Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äo yli 120 mitä teet työksesi?

Vierailija
03.03.2018 |

?

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti, akateeminen.

Vierailija
142/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 152 ja työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän ammattitutkinnon omaava bussikuski.

Vierailija
144/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitaja. Haluan tehdä jotain muuta. Nyt väliaikaisesti kahvilassa töissä silloin tällöin.

Puoliso on asiantuntijatehtävissä, opiskelee matematiikkaa.

Saako kysyä miksi haluat tehdä jotain muuta? Mun yks unelma-ammatti olis terkkari, erityisemmin työterveyshoitaja :D

Vierailija
145/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

134 ja olen elämäntapatyötön.

Vierailija
146/242 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

152, olen parturi- kampaaja. Tässä hommassa tarvii älyä, jos haluaa menestyä pidemmän päälle.

Vierailija
147/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä

Vierailija
148/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

132 ex-opettaja, nykyään paljon parjattu tyhmä lähäri. 

Vierailija
149/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 mitattu ja persaukinen taiteilija. Ei kiinnosta vit......n yhteiskunnnan pellet ja duunaan just vit.u mitä duunaan! Saat..a!

Vierailija
150/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjanpitäjä

Minä myös olen kirjanpitäjä.

Vierailija
151/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koodari. Nyt kai jo liian vanha siihen duuniin, eli työtön.

Sosiaalisesti olen niin pönttö, ettei varmaan jostain oman firman perustamisesta tulisi mitään. Minulla ei ole hajuakaan, miten pitäisi markkinoida. Ylipäätään kaikki tyrkyttäminen ja verkostoituminen tympäisee. Asiakkaiden kanssa tulin kyllä juttuun, mikäli olivat taviksia ns. loppukäyttäjiä, eikä mitään pomoporrasta.

Vierailija
152/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 ja ihmisoikeusjuristi.

Vierailija
153/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ilma-aluksia :-D

Vierailija
154/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut nettitestistä joskus 140, mutta ei todellakaan pidä paikkaansa. Joten nettitestien perusteella tehtynä ei kannata hirveästi vastailla. Niissä kun on miettimisaikaa ja voi arvata. Mulla on huono hahmotuskyky, mutta niitä on mennyt veikkaamalla. Matemaattiset ja numerosarjat osaan aina, mutta se ei tee minusta kuin matemaattisesti lahjakkaan, ei älykästä. Nettitestin perusteella tehdystä arvailutestistä tuon saaneena vastaan olevani suunniteluinsinööri. Insinöörin paperit on saatu ahkeruudella ja jonkinlaisella matikkapäällä (inssimatikka ja -fysiikka oliva 90 % lukion pitkien kertauskursseja), ei älyn lahjoilla.

Allekirjoitan tämän. Insinööri minäkin ja olen töissä biotekniikan alan laboratoriossa.

Vierailija
155/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo 138. Myyn työkaluja, kiinnitystarvikkeita ja rakennuskemikaaleja.

Koulussa opein kaiken helposti enkä panostanut koulunkäyntiin, mutta sain silti hyviä numeroita. En kuitenkaan osannut päättää mitä opiskelisin. Huomasin työn kautta saadun ihmiskontaktin olevan hyväksi energiani kannalta ja pitävän erakoituvan luonteeni sosiaalisempana enkä enää edes halua opiskella tai hyödyntää älykkyyttäni työssä kuin sen verran mitä asiakkaan tarpeet joskus vaatii. Työ on myös sillä tavalla terapeuttista minulle, että saan päivittäin hyväksyntää ja hyvää palautetta asiakkailta sekä välillä myös kollegoilta joka on rakentanut minua ihmisenä todella paljon sillä saralla mitä vuosien päivittäinen koulukiusaus minussa tuhosi.

Vierailija
156/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut Mensan nettitestistä 143 (virallista testiä en ole tehnyt), enkä todellakaan usko että se nyt sitten olisi todellinen äo:ni 😀

Olen kyllä hyvä visuaalisessa hahmottamisessa ja ongelmanratkaisussa, kokonaisuuden hahmottamisessa ja muistitehtävissä, mutta toisaalta melko surkea matematiikassa.

Opiskelen yhteiskuntatieteellisessä.

Vierailija
157/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen saanut Mensan nettitestistä 143 (virallista testiä en ole tehnyt), enkä todellakaan usko että se nyt sitten olisi todellinen äo:ni 😀

Mensan nettitestit on varmaan olemassa siksi, että niillä houkutellaan ihmisiä siihen oikeaan testiin, joka onkin vaativampi.

Olisin silti oikeankin testin mukaan juuri ja juuri kelvannut jäseneksi. En halunnut. Menin testiin vain kun silloinen työkaveri usutti. Mitä te jäsenet jäsenyydestä saatte? Itse olen jostakin syystä aina viihtynyt paremmin kaiken maailman luusereiden keskuudessa kuin hyvin pärjäävien älykköjen (eikä toivoakseni edes ole kyse siitä että heidän seurassaan voisin brassailla älylläni). Myönnän että työllistymisen kannalta olisi kätevämpää jos olisi toisin, mutta minkäs mieltymykselleni voin.

Vierailija
158/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mensan nettitestit on varmaan olemassa siksi, että niillä houkutellaan ihmisiä siihen oikeaan testiin, joka onkin vaativampi.

Olisin silti oikeankin testin mukaan juuri ja juuri kelvannut jäseneksi. En halunnut. Menin testiin vain kun silloinen työkaveri usutti. Mitä te jäsenet jäsenyydestä saatte? Itse olen jostakin syystä aina viihtynyt paremmin kaiken maailman luusereiden keskuudessa kuin hyvin pärjäävien älykköjen (eikä toivoakseni edes ole kyse siitä että heidän seurassaan voisin brassailla älylläni). Myönnän että työllistymisen kannalta olisi kätevämpää jos olisi toisin, mutta minkäs mieltymykselleni voin.

Joo, itse epäilen samaa. Nehän saa vähän tulojakin niistä testimaksuista, joka on muistaakseni 40 euroa. Olen harkinnut että kävisin virallisissa testeissä, mutta siinä on se riski, että putoaa nettitestin 143sta johonkin 120iin ja tiedän, että olisin pettynyt. Nyt voin ainakin elätellä hölmöjä haaveita siitä, että olisin huippufiksu 😁

Kyllähän Mensan jäsenyys voisi olla ihan hauska juttu, jos sitä kautta löytää esim. samanhenkisiä ystäviä. Ja ainakin olen itse niin turhamainen, että kyllä se varmaan vähän hivelisi, kun voisi muille kertoa kuuluvansa Mensaan.

Vierailija
159/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin vanha sanonta:"viisauden ja hulluuden raja on lähellä" taitaa pitää paikkansa.

Vierailija
160/242 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikka-suunnittelua, koulutus Insinööri. ÄO 139.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän