Suomalaisen naisen iskeminen
Miten suomalainen mies iskee suomalaisen naisen?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Urheilutietämyksellä?
Hölmö.
Sinun pitää pätee ihan huolella Uinosta ja muista kuuluisuuksista, niin neiti lähtee matkaan alta aikayksikön.
Etkö sinä seuraa aikaasi?
Suomalaista naistaei iske enää ku rahalla! Jos suomalaista väkisin ettii niin kannattaa suunnata katseet sellasii 25 vuotiaisii. Nää 30-40 vuoden välis olevat naiset on kyllä niin helvetin ihmeellisiä tapauksia. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyää oikee millää. En supsittele edes yrittämään, itse lopetin jo vuosia sitten. Kuka jaksaa sitä vittumaista katsetta kun yrität mennä juttelemaa?
Taidat olla aika säälittävä kyhäelmä mieheksi, jos edes huomaat, miten nainen katsoo?
Kyllä tossa vittumaisessa katseessa on totuutta. Mihin on hävinny suomalaisen naisen iloisuus? Onneks naisia löytyy ulkomailta.
mulle on tultu juttelemaan, on juttu luistanut ja ollut mukavaa ja sitten on jatkettu tanssilattialla, treffeillä ja siitä eteenpäin. joskus olen itsekin mennyt juttelemaan kiinnostavalle miehelle. olen kai vähän epätyypillinen suomalainen nainen, kun en koko ajan pelkää mitä muut ajattelevat minusta. en siis nauti mitenkään jos tulen torjutuksia, eihän se mukavaa ole mutta yritän ajatella että hänen menetyksensä se on ja onhan noita miehiä puolet maailman väestöstä :)
rakastumiset tietysti on sitten kokonaan toinen asia
Yleensä ei mitenkään. Koska eivät uskalla tulla keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen monet tavalliset miehet ovat itselleen onnistuneet kotimaisen naisen saamaan, joten luulisi sen onnistuvan.
Oma mieheni oli kohtelias, ystävällinen ja minusta kiinnostunut. Aika helppoa.
+ selvin päin
+ ei varattu
Ilmeisesti haukkumalla ja keljuilemalla. En halua enää käydä missään, tanssimasta tms. Kun aivan ventovieraat miehet tulevat pyytämättä kertomaan totuuksia ulkonäöstäni. Kukkanen en varmasti ole mutta haluaisin olla rauhassa iloinen ystävieni kanssa. En ole iskemässä ketän. Aina tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kenkälankkia naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni iski minut tulemalla sovittuun paikkaan sovittuun aikaan. Oli työhaalareissa ja osoittautui mukavaksi, huolehtivaiseksi, positiiviseksi ihmiseksi.
Ja vuosikymmen oli 1960...?
Vierailija kirjoitti:
Ihan perinteistä koivuhalkoa olen käyttänyt.
Uli ei millään, mies olemalla ihan normaali oma itsensä.
Asperger-uli oikeasti luulee, että on olemassa aina ja kaikkiin toimiva kaava, jota hänelle ei vaan kukaan kerro.
Viime kesänä tapasin rakkaani. Hän oli vapaa, fiksu ja hauska kunnollinen tavallinen suomimies. Hyväntuulinen, puhdas, iloinen, siististi pukeutunut ja täysin selvin päin kuten minäkin. Työssä käyvä, asiansa hyvin hoitava kaveri.
Se oli minusta mukavaa, kuinka hän alusta lähtien selvästi arvosti aikaani ja seuraani sekä otti kaikessa minut huomioon itsestäänselvästi. Minä sain yksin sitten määrätä tahdin täysin edetessämme koskettamisesta suuteluun ja rakasteluun. Se tuntui naisena todella hyvältä.
Minun ei ole koskaan tarvinnut arvuutella hänen tunteitaan eikä hävetä tai pelätä häntä. Hän on kertonut ja näyttänyt tunteensa niiden syventyessä ja olen toki tehnyt samoin. Kaikki toimii. Keskustelu, rakastelu, yhtenevä arvomaailma.
Tiedän olevani hyvin onnekas nainen mutta niin on hänkin onnekas mies :) Meillä on kaikki äärimmäisen hyvin yhdessä <3 Kumpikin haluaa myös ihan omaa aikaa ja ymmärrämme sen.
En ymmärrä miten tämä tällainen ei olisi yhä mahdollista tapahtua ihan kenelle tahansa hyvin käyttäytyvälle normaalille miehelle joka kohtaa oman naisensa.
Taidat olla aika säälittävä kyhäelmä mieheksi, jos edes huomaat, miten nainen katsoo?