelun.
Oranssi tyri taas.
Vierailija kirjoitti:
Trump soittele kohta kavereilleen Fifassa niin eiköhän se Yhdysvaltojen tulos ja sijoitus siitä parane.
Äkkiäkös sinne 3 maalia lisätään vaikka Turmpin itse tekemänä. Kultainen hattrick.
Trump teki hyvän palveluksen jalkapallolle. Nyt kaikki näkee miten korruptoitunut Fifa on. 2 edellisen mm-kisojen jälkeen meno jatkui samanlaisena ja asiasta purnattiin vain somessa. Ehkä nyt tapahtuukin jotain.
Naton huippukokouksessa ei taideta Trumpin ja Rubion kanssa jalkapallosta puhua.
Kuinka se ketään yllätti? Ostetaan tuomareita ja luullaan, että ymmärretään lajista jotain. Ei olisi kuulunut noihin kisoihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kuule Gianni, eikö ottelu pitäisi uusia, kun yksi pelaaja ei ollut pelikelpoinen?"
Mua ei yllättänyt. Pelasivat aiemmin häntäpään joukkueita vastaan niin näytti siltä kuin osaisivat jotakin. Nyt kun vastassa oli top10 joukkue niin tasoero tuli selväksi. Huonompien joukkueiden ja top10 joukkueiden välillä on tajuton laatuero.