Kysyin mieheltä, että minkä kokoisista rinnoista hän pitää..vastaus..
Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset. No, mies sanoi sitten, että pienet tai keskikokoiset, mutta ei mielellään tahdo suuririntaista naista. Itselläni on isot rinnat ja mietin, että onko parempi jättää mies . Olenko pinnallinen ? Jatkanko tapailua kuitenkin kaikesta huolimatta? Mitä itse tekisit?
Kommentit (78)
Tomppa40 kirjoitti:
Tuli mieleen tilanen nuorudesta ku pussailin yhden tytön kanssa ja tämä kysyi minulta että "olenko lihava?".
En ole koskaan osannut tai halunnut valehdella ja kun kerran kysyttiin ni vastasin rehellisesti että "no oot sä ehkä hieman keskimääräistä pyöreämpi".
Tästä tyttö suuttu, läsäs poskelle ja lähti. Minua pyöreys ei olisi haitannut, mutta tyttö pyöreys ja mun rehellisyys selvästi haittas.
Aplle kysymys jos saisit valitan, ni olisiko miehellä paras täysin sileä rinta, isot rintalihakset vai miestissit?
Kaikille suhteeseen haluaville opastukseksi tulevaa varten, ainoa oikea vastaus tuon tytön kysymykseen olisi ollut "sä olet sopiva/ihana tai muuta vastaavaa. Rehellisyys näissä asioissa ei yleensä kannata.
Nainen666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, provo. Kukaan mies ei sano tuollaista. Kaikkihan sen tietää, että jokainen mies haluaa mieluiten naisen jolla on mahdollisimman isot lollot.
EI muuten pidä paikkaansa. Olen prostituoitu ja kokemusta on useista tuhansista miehistä. Miehet sanovat yleisimmin, että "käteen sopiva" on paras rinnan koko.
Aivan, ja ”käteen sopiva” tarkoittaa jättilolloa joka tursuaa kourista yli.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta kukaan heteromies ei valitse lautaa jos voisi valita isotissisen. T: Katkera aa-kuppinen ikisinkku lauta
Ei pidä paikkaansa t.mies, jonka äidillä on e-kupit ja en halua nähdä äitiäni tyttöystävässäni
E-kupit toivat mukanaan hirveät hartiasäryt eikä miehiä ole näkynyt lähimaillakaan, mutta kiva, että joku jaksaa olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä tilanne toisinpäin. Mies kysyy minkä kokoisesta vehkeestä nainen pitää? vastaus: pieni tai keskikokoinen. Miehellä on housuissa iiiiso. Tarkoittaako tämä, ettet ole miehestä kiinnostunut?
Tarkoittaa. Jos haluan pienen tai keskikoon niin en kai noin oleellisessa suhteeseen vaikuttavassa asiassa sitten mene isoa ottamaan. Mielestäni tässä isompi ei ole parempi, joten miksi ottaisin jotain mitä en halua?
Jos haluan pienen tai keskikoon, niin silti antaisin isolle mahdollisuuden. Jos vaikka oppisin pitämään isostakin. Etenkin jos se iso kiinni ihmisessä josta pidän.
En myöskään pidä oman aviomieheni piirteitä maailman upeimpina, mutta silti hän on täydellinen minulle. jos saisin rakentaa miehen alusta asti, ei hän näyttäisi välttämättä lainkaan omalta mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan nyt vaan kertoo siitä, että miehelle on käynyt mikä vaan nainen, kunhan on jonkun saanut.
Minusta se kertoo, että miehelle painavat kumppania valitessa ihan muut seikat kuin kuppikoko. Olisi vähän eri asia, jos kävisi kuka tahansa nainen, jolla on sopivat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jatkaisi tapailua. Sanoisin miehelle, että saa etsi pieni tai keskikokoiset rinnat omaavan naisen. En voi elää ihmisen kanssa, joka ei hyväksy rintojani.
Ettekö te urpot osaa lukea? "Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset."
Osataan lukea. Mutta miksi sitten kyselet tuollaisia jos et kestä vastausta? Mies ei valitsisi tissejäsi ja on jopa tarpeeksi tyhmä sen sanomaan. Tuo tyhmyys jo yksin riittäisi hylkyyn.
Se ettei a) valitsisi niitä (jos saisi valita) ja se, ettei b) hyväksy niitä, ovat AIVAN ERI ASIOITA!!! Tajutkaa tämä, kana-aivot!
Ei meillä sun rintojasi vastaan ole mitään- tällä tapailemallasi miehellä on. Hän preferoi pienempiä tissejä. Lisäksi hänellä ei ole käytöstapoja, koska meni sen vielä sanomaan. Ei kuulosta lupaavalta. Edelleen miksi kysyit asiasta jos se sinulle on näin vaikea asia?
Ei ap:n tapailemalla miehelläkään ole mitään ap:n rintoja vastaan, ei kai hän tapailusi naista joka ei ole hänestä vetävä.
Mitä merkitystä sillä on, mllaiset rinnat mies valitsisi kun ei kumppanin rintojen kokoon voi vaikuttaa? Ja jos rinta-asia olisi miehelle tärkeä, ei hän silloin tapailisi ap:ta vaan sellaista naista jolla on täydelliset rinnat.
Miksi tapailla miestä joka ei pidä sun rintoja täydellisinä?
No tota, mulla ainakin on niin rumat rinnat, että kukaan mies ei voisi ikimaailmassa pitää niitä täydellisinä, hyvä jos edes kelpaavina. Pitääkö mun nyt sitten jäädä yksin koska rumat rinnat, vai alentua seurustelemaan jonkun kanssa joka olisi valmis hyväksymään minut näin? Teoreettinen kysymys tosin tämä.
( Ei ap )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän saisi valita...
Ihan sama kuin kysyisi jos saisi valita niin kuinka rikas haluaisit kumppanisi olevan (tai jopa minkä väriset silmät). Rintojen koko on luultavasti pieni asia hänelle, joten älä välitä moisesta. Hän varmasti nauttii rinnoistasi aivan tarpeeksi.
Kenelle muka riittää se, että kumppani nauttii tarpeeksi?
Normaaleille ihmisille se riittää. Jos haluaa vapaasti valita kumppanin ruumiinosat täydellisesti omaan makuun oleviksi, täytyy oyyas robottikumppani. Useimmat kuitenkin ihastuvat ja rakastuvat ilman että analysoivat onko rinnat täydellisen oikeaa kokoa tai vaikka käsivarret juuri sopivan lihaksikkaat. Otetaan koko paketti, sellainen josta nautitaan tarpeeksi.
Tämä kuulostaa todella surulliselta. Tyytyä nyt sitten vaan johonkin ettei vaan jää kokonaan ilman.
Niin no, voihan sitä käyttää koko elämänsä siihen että etsii täydellistä ihannekumppania joka täyttää kaikki kriteerit, mutta eiköhän useimmat kuitnkin ihastu ja "tyydy" ihan tavallisiin ihmisiin, ja sietävät sellaisia vikoja kuin "vääränkokoiset" rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jatkaisi tapailua. Sanoisin miehelle, että saa etsi pieni tai keskikokoiset rinnat omaavan naisen. En voi elää ihmisen kanssa, joka ei hyväksy rintojani.
Ettekö te urpot osaa lukea? "Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset."
Osataan lukea. Mutta miksi sitten kyselet tuollaisia jos et kestä vastausta? Mies ei valitsisi tissejäsi ja on jopa tarpeeksi tyhmä sen sanomaan. Tuo tyhmyys jo yksin riittäisi hylkyyn.
Se ettei a) valitsisi niitä (jos saisi valita) ja se, ettei b) hyväksy niitä, ovat AIVAN ERI ASIOITA!!! Tajutkaa tämä, kana-aivot!
Ei meillä sun rintojasi vastaan ole mitään- tällä tapailemallasi miehellä on. Hän preferoi pienempiä tissejä. Lisäksi hänellä ei ole käytöstapoja, koska meni sen vielä sanomaan. Ei kuulosta lupaavalta. Edelleen miksi kysyit asiasta jos se sinulle on näin vaikea asia?
Ei ap:n tapailemalla miehelläkään ole mitään ap:n rintoja vastaan, ei kai hän tapailusi naista joka ei ole hänestä vetävä.
Mitä merkitystä sillä on, mllaiset rinnat mies valitsisi kun ei kumppanin rintojen kokoon voi vaikuttaa? Ja jos rinta-asia olisi miehelle tärkeä, ei hän silloin tapailisi ap:ta vaan sellaista naista jolla on täydelliset rinnat.
Miksi tapailla miestä joka ei pidä sun rintoja täydellisinä?
Vaikka siksi, että mieskään ei ole joka kohdasta täydellinen, mutta silti ihana ja rakas juuri sellaisena kuin on.
Nainen666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, provo. Kukaan mies ei sano tuollaista. Kaikkihan sen tietää, että jokainen mies haluaa mieluiten naisen jolla on mahdollisimman isot lollot.
EI muuten pidä paikkaansa. Olen prostituoitu ja kokemusta on useista tuhansista miehistä. Miehet sanovat yleisimmin, että "käteen sopiva" on paras rinnan koko.
Minä en ole prostituoitu mutta olen huomannut että urheilulliset miehet yleensä pitää pienemmistä rinnoista. Siksi että urheilullisilla naisilla harvemmin on kovin isot hinkit -katsokaapa vaikka noita yleisurheilun hallikisoja. Jotkut Venus Williamsit on aika poikkeuksia urheilumaailmassa, tosi monessa lajissa isot rinnat haittaa suoritustakin aika tavalla.
Mitä aloitukseen tulee, kuka oikeasti kyselee tuollaisia mieheltä? Jos mies on minun kanssani, lienevät ruuminosani sille riittävän hyviä. Ei tulisi mieleenikään tehdä tuollaista shittestiä, mihin on vain vääriä vastauksia.
AP on tietysti kuvitellut saavansa kehuja ja egobuustia ymmärtämättä että vain spontaanit kehut lasketaan. Jos niitä täytyy oikein erikseen kerjätä... No eipä taida olla kovin kummoisen näköinen mamma kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, ja ”käteen sopiva” tarkoittaa jättilolloa joka tursuaa kourista yli.
Kai se millainen on käteen sopiva, riippuu ihan käsien koosta. Jos on kunnon lapiokourat, käteensopiva rinta on tietysti silloin isompi kuin pienikätisellä.
Vierailija kirjoitti:
Tomppa40 kirjoitti:
Tuli mieleen tilanen nuorudesta ku pussailin yhden tytön kanssa ja tämä kysyi minulta että "olenko lihava?".
En ole koskaan osannut tai halunnut valehdella ja kun kerran kysyttiin ni vastasin rehellisesti että "no oot sä ehkä hieman keskimääräistä pyöreämpi".
Tästä tyttö suuttu, läsäs poskelle ja lähti. Minua pyöreys ei olisi haitannut, mutta tyttö pyöreys ja mun rehellisyys selvästi haittas.
Aplle kysymys jos saisit valitan, ni olisiko miehellä paras täysin sileä rinta, isot rintalihakset vai miestissit?
Kaikille suhteeseen haluaville opastukseksi tulevaa varten, ainoa oikea vastaus tuon tytön kysymykseen olisi ollut "sä olet sopiva/ihana tai muuta vastaavaa. Rehellisyys näissä asioissa ei yleensä kannata.
Tämä on totta, mutta silti tyhmää kysyä asiaa johon ei halua rehellistä vastausta. Lämmittääkö jotakuta oikeasti kehut, joita A) on pitänyt kalastella ja B) ovat valheellisia, koska kaikki tietävät ettei noihin voi vastata rehellisesti? Kyllähän vaaka, peili ja valokuvat kertovat onko lihava vai ei, ei paljon lohduttaisi jos joku väittää päinvastaista vain välttääkseen litsarin.
Syf kirjoitti:
Naisille tiedoksi: Suurimmalle osalle meistä miehistä on ihan yhdentekevää minkä kokoiset naisen rinnat on, kun ne on sen oman rakkaan tissit.
Joo, tai mieluummin Victoria Silvstedtin tissit. Jos ihan rehellisiä ollaan.
Kovin nuorena sitten lähinnä uhkeuden perässä avioon ja nykyisin sitten vaimo aika vyötiäinen ja kaveri edelleen melko poikamainen.
Vierailija kirjoitti:
Just perus mammat. Kysytää kieheltä ja ei kestetä reheloistä vastausta. Mieti miehes oli rehellinen, ois voinu hyvin sanoa mielikses tykkäävänsä isoista lolloista.
Kysytää kieheltä ja ei kestetä reheloistä vastausta. XDDD XDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just perus mammat. Kysytää kieheltä ja ei kestetä reheloistä vastausta. Mieti miehes oli rehellinen, ois voinu hyvin sanoa mielikses tykkäävänsä isoista lolloista.
Kysytää kieheltä ja ei kestetä reheloistä vastausta. XDDD XDDD
Esko Kiesi on rehelöinen
Naisille tiedoksi: Suurimmalle osalle meistä miehistä on ihan yhdentekevää minkä kokoiset naisen rinnat on, kun ne on sen oman rakkaan tissit.