Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua ystävään joka tiesi että mieheni pettää mutta ei kertonut minulla

Vierailija
04.03.2018 |

Vasta kun mies jäi kiinni ja tunnusti minulle, ystävä kertoi että on tiennyt jo 2kk.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoa tähän mitään. :/

Vierailija
2/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko uskonut kertomaansa?

Itse ottaisin etäisyyttä moiseen ystävään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyitkö miksei kertonut sulle?

Vierailija
4/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi enää sama ystävä kuin ennen. 

Vierailija
5/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäviä ja "ystäviä" - sinä valitset.

Vierailija
6/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti ja ystävä petti. Bye bye.

Vierailija
7/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään puuttuisi kavereideni pettävien puolisoiden tekemisiin. Siinä käy helposti niin, että viestinviejä ammutaan ensimmäisenä. Kaikki kun eivät halua kultamussukastaan pahaa uskoa vaan pitävät kaveriaan valehtelijana.

Vierailija
8/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka läheinen ystävä on. Olisi todella vikeaa kertoa tuollaista asiaa, varsinkan jos ei ole täysin varma. Usein viestintuoja saa tuntea sen nahoissaan.

Vierailija
9/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinviejä ammutaan ensin kirjoitti:

En minäkään puuttuisi kavereideni pettävien puolisoiden tekemisiin. Siinä käy helposti niin, että viestinviejä ammutaan ensimmäisenä. Kaikki kun eivät halua kultamussukastaan pahaa uskoa vaan pitävät kaveriaan valehtelijana.

Niinpä, sana sanaa vastaan. Hyvällä tuurilla saa molempien vihat niskoilleen

Vierailija
10/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei kuitenkaan mikään kaveri vaan läheinen ystävä. Toki tarvitsen hänen tukeaan nyt mutta vähän kaihertaa tuo ettei kertonut =(

Vierailija
11/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei tule kertomaan sinulle jotain arvailuja, ellei nähnyt seksiä niin mistä kertoo? 

Ehkä ajattelee että sillä on lupa? Ei toisten seksielämästä tiedä lopulta ystävätkään. Tuo on parin oma asia.

Vierailija
12/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko asia kuulu ystävällesi millään tavalla. Miksi olisi puuttunut?

Vierailija
13/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut ystävältä viisainta pitää suunsa kiinni. Minäkin olen tiennyt ja/tai epäillyt monenkin ystäväni puolison pettäneen heitä mutta olen pitänyt visusti turpani kiinni vaikka miehet ovat aika aktiivisesti vikitelleet minuakin tai avoimesti kertoneet naisjutuistaan.

Kun jutut ovat paljastuneet omia aikojaan olen ollut lohduttamassa petettyä mutta se ei todellakaan ole lohduttamista että pamauttaa tienneensä miesten metkuista jo pitkän aikaa, joissakin tapauksissa mies on järkiintynyt ja lopettanut, toisinaan taas lähtenyt ja elävät onnellisina entisen salarakkaansa kanssa.

Kertoisitteko ystävänne miehelle jos tiedätte ystävänne pettävän häntä vai avustatteko tarjoamalla alibin? Miksi pitäisi kertoa jos tilanne onkin niin että ystäväänne petetään.

Vierailija
14/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestinviejä ammutaan ensin kirjoitti:

Niinpä, sana sanaa vastaan. Hyvällä tuurilla saa molempien vihat niskoilleen

Joo eikä se ole niin helppoa mennä kertomaan muutenkaan että hei, sun miehes pettää sua. Kyllä sitä harkitsee yhden jos toisenkin kerran. En nyt siitä lähtisi suuttumaan vaikka ei ole kertonut. Pääasia on että sait tietää kuitenkin.

Vierailija
15/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä, kertoisinko, jos oisin ystävä, oikeesti aika vaikeita asioita.

Vierailija
16/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on joutunut ikävään välikäteen. Todennäköisesti on miettinyt kertomista mutta päättänytkin olla puuttumatta asiaan. Nämä ovat vaikeita juttuja, etenkin kun moni suuttuisi siitä että heidän parisuhdeasioihinsa puututaan. 

Vierailija
17/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tiesi, mutta hän siis oli meidän molempien ystävä, myös miehen. Ei hän lojaaliuttaan voinut kertoa. Ymmärrän sen.

Ihmettelin kyllä, kun ystävä ei enää tullut käymään. Häntä ahdisti se tilanne niin kovin.

Vierailija
18/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendi toimi aivan oikein, ei halunnut sekaantua toisten asioihin, ja luultavasti kaikki oli vain epäilyä siis hän ei olisi täysin 100%:sesti pystynyt todestamaan asiaa oikeaksi.

Tiedän monia naisia jotka pettävät miehiään, enkä silti aio kertoa sitä kenellekään koska se ei ole minun asiani ja tiedän varmuudella että monet perheet hajoaisivat ja lapset joutuisivat kärsimään eniten... joten vaikeneminen on kultaa.

Vierailija
19/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kiinni tollasesta kaverista.voit luottaa kyseiseen kaveriin, sellaset on vähissä.

Vierailija
20/127 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä tiesi, mutta hän siis oli meidän molempien ystävä, myös miehen. Ei hän lojaaliuttaan voinut kertoa. Ymmärrän sen.

Ihmettelin kyllä, kun ystävä ei enää tullut käymään. Häntä ahdisti se tilanne niin kovin.

Minunkin ystäväni on ihmetellyt, miksi olen ottanut etäisyyttä.

On vain niin super ahdistavaa nähdä tyyppejä joista toinen ahdistelee salaa ja vonkaa seksiä kun vaimo (ystäväni) nukkuu vauvan kanssa toisessa huoneessa.

Mua on ihan todella ruvennut ällöttään se mies ja ahdistaan koko kuvio.