Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
125 ja fyysisestä vaivasta johtuen työtön
Esimies 35 hengen tiimissä ja äo 138.
Tällä hetkellä olen työtön. Ikää on jo sen verran että ei kelpaa enää työmarkkinoille. Aloittelen kohta omaa juttua jos ei töitä ala löytymään. Olen ollut koko työurani taloushallinnossa ja suurimmaksi osaksi esimiestehtävissä.
Toimittaja. Milloin ja missä teille muuten on testit tehty? Itse olin työpsykologiksi opiskelleen kaverini testikappaleena hänen laitoksellaan.
Terveydenhoitaja. Haluan tehdä jotain muuta. Nyt väliaikaisesti kahvilassa töissä silloin tällöin.
Puoliso on asiantuntijatehtävissä, opiskelee matematiikkaa.
erityisasiantuntijana. Mietin keinoja vähentää porukkaa töistä. Olen onnistunut vuosittain tässä hommassa hyvin. Firmastani on ansiostani jo vähentynyt yli 1000 hengen vuosittainen työpanos.
ICT-asiantuntija. ÄO reilusti yli 170, tarkemmin en kerro koska meitä ei ole monta ja olisin tunnistettavissa.
Mä oon saanut nettitestistä joskus 140, mutta ei todellakaan pidä paikkaansa. Joten nettitestien perusteella tehtynä ei kannata hirveästi vastailla. Niissä kun on miettimisaikaa ja voi arvata. Mulla on huono hahmotuskyky, mutta niitä on mennyt veikkaamalla. Matemaattiset ja numerosarjat osaan aina, mutta se ei tee minusta kuin matemaattisesti lahjakkaan, ei älykästä. Nettitestin perusteella tehdystä arvailutestistä tuon saaneena vastaan olevani suunniteluinsinööri. Insinöörin paperit on saatu ahkeruudella ja jonkinlaisella matikkapäällä (inssimatikka ja -fysiikka oliva 90 % lukion pitkien kertauskursseja), ei älyn lahjoilla.
Puheterapeutti. Pisteitä sain aikanaan 136.
Tehtaassa vuorotöissä linjalla. Ei aikoinaan kiinnostanu opiskelu.
Muskariope.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja. Milloin ja missä teille muuten on testit tehty? Itse olin työpsykologiksi opiskelleen kaverini testikappaleena hänen laitoksellaan.
Yliopistollisessa sairaalassa ennen ja jälkeen aivoleikkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät psykologiset ja neurologiset testaukset sairaalassa diagnosoinnin yhteydessä. (Olen tuo Asperger.)
Fyysistä työtä joka liittyy luontoon.