Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan vaneria. Eipähän pääse kukaan rikastumaan mun älyllä, hähähä.
Onhan neronkin syötävä.
Muusikko joka ei usko noihin testeihin.
Verkkokauppoja pyöritän ja nautin elämästä.
138 oli kun se joskus opiskeluaikana mitattiin ja psykologi olen ammatiltani.
144, mensan testillä (ei netti) testattu. Tällä hetkellä olen opiskelija kuten monta kerta aiemmin jo. Kyllästyn nopeasti enkä saa tutkintoja kuin just ja just puoleen väliin tai paljon alle sen ennen kuin keskeytän. Nyt opiskelen ohjelmointia ict-tradenomina puolivälissä, olen tällä kertaa päättänyt loppuun asti vetää vaikka jo kyllästyttää.
143 mensan testillä, 3 koulua kesken , kaikki suunnitelmat jää samoin kesken. elämä yhtä sotkua.
Tosin koti siisti ja pidän hyvää huolta itsestäni,syön hyvin ja urheilen, mutten saa mitään aikaan.
Eli olen se joksi lapsesta asti sanottu; laiska tyhmä ja saamaton.
Sairaseläkkeellä mt-ongelmien takia
Vähän mietityttää että miten niin monet psykologien testaamat osaavat ilmoittaa tarkan lukeman, kun tulokset kuitenkin ilmaistaan sanallisesti esim "selvästi yli keskitason". Teen testauksia siis työkseni.
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen on siis psykologi, kuten joku varmaan osasi jo päätellä.
Akateeminen asiantuntija, päällikköasemassa. Rekryfirma testasi (mikä oli hiukan outoa). En enää muista tarkkaa lukua, mutta yli 130. Netissä tulos 131 keskihajonnalla 15.
Pitkäaikaistyötön olen. Ei yli viisikymppisenä enää näköjään kelpaa työelämään. Ohjelmoijana olen työskennellyt enimmän työuraani.
Sosiaalityötä. Palkka ihan ok työnkuvaan nähden. Olen Mensan jäsen.
136 ja työtön. Olin finanssialalla ja uuvuin työhöni. Irtisanouduin ja olin juuri 2kk Aasiassa. Nyt mietin alan vaihtoa.
Olen kotona.
En jaksa urpoja, jotka työpaikalla mollaavat esim. Suomen yleisurheilun miesten pikaviestijoukkuetta sen selvittyä upeasti EM-finaaliin tehden siinä sivussa kaksi Suomen ennätystä. Tämä nyt vain tuli ensimmäisenä hyvänä esimerkkinä mieleen:)
Ylipäätänsä hirveän moni tuntuu valittavan aivan turhan päiväisiä asioita kuten kun juna on kerran kuukauteen myöhässä 3 minuuttia, sääennustus on pielessä oikeasti kerran kuussa, niin hirveä itku, kun ei ne mitään osaa ennustaa.
Onneksi minulla on kiva harrastus, jonka avulla viihdyn kotonani hyvin, vaikka joskus olisi niin kiva osata olla Homer Simpsonin kaltainen hörhö, joka vain voisi mennä ja tehdä jotain ihan kreisiä:)
Testattu ja päälle 120. Korkeakoulutettu, mutta töissä vaateliikkeessä. Opiskelualani osoittautui hudiksi ja nyt mietin mihin kiinnostaisi uudelleenkouluttautua.
Siivooja. Täysin yliarvostettu testi.
Vajaamieliseksi kutsuminen kuulostaa toisen maailman sodan aikaiselta tiedepuheelta. Asettaa koko tekstin vähän kyseenalaiseen valoon.