Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äo yli 120 mitä teet työksesi?

Vierailija
03.03.2018 |

?

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotirouva. 😊

Ja tosiaan Mensan diplomi löytyy kaapista, eli ihan virallisesti testattu. 

Mensan testi ei ole virallinen testi, itselleni on tehty se virallinen. Kesti useamman tunnin kahtena päivänä.

Ei kylläne molemmat on virallisia (jos tämä tarkoittaa mitään) ja psykologin tarkastamia. Itselleni on tehty molemmat.

Ja keistä luulet pyydetyn ihmisiä kalibroimaan tuloksillaan uusia testejä? aivan

Virallinen tarkoittaa testiä, joka on hyväksytty älykkyyden testaamiseen lääketieteen piirissä ja jonka tekevät psykologit tai lääkärit. 

Itselleni on aikoinaan tehty virallinen soveltuvuustestit siis psykologin tekemä ja siellä myös musteläiskätestit  ja muut jutut.

Testi oli osittainen ja oma äo oli 115-120 välissä mutta jäi mieleen  myös toinen asia minkä psykologi mainitsi että olen erittäin kunnianhimoinen.

En ollut tyytyväinen kumpaankaan tulokseen silloin ja vasta paljon myöhemmin olen tajunnut että nuohan ovat ihan hyvät ja tuo kunnianhimokin vaikka silloin olin aivan toista mieltä olen hyväksynyt vaikka en ehkä ihan sellaisena miten sen ymmärrän että ihminen tavoittelee korkeita virkoja jne. minulla se lähinnä on että teen mahdollisimman hyvin kaiken minkä teen.

Mieleeni on jäänyt sellainen testi jossa piti piirtää loppuun kuvia missä oli jo jotain valmiina ja testin jälkeen muiden testiin osallistujien kanssa keskustelimme siitä mitä kukin oli niihin piirrellyt ja muistan että siellä oli kuva jossa oli erikokoisia palloja ja toinen oli piirtänyt niistä keittiön oviverhon ja minulle ne olivat planeettoja johon lisäsin auringon jne. eli aika kaukana toisistaan nuo ajatukset. Tuosta ajattelin että olikohan tuo se testi mistä se kunnianhimoni ilmeni 😄.  

Vierailija
242/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioin paskaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan