Rehellisesti: voitko syödä kokonaisen 200g suklaalevyn kerralla?
Mä en pysty. Puolikas menee aika helposti, mutta sitten alkaa tökkiä...
Kommentit (133)
Voin mutta en syö. On epäterveellistä ja itsehillinnän avulla voin olla syömättä.
Mulla kans puol levyä menee kevyesti sitten alkaa tökkiä. Teoriassa ja käytännössä pystyn mutta en näe mitään järkeä aiheuttaa itselleni pahaa oloa. Riippuu myös tilanteesta eli jos on syönyt tosi huonosti niin ehkä sitten pystyy energian puutteessa ahmimaan sen koko levyn
Miksei se kokonainen levykin menisi kun puolikas ei tunnu (enää) missään.
Riippuu mausta,esim.valkosuklaa on sen verran makeaa että tökkii.Tavalliset maut helposti.
Minä syön vakituiseen joka perjantai Fazerin metsäpähkinä suklaalevyn 200 g ihan yksikseni.
Se on mun herkkuhetki josta en luovu.
Olen alipainoinen ja lääkärini yrittää manipuloida syömään enemmän, Kaikenmaailman ruokalistojen avulla jne. Olen kasvissyöjä enkä syö lisättyä sokeria, vehnäjauhoja, perunaa, makaronia jne karboja. Olen terve mutta laiha.
En aio pakottaa itseäni pistämään kitaani mitään roskaa ja mössöä. Katson että minulla on oikeus tähän suklaaseeni, ja kun sen syön viikko menee helposti seuraavaa kertaa odotellessa.
Jos on oikein kova nälkä, saan alas 2 riviä mutta en kyllä mitenkään sen enempää kerralla
Voisin syödä. Oon aina jotenkin ihmetellyt miksi 200 gramman suklaalevyn syöminen on jotenkin kammoksuttavampaa kuin esim. 300-400 gramman karkkipussi, mitä monet vetää?
Mulla on vähän se, etten koskaan syö kokonaista suklaalevyä kerralla, ehkä n. 3/4 osaa. Mutta en myöskään vetäisi samaa laatua karkkia paljon. Jotenkin se sama maku alkaa tökkimään. Siksi ostankin mielelläni irtokarkkeja noin 300g ja vedän ne helposti, vaikka kaikki kerralla.
Vastaus: Olen voinut aikanaan, enää en. Paino oli silloin 100
Tulee liian huono ähkyinen, levoton ja sokerihumalainen olo. Ei kiitos. Rivin otan silloin tällöin suklaata. Paino nykyään n.60
En. Mulla on nyt 100g levy ollut viikon kaapissa, vielä 1/4 jäljellä.
Liiankin helposti.. Menisi varmaan kaksikin, en ole koskaan kokeillut.
Mä syön Fazerin sinisestä noin 3 riviä ja se riittää :D
En jaksa syödä yhtä ja samaa lajia paljoa, mutta erilaisia suklaakonvehteja ja irtokarkkia sekaisin menee kyllä se 200g. Tosin oksu meinaa lentää sen jälkeen, mutta en osaa lopettaa ajoissa.
Pystyn syödä, ja syönkin ilolla ja halulla! :) Menee toinenkin.
Melko isot suut niillä jotka saa tuon kerralla mahtumaan.
Tulisipa minullekin paha olo kahden rivin jälkeen. 200g levy on mennyt monta kertaa kerralla. Yleensä tyydyn puolikkaaseen. Suklaa ei ole edes suurin paheeni, vaan jäätelö. Aino-jäätelörasia menee yksinään ihan helposti.
Kyllä varmaan voisin mutta pyrin välttämään. 200g karkkia on 600-1000kcal :(
exä oli entinen lihava, en tiennyt tätä. Pikkuhiljaa alkoi että pari palaa suklaata päivässä ja puolessa vuodessa suunnilleen alkoi mennä koko levy . Turpos ku syöttösika ja muuttu luonnekkin ,vissiin sokerin takia.
Noh tulipahan sekin koettua ja muutettua paremmalle alueelle sitten.
Ennen vaikka kolme, mutta olen lopettanut.
2 riviä maksimissaan, sitten alkaa jo maistua pahalta.
Varmasti voisin ja pystyisin, mutta onneksi olen tähän asti onnistunut hillitsemään itseni. Toki riippuu siitä suklaasta, (itse en tykkää lainkaan fasun suklaista) mutta just vaikka marabouta en edes kovin usein viitsi ostaa kun se puoli levyä menee ihan hetkessä.