Kysyin mieheltä, että minkä kokoisista rinnoista hän pitää..vastaus..
Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset. No, mies sanoi sitten, että pienet tai keskikokoiset, mutta ei mielellään tahdo suuririntaista naista. Itselläni on isot rinnat ja mietin, että onko parempi jättää mies . Olenko pinnallinen ? Jatkanko tapailua kuitenkin kaikesta huolimatta? Mitä itse tekisit?
Kommentit (78)
Rintasi voivat olla miehesi mielestä keskikokoiset? Miehillä on joskus vääristynyt käsitys rintojen koosta.
Vierailija kirjoitti:
Rintasi voivat olla miehesi mielestä keskikokoiset? Miehillä on joskus vääristynyt käsitys rintojen koosta.
No minulla on E- kuppi, mutta on sitä mieltä, ettei ole keskikoko.Eilen oli riitaa asiasta.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on E- kuppi, mutta on sitä mieltä, ettei ole keskikoko.Eilen oli riitaa asiasta.
AP.
Asiasta on turha riidellä. Sen kun alat katsella parempaa matchia.
Mies ei siis itse esittänyt minkäänlaisia toiveita rintojen koolle eikä missään vaiheessa väittänyt että tuo oli hänelle mitenkään oleellinen juttu parisuhteessa.
Ei kai se mies olisi sinua edes tapaillut jos olisi sitä mieltä että sinulla on väärän kokoiset tissit ja että koko asialla on minkään valtakunnan merkitystä.
Tunnen tasan yhden miespuolisen kaverin jolla oli vielä teinivuosien jälkeen niin paha fetissi suuriin hinkkeihin että silmät pyörivät päässä kun tollainen ilmestyi baaritiskille.
Se on nykyään onnellinen kolmen lapsen isä ja äiti on vielä synnytysten jälkeenkin niin täydellinen lauta ettei siltä erotu pelkän t-paidan altakaan nöpötä edes nännejä.
Mies on sitä mieltä, että a-c kelpaa. Näytin hänelle, että ne eivät ole keskikokoa, mutta väittää, että muka hänen silmään a ja b on pieni ja C keskikoko. Mitä teen?
Höpö höpö, provo. Kukaan mies ei sano tuollaista. Kaikkihan sen tietää, että jokainen mies haluaa mieluiten naisen jolla on mahdollisimman isot lollot.
mitä hittoa tuollaista kysymään, jos vastaus on ongelma sulle? sen ukon pitäisi jättää sut eikä suinkaan tissien takia vaan typeryyden!
Ei tuollaisia kysytä tai ei niihin ainakaan vastata.
Nainen: "No kukas sä oot?" Juhana: "Juhana Vilèn mut sä voit sanoo mua Osmoks Nainen: "Onks mulla tarpeeks suuret rinnat?" Juhana: "Ei mulle oo väliä onks ne suuret vai pienet, kunhan ovat samankokoiset"
Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä naista. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä pituinen hän toivoisi miehen olevan: pitkä, keskipituinen vai lyhyt.
Olen siis lyhyt.
Olisiko pitänyt kysyä jokaiselta tyttöystävältä ja vaimolta myös? Olisin joutunut dumppaamaan kaikki ja odottelisin vieläkin sopivampaa matchia.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, provo. Kukaan mies ei sano tuollaista. Kaikkihan sen tietää, että jokainen mies haluaa mieluiten naisen jolla on mahdollisimman isot lollot.
Höpö höpö
Yleensä, joka haluaa pikkurintaisen, on evoluutio vastannut huutoon varustamalla vastaavasti miehen katkiksella.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin, mutta tosi moni mies on nyt osoittautunut esittämään väärän mielipiteen. En hyväksy asiaa. Tiedän, että rintani ovat paljon paremmat, koska ne ovat isot. Ärsyttää vaan suunnattomasti !
AP.
Sori vaan mutta kukaan heteromies ei valitse lautaa jos voisi valita isotissisen. T: Katkera aa-kuppinen ikisinkku lauta
Itse en jatkaisi tapailua. Sanoisin miehelle, että saa etsi pieni tai keskikokoiset rinnat omaavan naisen. En voi elää ihmisen kanssa, joka ei hyväksy rintojani.