Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, että minkä kokoisista rinnoista hän pitää..vastaus..

Vierailija
05.03.2018 |

Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset. No, mies sanoi sitten, että pienet tai keskikokoiset, mutta ei mielellään tahdo suuririntaista naista. Itselläni on isot rinnat ja mietin, että onko parempi jättää mies . Olenko pinnallinen ? Jatkanko tapailua kuitenkin kaikesta huolimatta? Mitä itse tekisit?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just perus mammat. Kysytää kieheltä ja ei kestetä reheloistä vastausta. Mieti miehes oli rehellinen, ois voinu hyvin sanoa mielikses tykkäävänsä isoista lolloista.

Vierailija
22/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jatkaisi tapailua. Sanoisin miehelle, että saa etsi pieni tai keskikokoiset rinnat omaavan naisen. En voi elää ihmisen kanssa, joka ei hyväksy rintojani.

Ettekö te urpot osaa lukea? "Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole oma-aloitteisesti ottanut rintamieltymyksiään esiin, miten tuollainen on tullut ylipäätään puheeksi?

Ja se millaisia rintoja(tai mitä tahansa muuta ruumiinosaa) pitää ihanteellisena ei liity mitenkään siihen, millaiseen ihmiseen sattuu ihastumaan.

Vierailija
24/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän saisi valita... 

Ihan sama kuin kysyisi jos saisi valita niin kuinka rikas haluaisit kumppanisi olevan (tai jopa minkä väriset silmät). Rintojen koko on luultavasti pieni asia hänelle, joten älä välitä moisesta. Hän varmasti nauttii rinnoistasi aivan tarpeeksi.

Vierailija
25/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa antaa sille rintojenvälilutkutusta, onnistuu nääs ainoastaan isoilla maitosäkeillä. Taattu tyytyväisyys.

Vierailija
26/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en jatkaisi tapailua. Sanoisin miehelle, että saa etsi pieni tai keskikokoiset rinnat omaavan naisen. En voi elää ihmisen kanssa, joka ei hyväksy rintojani.

Ettekö te urpot osaa lukea? "Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä kokoiset rinnat haluaisi naisella olevan.: pienet, isot vai keskikokoiset."

Osataan lukea. Mutta miksi sitten kyselet tuollaisia jos et kestä vastausta? Mies ei valitsisi tissejäsi ja on jopa tarpeeksi tyhmä sen sanomaan. Tuo tyhmyys jo yksin riittäisi hylkyyn.

Vierailija
27/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies171cm kirjoitti:

Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä naista. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä pituinen hän toivoisi miehen olevan: pitkä, keskipituinen vai lyhyt.

Olen siis lyhyt.

Olisiko pitänyt kysyä jokaiselta tyttöystävältä ja vaimolta myös? Olisin joutunut dumppaamaan kaikki ja odottelisin vieläkin sopivampaa matchia.

Tämähän riippuu keltä kysyt. Mulle et olisi Match koska olen sua 13 cm pitempi.

Vierailija
28/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos saisi pala kerrallaan jostain katalogista naisen rakentaa niin ei se aivan tuolta nykyiseltä vaimolta näyttäisi, mutta mitä sitten? Rakas tuo on kumminkin enkä toiseen vaihtaisi.  Se täytyy hänen kunniakseen vielä erikseen mainita, ettei harrasta tuollaista ap:n tyylistä perseilyä että pakottaa joko valehtelemaan tai sitten kilahtaa kun saa rehellisen vastauksen mistä ei pidä - ja vielä noinkin triviaalista asiasta kuin tissien koko.

Vierailija
29/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää kuinka ihmisillä ei ole mitään oikeaa tekemistä...

Vierailija
30/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli!

Aikuiset ihmiset?!?

Vierailija
31/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies171cm kirjoitti:

Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä naista. Kysyin sitten häneltä suoraa, että jos hän saisi valita, niin minkä pituinen hän toivoisi miehen olevan: pitkä, keskipituinen vai lyhyt.

Olen siis lyhyt.

Olisiko pitänyt kysyä jokaiselta tyttöystävältä ja vaimolta myös? Olisin joutunut dumppaamaan kaikki ja odottelisin vieläkin sopivampaa matchia.

Miksi se on sinulle ongelma, että olet miestä pidempi?

Vierailija
32/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osataan lukea. Mutta miksi sitten kyselet tuollaisia jos et kestä vastausta? Mies ei valitsisi tissejäsi ja on jopa tarpeeksi tyhmä sen sanomaan. Tuo tyhmyys jo yksin riittäisi hylkyyn.

Jos se mies vaikka tykkää siitä naisesta, jossa "vääränkokoiset" tissit ovat kiinni.

Tuo "jos saisit valita" on äärettömän typerä kysymys, koska kumppania ei voi rakentaa omaan makuun sopivista osista, enkä usko että parisuhdetta voi perustaa pelkästään sopiviin rintoihin jos muu paketti ei miellytä.

Vierailija
33/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän saisi valita... 

Ihan sama kuin kysyisi jos saisi valita niin kuinka rikas haluaisit kumppanisi olevan (tai jopa minkä väriset silmät). Rintojen koko on luultavasti pieni asia hänelle, joten älä välitä moisesta. Hän varmasti nauttii rinnoistasi aivan tarpeeksi.

Kenelle muka riittää se, että kumppani nauttii tarpeeksi?

Vierailija
34/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei a) valitsisi niitä (jos saisi valita) ja se, ettei b) hyväksy niitä, ovat AIVAN ERI ASIOITA!!! Tajutkaa tämä, kana-aivot!

Vierailija
35/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies171cm kirjoitti:

Olen siis lyhyt.

Miksi se on sinulle ongelma, että olet miestä pidempi?

Koska tässä yhteydessä en pidä Majakka ja Perävaunu vaikutelmaa tai. Mutta älä huoli, kyllä varmaan noinkin lyhyelle löytyy vielä lyhkäisempiä naisia, jotka tykkää.

Vierailija
36/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tyhmää kysyä tuollaista, jos ei halua kuulla miehen mielipidettä vaan kehuja. Jos mies tapailee ap:ta, silloin ap:n kroppa on hänelle mieluinen, mitä väliä sillä on millaiset rinnat olisivat parhaat kun harvemmin se on ykköskriteeri parinvalinnassa.

Vierailija
37/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa antaa sille rintojenvälilutkutusta, onnistuu nääs ainoastaan isoilla maitosäkeillä. Taattu tyytyväisyys.

Tämä! Paras kun vähän liukastetta isoille säkeille ja sitten slaikka vaan suoraan väliin ja menoksi.

Vierailija
38/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei a) valitsisi niitä (jos saisi valita) ja se, ettei b) hyväksy niitä, ovat AIVAN ERI ASIOITA!!! Tajutkaa tämä, kana-aivot!

Ei meillä sun rintojasi vastaan ole mitään- tällä tapailemallasi miehellä on. Hän preferoi pienempiä tissejä. Lisäksi hänellä ei ole käytöstapoja, koska meni sen vielä sanomaan. Ei kuulosta lupaavalta. Edelleen miksi kysyit asiasta jos se sinulle on näin vaikea asia?

Vierailija
39/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Paras kun vähän liukastetta isoille säkeille ja sitten slaikka vaan suoraan väliin ja menoksi.

Onko teillä jäänyt imetys vauvana keskeneräiseksi? Jonkinlainen äitiperverssiohan tuollaisessa on takana.

Vierailija
40/78 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän saisi valita... 

Kenelle muka riittää se, että kumppani nauttii tarpeeksi?

Normaaleille ihmisille se riittää. Jos haluaa vapaasti valita kumppanin ruumiinosat täydellisesti omaan makuun oleviksi, täytyy oyyas robottikumppani. Useimmat kuitenkin ihastuvat ja rakastuvat ilman että analysoivat onko rinnat täydellisen oikeaa kokoa tai vaikka käsivarret juuri sopivan lihaksikkaat. Otetaan koko paketti, sellainen josta nautitaan tarpeeksi.