Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
105 ja kirjanpitäjä. Luulin olevani tosi fiksu ja menin kovin odotuksin testiin, mutta sitten selvisikin että en olekaan fiksumpi kuin muut. Sen jälkeen olen ollut nöyrää poikaa. Onneksi ehdin jo menestyä ennen kuin menin testiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva. 😊
Ja tosiaan Mensan diplomi löytyy kaapista, eli ihan virallisesti testattu.
Mensan testi ei ole virallinen testi, itselleni on tehty se virallinen. Kesti useamman tunnin kahtena päivänä.
Ei kylläne molemmat on virallisia (jos tämä tarkoittaa mitään) ja psykologin tarkastamia. Itselleni on tehty molemmat.
Ja keistä luulet pyydetyn ihmisiä kalibroimaan tuloksillaan uusia testejä? aivan
Virallinen tarkoittaa testiä, joka on hyväksytty älykkyyden testaamiseen lääketieteen piirissä ja jonka tekevät psykologit tai lääkärit.
Vierailija kirjoitti:
105 ja kirjanpitäjä. Luulin olevani tosi fiksu ja menin kovin odotuksin testiin, mutta sitten selvisikin että en olekaan fiksumpi kuin muut. Sen jälkeen olen ollut nöyrää poikaa. Onneksi ehdin jo menestyä ennen kuin menin testiin.
Minkä testin teit? Minusta on ihmisten huijaamista tarjota testejä, jotka eivät edes ole mitään äo-testejä oikeasti. Tuloksetkin voivat olla sitten ihan mitä tahansa. Näissä ketjuissakin on aina jokaisella testitulos todella korkea. Tänne palstalle ei kuitenkaan todennäköisesti ole kerääntynyt se kaikkein fiksuin aines, vaan sinun tuloksesi on se todennäköisin mitä täällä oikeasti on valtaosalla.
Itse epäilin omaa tulosta aikoinaan vääräksi, kunnes menin yliopistoon. Siellä monilla oli suuria vaikeuksia, kun itse olin tajunnut opetettavan asian jo ekalla kerralla. Silloin ensimmäisen kerran tajusin, että ehkä olenkin vähän fiksumpi ja sukuni on vielä minuakin fiksumpi, koska olin aina tuntenut itseni vähän hitaaksi heihin verrattuna. ÄO:ni on 128. Uskon, että se voisi nykyään olla alhaisempi, koska tein testin nuorena, jolloin tein paljon matikkaa koulun takia. Muutenkin tuntuu, että olen tyhmentynyt, kun vertaan itseäni vaikka mieheeni tai lapsiini. En muista matikastakaan enää mitään, kun en ole tarvinnut.
Erityisluokanopettaja ja pisteet 128. Välillä pidän itseäni tosi tyhmänä kun joissakin käytännön asioissa toopeilen ihan huolella. Välillä ihmettelen miksi muut eivät tajua mielestäni ihan yksinkertaisia asioita. Hahmotan hyvin laajoja kokonaisuuksia ja lanttu leikkaa teoreettisella tasolla tosi nopeasti. Sitten jossakin käytännön hommassa vain jäädyn enkä tajua mitään.
Kylläpä tältä palstalta löytyy keskimääräistä älykkäämpää porukkaa. Itsekin sain kerran nettitestistä 128 ja toisella kerralla 100.
Tuolla lukemalla ei vielä mitään ihmeellistä tehdä. Melkein kaikki edustaa tuota. Ei ole kysyntää vielä tuolle.
Tappavia asejärjestelmiä. Tyhmemmistä on hyvä päästä eroon ja kun tappavat toisiaan niin yhtälö toimii parhaiten.
ns. paskahommissa, sillä sosiaalisiin taitoihin ja kilpailuviettiin laitettiin nolla.
Mistä te teidän äo:nne tiedätte?
En oo mikään narsisti joka mittaa oman äö:n
142 ja koulunkäynnin ohjaaja sekä kitaraope, minulla älykkyys näkyy eniten musiikissa. Keikkaileva ja levyttävä.
Palkkatuella Punaisella Ristillä.
Vierailija kirjoitti:
erityisasiantuntijana. Mietin keinoja vähentää porukkaa töistä. Olen onnistunut vuosittain tässä hommassa hyvin. Firmastani on ansiostani jo vähentynyt yli 1000 hengen vuosittainen työpanos.
Ihan mielenkiinnosta kysäisen miten saadaan 1000 henkilövuotta pois ilman että haittaa tuloskehitystä ym. tai siis että tulos paranee. Sitähän siinä varmasti haettu. Olen aina tätä ihmetellyt vai onko se vain sitä että jäljelle jäävä porukka tekee sen 1000 lähtevän työt? Mitenkäs työhyvinvointi?
mistä te saatte nuo numerot? mensan testistä ei oo saanu ainakaan vuosikymmeneen numeroa
Ainakin tuo Mensan testi mitä netissä on kestää 20 minuuttia eikä ole mikään virallinen äo-testi.
En kuulu Mensaan, en ymmärrä mitä järkeä siinä olisi? Tosin en kyllä tiedä mitä Mensa edes tekee. Ihmiset, jotka eivät ole juuri hyödyntäneet älyään haluavat todistaa jotain muille ja itselleen kuulumalla Mensaan?