Suomalaisen naisen iskeminen
Miten suomalainen mies iskee suomalaisen naisen?
Kommentit (94)
Suomalaisen naisen iskeminen käy ihan samalla tavalla kuin muittenkin länsikulttuurista peräisin olevien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyää oikee millää. En supsittele edes yrittämään, itse lopetin jo vuosia sitten. Kuka jaksaa sitä vittumaista katsetta kun yrität mennä juttelemaa?
Komppaan. Kaikki vastaantulevat naiset katsovat vittumaisesti eivätkä halua puhua.
Kaikki?
Kannattaisi varmaan peseytyä useammin.
Ei suomalaista naista isketä.
Jos saat iskettyä, ei ole sen väärti.
No minua iskemään tulleet suomalaiset miehet ovat olleet hommassa niin vaivihkaisia, että aikansa yritettyään ovat vihdoin kertoneet, että ovat yrittäneet iskea minua viimeiset 30 min - 2h. Ulkomaanelävien aikomukset ovat yleensä aika selkeät olleet, mutta suomipojat ovat niin kohteliaita ja kierteleviä, etten aina ole tajunnut. Siis, jos ovat selvinpäin. Känniääliöistä tietää heti, yleensä aloittavatkin tyyliin: "hei suttura, sä oot ihan liekeissä, tuuks tanssimaan..?" Ja kyllä, minua on sanottu sutturaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kaikilla ole niitä kavereita. Että siinähän sitten yrität itseksesi opetella sosiaalisia taitoja.
Silloin kannattaisi hankkia niitä kavereita. En suosittele pidättelemään hengitystä naisen toivossa, jos ei ole edes kavereita.
Puhut ja ystävystyt normaalisti. Jos syntyy kipinää niin siitä flirttailuun.
Yks vinkki. Älkää edes yrittäkö iskeä suomalaista naista, jos vaa mahollista ottakaa kohteeksi ulkomaalainen. Huomaatte pian kuinka paljon mukavampaa niitten kaa on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ekaa vastausta alapeukutetaan?
Voitko muka kieltää että et katso miehessä ulkonäköä ja pituutta?
Kiellän. Katson miehen silmien kautta sydämeen ja aivoihin. Jos niitä ei ole, ihan sama millainen muuten on.
Siellä se suomalainen mies suomalaista kumppania etsii, vaan turha on työnsä.
Itse olen saanut kumppanit mukaani kertomalla olevani mestari penaalin nuolennassa!