Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jotkut Naiset Lataavat "Hanurikuvia" Nettiin - kts IS:n uutinen

eeppos
03.03.2018 |

Mä en voi käsittää miksi sitä hanuria (tai tissejä) pitää netissä esitellä. Ja samalla suuresti kailotetaan että kuvalla ei haluta huomiota vaan tämä on vaan esimerkki omasta voimaantumisesta...

Mun mielestä on juuri päin vastoin, haetaan pelkästään huomiota miehiltä. Eihän niihin muut kommentoi kuin miehet kuolaten. Ei kukaan nainen halua toisen hanuria nähdä. Aivan kuten ei kukaan mies toisen miehen hanuria.

Tässä mennään niin paljon takaisin tasa-arvossa, että oikein hirvittää!

https://www.is.fi/viihde/art-2000005589782.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala paikka jos näkyy kuvassa perse! Kuvat pitäisi rajata niin että vain kasvot näkyy, parempi jos julkisuudessa kuljettaisiin burkha päällä!

Vierailija
2/4 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku mä oon niin syvällinen ihminen ja välitän aidosti millainen ihminen on oikeesti eikä vaan ulkonäöltä.... ja haluunki silti et koko maailma näkee mun pers*en.Ehheheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet niin v*tun syvällinen, niin älä laita. Jos joku toinen laittaa, niin nouse sen kateellisen tunteen yläpuolelle äläkä mene räksyttämään pikkumaisia ilkeyksiäsi.

Vierailija
4/4 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala paikka jos näkyy kuvassa perse! Kuvat pitäisi rajata niin että vain kasvot näkyy, parempi jos julkisuudessa kuljettaisiin burkha päällä!

Just näin!! Pakollinen burka vaan kaikille naisille! Sen alle on turvallista piilottaa ne michelinrenkaansa ja vääränkokoiset tissinsä ja liian pieni tai väärän muotoinen perseensä!

Nauroin kyllä peräsuoli pitkällä noille IS kommenteille! :D Noinko koville se todella ottaa????