Synnyttäisitkö lapsen vasten miehen halua?
Kuvittele, että harrastit seksiä miehen kanssa ja käytitte kondomia, joka kuitenkin puhkesi. Kuvittele myös, että haluaisit lapsen tämän miehen kanssa.
Mies haluaisi sinun ottavan jälkiehkäisypillerin. Ottaisitko? Jos tulisit raskaaksi (otit sitten pillerin tai et), niin tekisitkö abortin jos mies niin haluaisi?
Kommentit (72)
Yks eukko teki mun kaverille sellaisen källin, että jätti salaa pillerit pois ja hankkiutui raskaaksi. He olivat pelkässä panosuhteessa ja nainen koitti tempullansa saada kaverini miesystäväkseen. No väärin meni. Kaverini ei suostu edes tapaamaan hänen ja huijarinaisen fiilungilla saatua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin ITSE lapsen, tekisin sen. Ei kai siihen miehiå ole ennenkään tarvittu, äitiys on naaraan hommaa.
Siihen on tarvittu aina miehiä ja tarvitaan edelleen.
Vain noin viisi sekuntia.
Yksikään mies ei ole vielä lasta onnistunut tekemään ja saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin ITSE lapsen, tekisin sen. Ei kai siihen miehiå ole ennenkään tarvittu, äitiys on naaraan hommaa.
Höpö höpö. Kyllä minäkin halusin jälkeläisen, mutta en parisuhdetta.
Nainen voi onneksi perustaa perheen ilman miestäkin. Miehiltä tuo ei onnistu, heidän pitää kosiskella naisia pitkään suhteeseen, raukkaparat.
Nainen voi elää miehistä vapaata elämää, mutta nauttia silti perhe-elämästä ja jälkeläisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vielä lasta onnistunut tekemään ja saamaan.
Niin eli tarvitaan miestä. Ei ole yksikään nainen onnistunut tekemään lasta ilman miestä. Mitä ihmettä sönkkäät?
Nainen voi onneksi perustaa perheen ilman miestäkin. Miehiltä tuo ei onnistu, heidän pitää kosiskella naisia pitkään suhteeseen, raukkaparat.
Nainen voi elää miehistä vapaata elämää, mutta nauttia silti perhe-elämästä ja jälkeläisistä.
Mitä tekemistä tällä on sen kanssa, että miehiä tarvitaan lapsen siittämiseen?
Aion opettaa omille pojilleni sen, että jos joskus heidän tyttöystävänsä tulee raskaaksi, tulee heistä isiä! Ja heidän on otettava lapsesta vastuu! Se on miehen homma ihan yhtälailla kuin naisen! Jos et satavarmasti halua isäksi, et harrasta seksiä!! Ja jos harrastat seksiä, niin kannattaa harrastaa vain sellaisten tyttöjen kanssa, joka kanssa voisit kuvitella olevasi koko loppuelämän. Ei minkään bimbojen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vielä lasta onnistunut tekemään ja saamaan.Niin eli tarvitaan miestä. Ei ole yksikään nainen onnistunut tekemään lasta ilman miestä. Mitä ihmettä sönkkäät?
Nainen voi elää miehistä vapaata elämää, mutta nauttia silti perhe-elämästä ja jälkeläisistä.Mitä tekemistä tällä on sen kanssa, että miehiä tarvitaan lapsen siittämiseen?
koska siittiö on luokiteltu lapseksi?
Vierailija kirjoitti:
Yks eukko teki mun kaverille sellaisen källin, että jätti salaa pillerit pois ja hankkiutui raskaaksi. He olivat pelkässä panosuhteessa ja nainen koitti tempullansa saada kaverini miesystäväkseen. No väärin meni. Kaverini ei suostu edes tapaamaan hänen ja huijarinaisen fiilungilla saatua lasta.
Sun kaverisi taitaa olla yksi tautien kakofonia, kun ei tuon paremmin pidä huolta terveydestään. Siis ihan umpityhmä mies.
En äänestänyt mitään, sillä riippuu tilanteesta.
Tällä hetkellä en. En itsekään halua lapsia. Sitä paitsi olen jo 49 v.
Nuorempana - en tiedä. Periaatteessa olen aborttia vastaan, mutta en myöskään olisi itse jaksanut hoitaa. En siis tiedä vastausta. Kauheassa kriisissä olisin.
Jos olisin vanha ja lapseton ja tajuaisin, että olen aina halunnut lapsen, niin kyllä synnyttäisin. Olisin kuitenkin sitä mieltä, ettei minulla olisi oikeutta vaatia isältä mitään, ei edes elareita.
Vierailija kirjoitti:
Aion opettaa omille pojilleni sen, että jos joskus heidän tyttöystävänsä tulee raskaaksi, tulee heistä isiä! Ja heidän on otettava lapsesta vastuu! Se on miehen homma ihan yhtälailla kuin naisen! Jos et satavarmasti halua isäksi, et harrasta seksiä!! Ja jos harrastat seksiä, niin kannattaa harrastaa vain sellaisten tyttöjen kanssa, joka kanssa voisit kuvitella olevasi koko loppuelämän. Ei minkään bimbojen!
Ikävää, että lähinnä vain tyhmät ihmiset lisääntyvät. Ei ihme, että älykkyys on kääntynyt laskuun.
Mä en käyttäis jälkiehläisyä enkä tekis aborttia. Toisaalta en ole koskaan harrastanut seksia miehen kanssa, jolla on täysin erilaiset arvot ja ajatusmaailma kuin itselläni on. Olen ollut sängyssä vain sellaisten miesten kanssa jotka olen tuntenut vähintään puoli vuotta ennen ensimmäistä seksikertaa. Olen kaikille sanonut ennen yhdyntää, että mun luonnolle ei abortti sovi, enkä halua jälkiehkäidyllä kehoani myrkyttää. Kaikki miehet ovat tämän hyväksyneet. Jos joku olisi siinä kohtaa ilmoittanut, että eivät halua lapsia ikinä ja haluaisi vahingon sattuessa abortin, niin olisin jättänyt seksin hänen kanssaan väliin ja koskaan ei olisi suhde vakavaksi seurusteluksi edes voinut muuttua. Mulla on nut takana 23 vuotta aktiivista seksielämää eikä yhtään vahinkoraskautta ole sattunut.
En halua lapsia, mutta oletin tätä kyselyä varten että haluaisin. Silloin varmaan pitäisin lapsen miehen mielipiteestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vielä lasta onnistunut tekemään ja saamaan.Niin eli tarvitaan miestä. Ei ole yksikään nainen onnistunut tekemään lasta ilman miestä. Mitä ihmettä sönkkäät?
Nainen voi elää miehistä vapaata elämää, mutta nauttia silti perhe-elämästä ja jälkeläisistä.Mitä tekemistä tällä on sen kanssa, että miehiä tarvitaan lapsen siittämiseen?
koska siittiö on luokiteltu lapseksi?
Kai ymmärrät, että siittiöitä ei olisi ilman miestä ja ilman siittiötä ei ole lasta. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, mutta oletin tätä kyselyä varten että haluaisin. Silloin varmaan pitäisin lapsen miehen mielipiteestä huolimatta.
Kuinka itsekkäänä ihmisenä pidät itseäsi?
En haluaisi lasta isättömäksi. Lapsella on minusta oikeus syntyä haluttuna sekä isälle että äidille. Halu tehdä lapsi jonkun kanssa kertoo jo tunteista tätä miestä kohtaan. Hän ei halua kanssani lapsia eli ei jaa samoja arvoja = emme sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen pitäisi tietää että kondomi on oikein käytettynä vain 98% varma ehkäisykeino.
Eli joka kerta kun dippaat kyrpäsi sisään niin otat tietoisesti 1/50-riskin että lapsi saa alkunsa. Jos 1/50 kuulostaa ikävän isolta todennäköisyydeltä niin aina voi olla panematta.Jos et ole valmis tekemään aborttia, niin älä harrasta seksiä miehen kanssa.
Käytännössä se miten mahdollisen vanhainkoti raskauden sattuessa toimitaan kannattaa varmistaa hänen joka lasta ei ehdottomasti halua. Jos siitä ei miehellä syystä tai toisesta ole varmuutta ja hän ei lasta halua kannattaa mieluummin jättää harrastamatta seksiä.
Vanhainkotiraskaudet ovat kyllä sen verran harvinaisia, että saattaa aiheuttaa aavistuksen huvittuneisuutta jos kovasti alkaa varmistella siltä toiselta osapuolelta. Mutta varmuus toki kaikessa! ;)
(ja joo ymmärrän että oli ennakoivan tekstinsyötön aikaansaama, oli vaan niin sopivan hauska sanavalinta sanakirjalta)
Älytön asetelma. Irtoseksistäkö on kyse?
Parisuhteessa käytetään ehkäisypillerit yleensä. Jos nainen vahingossa tulee raskaaksi ja mies patistaa hänet aborttiin, se loukkaa naista joka tapauksessa, koska vaikka nainen ei itsekään haluaisi tulla äidiksi, hän tulkitsee miehen kieltäytymisen/patistamisen kielteisenä tekona ja parisuhde kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa käytetään ehkäisypillerit yleensä. Jos nainen vahingossa tulee raskaaksi ja mies patistaa hänet aborttiin, se loukkaa naista joka tapauksessa, koska vaikka nainen ei itsekään haluaisi tulla äidiksi, hän tulkitsee miehen kieltäytymisen/patistamisen kielteisenä tekona ja parisuhde kärsii.
Se vasta loukkaavaa onkin, että nainen synnyttää lapsen, jota mies ei halua. Osoittaa täydellistä piittaamattomuutta toisen tunteita kohtaan.
Itselleni abortti ei ole koskaan ollut vaihtoehto, ellei kyse ole äidin hengestä tai lapsen vakavasta vammaisuudesta. En halua lapsia, joten pidän itsekin hyvin tarkkaa huolta ehkäisystä, mutta jos vahinko kävisi, lapsesta pääsee kyllä syntymän jälkeenkin ihan laillisia reittejä pitkin eroon, jos ei lasta vielä silloinkaan halua. Ei tarvitse tappaa. Miehelle asia on tehty hyvin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa käytetään ehkäisypillerit yleensä. Jos nainen vahingossa tulee raskaaksi ja mies patistaa hänet aborttiin, se loukkaa naista joka tapauksessa, koska vaikka nainen ei itsekään haluaisi tulla äidiksi, hän tulkitsee miehen kieltäytymisen/patistamisen kielteisenä tekona ja parisuhde kärsii.Se vasta loukkaavaa onkin, että nainen synnyttää lapsen, jota mies ei halua. Osoittaa täydellistä piittaamattomuutta toisen tunteita kohtaan.
Kyllä, molempiin osapuoliin iskee tuhoisa ja epäkunnioitettava käyttäytyminen ja
pahin tilanne syntyy, kun lapsella aletaan manipuloida toisiaan.
Sitä huolimatta vahinkoraskautta ajatelleen miehen vastuun siirtäminen kokonaan naisen niskoille on ällöttävä teos.
:D eikö jälkiehkäsy ehkäse sikiötä muodostumasta ylipäätä.
en tiedä, mutta näin olen käsittänyt. kommenttisi on hölmö.