Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äo yli 120 mitä teet työksesi?

Vierailija
03.03.2018 |

?

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkija, kirjailija. ÄO 128, virallinen testi (ei Mensa).

Missä teit tuon?

Psykologit ainaki antaa vaan sanallisen arvion kun käy tekeen ne laajat testit .

Saavuttaakseen tietyn sanallisen arvion pitää saavuttaa tietty äo. Ne luvut löytyy googlettemalla. 

Minulle kyllä sanottiin se luku myös. Olen tehnyt virallisen testin, mutta testin nimeä ei sanottu. Olen myöhemmin saanut tietää, että virallisia testejäkin on useammanlaisia.

Niin, joista yksi on Mensan käyttämä. Mensaan pääsee myös noilla muilla testeillä. Jos ne on psykologien tarkastamia

Ainakin tuo Mensan testi mitä netissä on kestää 20 minuuttia eikä ole mikään virallinen äo-testi.

En kuulu Mensaan, en ymmärrä mitä järkeä siinä olisi? Tosin en kyllä tiedä mitä Mensa edes tekee. Ihmiset, jotka eivät ole juuri hyödyntäneet älyään haluavat todistaa jotain muille ja itselleen kuulumalla Mensaan?

Vierailija
222/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

105 ja kirjanpitäjä. Luulin olevani tosi fiksu ja menin kovin odotuksin testiin, mutta sitten selvisikin että en olekaan fiksumpi kuin muut. Sen jälkeen olen ollut nöyrää poikaa. Onneksi ehdin jo menestyä ennen kuin menin testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotirouva. 😊

Ja tosiaan Mensan diplomi löytyy kaapista, eli ihan virallisesti testattu. 

Mensan testi ei ole virallinen testi, itselleni on tehty se virallinen. Kesti useamman tunnin kahtena päivänä.

Ei kylläne molemmat on virallisia (jos tämä tarkoittaa mitään) ja psykologin tarkastamia. Itselleni on tehty molemmat.

Ja keistä luulet pyydetyn ihmisiä kalibroimaan tuloksillaan uusia testejä? aivan

Virallinen tarkoittaa testiä, joka on hyväksytty älykkyyden testaamiseen lääketieteen piirissä ja jonka tekevät psykologit tai lääkärit. 

Vierailija
224/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.

Vierailija
225/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

105 ja kirjanpitäjä. Luulin olevani tosi fiksu ja menin kovin odotuksin testiin, mutta sitten selvisikin että en olekaan fiksumpi kuin muut. Sen jälkeen olen ollut nöyrää poikaa. Onneksi ehdin jo menestyä ennen kuin menin testiin.

Minkä testin teit? Minusta on ihmisten huijaamista tarjota testejä, jotka eivät edes ole mitään äo-testejä oikeasti. Tuloksetkin voivat olla sitten ihan mitä tahansa. Näissä ketjuissakin on aina jokaisella testitulos todella korkea. Tänne palstalle ei kuitenkaan todennäköisesti ole kerääntynyt se kaikkein fiksuin aines, vaan sinun tuloksesi on se todennäköisin mitä täällä oikeasti on valtaosalla.

Itse epäilin omaa tulosta aikoinaan vääräksi, kunnes menin yliopistoon. Siellä monilla oli suuria vaikeuksia, kun itse olin tajunnut opetettavan asian jo ekalla kerralla. Silloin ensimmäisen kerran tajusin, että ehkä olenkin vähän fiksumpi ja sukuni on vielä minuakin fiksumpi, koska olin aina tuntenut itseni vähän hitaaksi heihin verrattuna. ÄO:ni on 128. Uskon, että se voisi nykyään olla alhaisempi, koska tein testin nuorena, jolloin tein paljon matikkaa koulun takia. Muutenkin tuntuu, että olen tyhmentynyt, kun vertaan itseäni vaikka mieheeni tai lapsiini. En muista matikastakaan enää mitään, kun en ole tarvinnut.

Vierailija
226/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluokanopettaja ja pisteet 128. Välillä pidän itseäni tosi tyhmänä kun joissakin käytännön asioissa toopeilen ihan huolella. Välillä ihmettelen miksi muut eivät tajua mielestäni ihan yksinkertaisia asioita. Hahmotan hyvin laajoja kokonaisuuksia ja lanttu leikkaa teoreettisella tasolla tosi nopeasti. Sitten jossakin käytännön hommassa vain jäädyn enkä tajua mitään.

Vierailija
227/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tältä palstalta löytyy keskimääräistä älykkäämpää porukkaa. Itsekin sain kerran nettitestistä 128 ja toisella kerralla 100. 

Vierailija
228/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan töitä.

Vierailija
229/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä

Vierailija
230/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lukemalla ei vielä mitään ihmeellistä tehdä. Melkein kaikki edustaa tuota. Ei ole kysyntää vielä tuolle.

Vierailija
231/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnohjaaja ja konsultti

Vierailija
232/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavia asejärjestelmiä. Tyhmemmistä on hyvä päästä eroon ja kun tappavat toisiaan niin yhtälö toimii parhaiten.

Vierailija
233/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. paskahommissa, sillä sosiaalisiin taitoihin ja kilpailuviettiin laitettiin nolla. 

Vierailija
234/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te teidän äo:nne tiedätte?

Vierailija
235/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään narsisti joka mittaa oman äö:n

Vierailija
236/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

142 ja koulunkäynnin ohjaaja sekä kitaraope, minulla älykkyys näkyy eniten musiikissa. Keikkaileva ja levyttävä. 

Vierailija
237/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatuella Punaisella Ristillä. 

Vierailija
238/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erityisasiantuntijana. Mietin keinoja vähentää porukkaa töistä. Olen onnistunut vuosittain tässä hommassa hyvin. Firmastani on ansiostani jo vähentynyt yli 1000 hengen vuosittainen työpanos.

Ihan mielenkiinnosta kysäisen miten saadaan 1000 henkilövuotta pois ilman että haittaa tuloskehitystä  ym. tai siis että tulos paranee. Sitähän siinä varmasti haettu. Olen aina tätä ihmetellyt vai onko se vain sitä että jäljelle jäävä porukka tekee sen 1000 lähtevän työt? Mitenkäs työhyvinvointi?

Vierailija
239/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te saatte nuo numerot? mensan testistä ei oo saanu ainakaan vuosikymmeneen numeroa

Vierailija
240/242 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilö sote-alalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän