Synnyttäisitkö lapsen vasten miehen halua?
Kuvittele, että harrastit seksiä miehen kanssa ja käytitte kondomia, joka kuitenkin puhkesi. Kuvittele myös, että haluaisit lapsen tämän miehen kanssa.
Mies haluaisi sinun ottavan jälkiehkäisypillerin. Ottaisitko? Jos tulisit raskaaksi (otit sitten pillerin tai et), niin tekisitkö abortin jos mies niin haluaisi?
Kommentit (72)
Todella huolestuttavat tulokset tässä kyselyssä. Olisi aika paljon tekemistä miesten oikeuksien parantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen pitäisi tietää että kondomi on oikein käytettynä vain 98% varma ehkäisykeino.
Eli joka kerta kun dippaat kyrpäsi sisään niin otat tietoisesti 1/50-riskin että lapsi saa alkunsa. Jos 1/50 kuulostaa ikävän isolta todennäköisyydeltä niin aina voi olla panematta.
Niin, nainenhan on aina ja ikuisesti vain uhri. Pidättäydy sinäkin seksistä.
Ei se syntymään valmis lapsi kenenkään tahtotilaa kysele, se syntyy.
Mutta aloitukseen. Olen ottanut jälkiehkäisyn, ihan omasta tahdostani kun ehkäisy petti.
Sitten toisen kerran ei huomattu, että oli pettänyt, joten tekaisin sen lapsen, kasvatin ja maksoin ihan itse. Isää kiinnosti sen verran, että uteliaisuuttaan suostui tapaamiseen vasta aikuisuuden kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa muistaa, että abortti on monille naisille henkisesti niin rankka teko, etteivät he ole siihen valmiita. Niinpä jos et ole valmis siihen, että vahingon sattuessa abortista päättää se, joka sen joutuu käymään läpi, älä harrasta seksiä naisten kanssa.
Miksi seksi olisi aborttiin kykenemättömälle naisellekaan mikään välttämättömyys?
Harrasta seksiä vain lisääntymistarkoituksessa.
Vähän epäselvät vaihtoehdot, mutta jos kyseessä olisi oma mieheni, niin en ottaisi jälkiehkäisyä. Enkä myöskään tekisi aborttia. Onnellinen olisin jos noin pääsisi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Noi vaihtoehdot oli kaikki vähän hämäriä, mutta vastaus kysymykseen: en tekisi tähän maailmaan lasta, jota ei kumpikin vanhempi halua. Enkä ole tehnyt. Nimim: kolmen lapsen äiti
Montako aborttia sinulle on tehty?
Minulle tuossa ei ole kyse niinkään miehen toiveista kuin omasta elämäntilanteesta ja arvoista. Jälkiehkäisyä vaikeassa tilanteessa voisin harkita, mutta abortti olisi kovan kynnyksen takana.
Miestä ei voi pakottaa isäksi. Elatusvelvolliseksi hänet voi pakottaa. Mies selviää halutessaan pelkällä rahalla, mutta naisella menee koko elämä uusiksi. Siksi sillä miehen mielipiteellä ei ole niin väliä.
Toki on toivottavaa, että lapsi olisi toivottu myös isän puolelta, mutta aina ei kaikki mene niin kuin elokuvissa.
Pitäisin lapsen mutten velvottaisi miestä mitenkään. Ei tarvitsis tunnustaa,maksaa mitään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen pitäisi tietää että kondomi on oikein käytettynä vain 98% varma ehkäisykeino.
Eli joka kerta kun dippaat kyrpäsi sisään niin otat tietoisesti 1/50-riskin että lapsi saa alkunsa. Jos 1/50 kuulostaa ikävän isolta todennäköisyydeltä niin aina voi olla panematta.Jos et ole valmis tekemään aborttia, niin älä harrasta seksiä miehen kanssa.
Olet hakoteillä. Homma ei toimi niin että miehet saavat pitää hauskaa miten lystäävät ja sitten vaatia hauskanpitonsa seurauksena alkunsa saaneita lapsiaan
abortoitaviksi.
Sen sijaan homma toimii niin että jos mies haluaa pitää hauskaa, hän joko hyväksyy sen että siitä voi seurata melkein kaksi vuosikymmentä kestävä vastuu tai sitten pitää pöksyt jalassaan.Olet hakoteillä. Homma ei toimi niin että naiset saavat pitää hauskaa miten lystäävät ja sitten vaatia hauskanpitonsa seurauksena alkunsa saaneita lapsiaan synnytettäväksi.
Sen sijaan homma toimii niin että jos nainen haluaa pitää hauskaa, hän joko hyväksyy sen että siitä voi seurata abortti tai sitten pitää pöksyt jalassaan.
Kuule kun asia ei nyt mene noin. Seksin luonnollinen seuraus on jälkeläisen saaminen ja se pitää hyväksyä jos meinaa seksiä harrastaa. Se että naisten pitäisi tappaa lapsensa kohtuun että miehet saisivat pitää hauskaa miten huvittaa on aivan absurdi ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joka kerta kun dippaat kyrpäsi sisään niin otat tietoisesti 1/50-riskin että lapsi saa alkunsa. Jos 1/50 kuulostaa ikävän isolta todennäköisyydeltä niin aina voi olla panematta.Niin, nainenhan on aina ja ikuisesti vain uhri. Pidättäydy sinäkin seksistä.
Niin pidättäydynkin. Olen 21v rahaton opiskelija joten lapsen saaminen ei todellakaan sopisi elämäntilanteeseeni juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Noi vaihtoehdot oli kaikki vähän hämäriä, mutta vastaus kysymykseen: en tekisi tähän maailmaan lasta, jota ei kumpikin vanhempi halua. Enkä ole tehnyt. Nimim: kolmen lapsen äiti
Samaa mieltä. En voisi pakottaa toista ihmistä kenenkään vanhemmaksi vastoin tahtoaan, enkä haluaisi ehdointahdoin alkaa yksinhuoltajaksi. Eli jos vahinko kävisi, joutuisin tekemään abortin.
Pikemminkin tekisin abortin vasten miehen tahtoa.
Jos haluaisin ITSE lapsen, tekisin sen. Ei kai siihen miehiå ole ennenkään tarvittu, äitiys on naaraan hommaa.
Mutta jos EN haluaisi ITSE lasta, tekisin abortin.
Se mitä joku panomies ajattelee, on aika yhdentekevää, lapsi olisi kuitenkin minun ja minun vastuulla.
t.34
Aborttia en pystyisi tekemään. Jälkiehkäisyä olen käyttänyt pari kertaa. Olen ollut raskaana 7 kertaa ja niistä 6 on mennyt kesken. Se ainoa onnistunut kerta ei ollut suunniteltu. Ajattelin ensin, että jos tällainen tilanne tulisi, varmaan saisin keskenmenon. Mutta toisaalta, se ainoa onnistunut raskaus oli ainoa ei-suunniteltu raskaus, eli tällaisessa tilanteessa todennäköisesti raskaus jatkuisi. 😂 Uskon kyllä, että vaikka mies ei halua lisää lapsia, se mieli kyllä muuttuisi raskauden myötä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei se syntymään valmis lapsi kenenkään tahtotilaa kysele, se syntyy.
Mutta aloitukseen. Olen ottanut jälkiehkäisyn, ihan omasta tahdostani kun ehkäisy petti.
Sitten toisen kerran ei huomattu, että oli pettänyt, joten tekaisin sen lapsen, kasvatin ja maksoin ihan itse. Isää kiinnosti sen verran, että uteliaisuuttaan suostui tapaamiseen vasta aikuisuuden kynnyksellä.
Miten voi olla huomaamatta, että ehkäisy pettää? Jos sieltä kumista ei pääse vesi pois, niin ei sitten pääse siittiötkään.
Vierailija kirjoitti:
Aborttia en pystyisi tekemään. Jälkiehkäisyä olen käyttänyt pari kertaa. Olen ollut raskaana 7 kertaa ja niistä 6 on mennyt kesken. Se ainoa onnistunut kerta ei ollut suunniteltu. Ajattelin ensin, että jos tällainen tilanne tulisi, varmaan saisin keskenmenon. Mutta toisaalta, se ainoa onnistunut raskaus oli ainoa ei-suunniteltu raskaus, eli tällaisessa tilanteessa todennäköisesti raskaus jatkuisi. 😂 Uskon kyllä, että vaikka mies ei halua lisää lapsia, se mieli kyllä muuttuisi raskauden myötä. 😊
Huh. tämä loi uskoa siihen, ettei kyselyyn vastaajat ole keskivertonaisia, vaan mielisairata.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin ITSE lapsen, tekisin sen. Ei kai siihen miehiå ole ennenkään tarvittu, äitiys on naaraan hommaa.
Siihen on tarvittu aina miehiä ja tarvitaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joka kerta kun dippaat kyrpäsi sisään niin otat tietoisesti 1/50-riskin että lapsi saa alkunsa. Jos 1/50 kuulostaa ikävän isolta todennäköisyydeltä niin aina voi olla panematta.Jos et ole valmis tekemään aborttia, niin älä harrasta seksiä miehen kanssa.
Olet hakoteillä. Homma ei toimi niin että miehet saavat pitää hauskaa miten lystäävät ja sitten vaatia hauskanpitonsa seurauksena alkunsa saaneita lapsiaan
abortoitaviksi.
Sen sijaan homma toimii niin että jos mies haluaa pitää hauskaa, hän joko hyväksyy sen että siitä voi seurata melkein kaksi vuosikymmentä kestävä vastuu tai sitten pitää pöksyt jalassaan.Olet hakoteillä. Homma ei toimi niin että naiset saavat pitää hauskaa miten lystäävät ja sitten vaatia hauskanpitonsa seurauksena alkunsa saaneita lapsiaan synnytettäväksi.
Sen sijaan homma toimii niin että jos nainen haluaa pitää hauskaa, hän joko hyväksyy sen että siitä voi seurata abortti tai sitten pitää pöksyt jalassaan.
Kuule kun asia ei nyt mene noin. Seksin luonnollinen seuraus on jälkeläisen saaminen ja se pitää hyväksyä jos meinaa seksiä harrastaa. Se että naisten pitäisi tappaa lapsensa kohtuun että miehet saisivat pitää hauskaa miten huvittaa on aivan absurdi ajatus.
Kuule kun asia ei nyt mene noin. Suojatun seksin luonnollinen seuraus on jälkeläisen syntymättömyys ja se pitää hyväksyä jos meinaa seksiä harrastaa. Se, että nainen synnyttäisi lapsen ja pilaisi siten miehen elämän, on aivan absurdi ajatus.
Tämä on ihan ok, jos nainen kertoo miehelle ennen seksiä, ettei aio tehdä aborttia jos tulee raskaaksi. Tämä tulee kuitenkin kertoa nimenomaan ennen seksiä, koska luonnollisesti lähtökohtainen oletus on, että nainen arvostaa miestä ja siten tekee abortin, jos mies ei lasta halua.