Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
Hanttihommia, tällä hetkellä litterointia. CV:ssa on aukkoja sairausjaksojen takia, joten kahdesta ylemmästä korkeakoulututkinnosta huolimatta en saa muuta työtä. Äo on 142.
Duunarihommia tehtaassa matalalla palkalla.
Äo yli 140 (testattu vuonna 1989).
Jahas kaikki mensalaiset paikalla.
Toimittaja. Minulla leikkaa nopeasti, mutta muuten olen aikamoinen urpo.
Vierailija kirjoitti:
Jahas kaikki mensalaiset paikalla.
:D
Jää näissä kokoontumisajoissa helposti toiseksi
Olen nyt presidenttinä Suomessa.
Olen työtön. Käännän kirjoja ja artikkeleita suomeksi omalla ajallani ja saan niistä pientä sivutuloa.
Tutkija ja virkamies. En ole ollut virallisissa testeissä, mutta noilla main se tulos voisi olla nettitestien mukaan.
ÄO 138, työtön syrjäytynyt. En ole tehnyt koskaan päivääkään töitä (kohta 40v), ja haluan vain lusmuilla mahdollisimman pitkään eteenpäin, koska aikatauluton vapaa elämä on auvoista ja leppoisaa vaikka rahaa ei paljoa olisikaan. Ajatuskin työnteosta puistattaa.
Testattu vuonna 1998, johtajahakuprosessissa. Silloin oli tulos muistaakseni 149. Työskentelen nykyisin kehitysjohtajana.
Elän kiinteistösijoitusteni tuotoilla, mutta muuten olen syrjäytynyt, ainakin työelämästä.
Vastatkaa!!! Missä voin testauttaa itseni? Voinko vain varata ajan psykologilta vai pitääkö olla joku syy ja jos pitää, niin kertokaa syitä!!
Äo Mensan testissä 129 eli en päässyt sisään. En ole kovin hyvin pärjännyt, 56v mies ja akateelinen loppututkinto ja toimihenkilöhomma jossa tien n 3t kuussa. Olen kyllä elämään muuten tyytyväinen ja monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisesta tiedosta. En ehkä kuitenkaan mikään kova työihminen.
En oo tehnyt virallista testiä, mutta testaillut monenlaisia äo-testejä netissä. Mensan nettitestistä sain 121. Arvioisin noiden perusteella, että ÄO:ni on varmaan 120 hujakoilla, muista testeistä samankaltaisia tuloksia. Toimin yksilö- ja pari-psykoterapeuttina, pohjakoulutukseltani olen sosiaalityöntekijä.
Koulu ja opiskelu oli aina helppoa. Älykkyys näkyy ehkä verbaalisissa ja kielellisissä taidoissa, matemaattinen lahjakkuus taas on varsin keskivertoa. Olen ajatellut olevani matikassa aina todella huono. Tein nuorempana ammatinvalintapsykologilla testit, joiden mukaan olin kaikissa muissa osa-alueissa keskivertoa parempi, paitsi matematiikassa keskiverto, mikä muutti hieman omaa suhtautumista matematiikkaan ja omaan huonouteeni siinä.
Koen, että saan psykoterapeuttina kyllä käyttää älyäni ja siitä on hyötyä esim. ihmisen sisäisten mekanismien ymmärtämisessä, niissäkin on oma logiikkansa. Tunneälyä testit eivät toki mittaa ja ajattelen, että omat vahvuudet näkyvät nimenomaan vuorovaikutustilanteissa ihmisten kanssa toimiessa ja puhumista tai kirjoittamista vaativissa tehtävissä. Ystävät ovat sanoneet, että minussa on enemmänkin viisautta kuin älykkyyttä.
Itse olen pohtinut, että voiko ihminen olla viisas olematta älykäs?
Tutkija, kirjailija. ÄO 128, virallinen testi (ei Mensa).
Äo 139. Olin luokanopettaja, nyt jo eläkkeellä. Siinä oli työ, jossa sai käyttää monipuolisesti älyään. Monenlaisia projekteja ja opetussuunnitelmia tein ja paljon oman luokan juttuja, näytelmäiltoja vanhemmille ja kirjan julkaisuja yms. Nyt on tylsää. Luen kaiken yöt.