Äo yli 120 mitä teet työksesi?
Kommentit (242)
ÄO 128, olen kirjailija ja työskennellyt myös tutkijana.
Laitoshuoltaja. Luulin, että töissä saa ajatella omiaan. Kävi ilmi ettei ehdi.
Terveydenhuollossa hoitajana. En halua kertoa tarkemmin koska joku tunnistaa kuitenkin.
136, Mensan testi ja juristi olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkija, kirjailija. ÄO 128, virallinen testi (ei Mensa).
Missä teit tuon?
Psykologit ainaki antaa vaan sanallisen arvion kun käy tekeen ne laajat testit .
Saavuttaakseen tietyn sanallisen arvion pitää saavuttaa tietty äo. Ne luvut löytyy googlettemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva. 😊
Ja tosiaan Mensan diplomi löytyy kaapista, eli ihan virallisesti testattu.
Mensan testi ei ole virallinen testi, itselleni on tehty se virallinen. Kesti useamman tunnin kahtena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teit tuon?
Psykologit ainaki antaa vaan sanallisen arvion kun käy tekeen ne laajat testit .
Saavuttaakseen tietyn sanallisen arvion pitää saavuttaa tietty äo. Ne luvut löytyy googlettemalla.
Minulle kyllä sanottiin se luku myös. Olen tehnyt virallisen testin, mutta testin nimeä ei sanottu. Olen myöhemmin saanut tietää, että virallisia testejäkin on useammanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotirouva. 😊
Ja tosiaan Mensan diplomi löytyy kaapista, eli ihan virallisesti testattu.
Mensan testi ei ole virallinen testi, itselleni on tehty se virallinen. Kesti useamman tunnin kahtena päivänä.
Ei kylläne molemmat on virallisia (jos tämä tarkoittaa mitään) ja psykologin tarkastamia. Itselleni on tehty molemmat.
Ja keistä luulet pyydetyn ihmisiä kalibroimaan tuloksillaan uusia testejä? aivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teit tuon?
Minulle kyllä sanottiin se luku myös. Olen tehnyt virallisen testin, mutta testin nimeä ei sanottu. Olen myöhemmin saanut tietää, että virallisia testejäkin on useammanlaisia.
Niin, joista yksi on Mensan käyttämä. Mensaan pääsee myös noilla muilla testeillä. Jos ne on psykologien tarkastamia
Vastaan firman nettikauppatoiminnasta.
Mistä te tiedätte älykkyysosamääränne?
Sairaanhoitaja sairaalan hoito-osastolla. ÄO 131.
Toivottavasti eivät ainakaan töitä, vaan johtavat, tai ainakin heidän pitäisi johtaa ja keksiä uusia ideoita miten tästä paskasta päästään uuteen alkuun. kaikki yli 120 äö:n ihmiset pitäisi kasata yhteen joksikin eliitiksi keksimään ihmiskunnalle uusi tarkoitus, osoittamaan suuntaa.
Tyhmä työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Miksi joku tuhlaa elämäänsä tekemällä 8h päivässä töitä kun senkin ajan voi käyttää johonkin älykkääseen.
Tyhmä töitä tekee.