Rehellisesti: voitko syödä kokonaisen 200g suklaalevyn kerralla?
Mä en pysty. Puolikas menee aika helposti, mutta sitten alkaa tökkiä...
Kommentit (133)
Tyhmä kysymys. Yhtään vähempi määrä alkaa vaan ärsyttämään. Mitä järkeä edes ostaa suklaata, jos aikoo syödä vain muutaman palan.
Itellä enkka 400g toblerone joskus nuorena. Tuli kylläkin sitten vatsa löysäksi ja ei enää sen jälkeen tobliz maistunut.
Ei ole sellaista 200g suklaalevyä jota söisin. En syö siitä 100g tai alle levystäkään kun ekä max puolet "kerralla", eli illan aikana.
Olen pystynyt jo 10v lähtien syömään vaikka kolme levyä kerralla.
Mikä ongelma siinä on?
Helppoo kuin heinän teko.
En ihan kerralla pysty syömään 200 gr suklaata, yhden illan aikana kyllä.
Kyllä valitettavasti voin ja näin useesti tehnytkin. Nykyään en edes osta levyä koska tiän että vedän sen kokonaan heti.
Voin jos syön välillä esim salmiakkia . Enpä ole syönyt vuoskymmeniin .
En. Sairasta touhua. 5 palaa maksimiannos.
En ole koittanut.
Luulen että koko levy menisi jos olisi tosi kova nälkä ja maha tyhjä. Mutta en aio selvittää pitääkö olettama paikkansa.
Voin ja syön ei mene kauan aikaa, suklaata ei jää varastoon. Lisäksi suklaa saa vatsan toimimaan.
Varmaan väkisin, ikäänkuin urheilusuorituksena, voisin mutta noin muuten se on 1-2 palaa mikä kerralla maistuu.
En ole syönyt, mutta kai tuo olisi mahdollista jos nyt aivan pakko olisi, jostakin syystä.
En ole ikinä kyennyt. Vaikka olenkin erittäin suklaanhimoinen nuori nainen, ihmettelen vähän itsekin kuinka ei kerralla uppoa enempää. Yksi levy riittää n. 3 syöntikertaan!
En. Syön joka arkipäivä lounaan päätteeksi kaksi palaa. Jos mässäilen niin kolme. Ystävät pitävät minua omituisena.
Ennen joo, varsinkin sillon kun en tiennyt paljon tyyliin yhdessä fazerin suklaassa on kaloreita (yli 1000 tietämättömille). Nykyään kun en syö paljoa suklaata (tai sokeria ylipäätänsä) niin on huomannut, että pieni määrä suklaata riittää jos sitä tekee mieli.
Kevyesti, eihän tuosta tule kuin kiukkuiseksi 😁
Jos ei ole mitään superöklöä (Maraboulla on jotain tällaisia mitä ei paljoa kerralla pysty), Fazerin peruslevyistä varmaan minkä tahansa pystyisi mutta kyllä ensimmäisen puolikkaan jälkeen alkaa makuelämys kärsiä...
Kyllä mä varmaan pystyisin, jos olisi kauhea nälkä eikä muuta syötävää. Mutta kieltämättä helpommin menisi se 200g erilaisia suklaita kuin yhtä ja samaa.