HopLop pokailu
Harrastaakohan kukaan muu mies HopLop pokailua?
Olen sinkkumies 35v. ja viimevuosina valtaosa deittikumppaneistani on koostunut HopLopista pokailluista yksinhuoltaja naisista.
Homma toimii kaikessa yksinkertaisuudessaan niin että menen HopLoppiin. Paras aika on erityisesti lomakaudella, koska yksinhuoltajilla ei ole varaa lähteä minnekään kauas, mutta silti "jotain kivaa" pitää lapselle/lapsille tarjota. Tällöin HopLop on ilmeisesti oiva vaihtoehto.
HopLopissahan aikuiset eivät maksa mitään joten sisälle on helppo päästä. Ovista sisään ja heti määrätietoisesti leikkipaikalle tähyillen ja muutama sana kassaneidille "kuinka tulin lasta noutamaan" ja ehkä kahvin osto samalla. Ja aina ilmaisena sisälle.
Sen jälkeen alkaa itse saalistus. Alueen ympäri kävely kiipeilytelineitä katsellen ja samalla naisten sormustilannetta tutkien. Kun löytyy Nainen jolla ei ole sormusta on seuraava tärkeä vaihe selvittää Naisen lapsen ikä, mikä selviää yleensä hyvin nopeasti naista tarkkailemalla.
Alle 4 vuotiaiden äitejä ei kannata yrittää koska heillä aika menee lapsen touhujen seuraamiseen.
Kun sopiva nainen löytyy on helppo mennä juttelemaan, Naisetkin ovat jotenkin helpommin lähestyttävämpiä ja avoimempia tuossa ympäristössä. Suojat ovat niin sanotusti alhaalla koska siellä ollaan lasten ehdoilla.
Hiukan juttelua ja tilanteen mukaan menoa. Lopulta deittipäivä on lähes varmasti sovittuna.
Muutaman kerran jopa suoraan Hoplopista päädytty Naisen luokse...
Jos Nainen kysyy "missä sinun lapsi on?" on vastauksena yleensä ollut että ei ole lapsia olen täällä vain siskoa moikkaamassa joka on täällä töissä. Tätä valetta on helppo vahvistaa sillä että sanot meneväsi juttelemaan myyjänä olevalle siskolle. Menet tiskille ja tilaat pelkän kahvin ja samalla vaihdat muutaman sanan myyjän kanssa. Sitten palaat kohteen luokse, Menee läpi joka kerta.
Tämä siis on ehkäpä helpoin tapa saada sovittua treffit, tai jos oikein onnistaa heti ensi tapaamiselta sänkyyn.
Syy miksi tämän paljastan on se että olen viimein löytänyt ns. elämäni rakkauden muuta kautta, eikä tällä HopLop toiminnalla ole enää minulle merkitystä. Ja sori niille naisille jotka on tullut vain seksin takia pokattua...
Kommentit (49)
Olen joskus tylsyyksissäni siellä HopLopin sohvilla istuskellessani leikkinyt mielessäni "kumman kaa" henkisesti, kenen miehen kanssa sieltä kykenisin menemään sänkyyn. Yleensä parin tunnin istuskelun saldona on nolla 🙄. En siis ole sinkku, että nämä pokailuajatukset olivat hypoteettsia...
En kyllä käsitä että kuka sieltä löytää mitään.
Tänään hoplopissa näkyi tasan yksi mies mikä kiinnitti mun huomion mutta molemmat oltiin niin lapsissa kiinni et ei toivoakaan alkaa mitään virittelemään 😁 ja kyllä se muutenkin tuntuu outona edes ajatuksen tasolla et säätäis treffejä lasten leikkipaikalla
Kyllähän siellä aina joku mies jotain silmäpeliä yrittää. Minua ei kuitenkaan pääsääntöisesti kiinnosta isämiehet ja vielä vähemmän kaikenlaiset sekopäät, jotka pyörii hoplopissa ilman lapsia ja sepitellen satuja. Jos ei saa seksiä ilman valehtelua, niin ei minusta tarvitse saadakkaan.
T. eronnut äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika suloista. Ja miksipä ei! Kai sitä seuraa voi huonommastakin paikasta hakea. Mutta yksi juttu mua häiritsee - tulkitaanko sormuksettomuus siksi että on vapaa?! Mä olen naimisissa ja lapsiakin on kolme. Olen usein pitkiäkin aikoja ilman sormusta, mutta silti naimisissa, enkä lähtisi Hoplopista kenenkään mukaan. Eli älkää mua ainakaan yrittäkö. Kiitos.
Jep, kannattaa vähän varoa. Itsekin olen naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja ei meillä ole mieheni kanssa ollut tapana pitää sormuksia, mutta yhtä lailla olemme silti naimisissa ja meillä on hyvä parisuhde. Olisi kyllä aika läppä, että joka kuvittelisi etenkin jossain hoplopissa mun olevan seuraa vailla.
Kai te nyt tajuatte, että sillä sormuksella on joku merkitys. Itse sinkkunaisena katson vain sormuksettomia miehiä, koska olen suhdetta enkä seksiseuraa vailla.
No eipä sitä sormusta ole silti kellään mitään velvollisuutta pitää ja vaikka olisikin sinkku, jolla tietysti ei ole sormusta, niin ei se automaattisesti tarkoita, että kaipaisi lähestymistä. Ja toisaalta jotkut varatut ikävä kyllä saattavat olla hyvinkin toiveikkaita, että pettämisseuraa löytyisi. Yksi hailee onko sormusta vai ei. Ei siitä voi juuri tehdä mitään johtopäätöstä, että haluaako kyseinen henkilö tulla pokatuksi.
Tottakai sormuksesta voi vetää aika isojakin johtopäätöksiä henkilön suhdestatuksesta. Jos se sormus on, niin henkilö on suurella todennäköisyydellä varattu tai haluaa esittää olevansa, eikä hän minua siis silloin kiinnosta - vaikka olisikin valmis pettämään puolisoaan.
Jos taas ei ole sormusta, niin henkilö on lähtökohtaisesti vapaa, kunnes toisin todistetaan. Ja jos sitten paljastuu varatuksi niin voi sanoa heippa.
Sairasta tuo lapsikohteinen seksuaalisuus,haiskahtaa että se on syy miksi menet hop loppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä saimme jonkun peräkammarin pojan märästä päiväunesta.
Sopisiko seuraavan fantasian tapahtumapaikaksi vaikka itsepalvelupesula? Tai päiväkodin portinpieli? Koulun myyjäiset?
Hyvin näytti menevän läpi, mammat tykkäs.
Taas näitä "helpot, köyhät ja epätoivoiset yh-äidit" -provoja. Taisi joku "helppo ja köyhä" yh-äiti jättää Ap:n.
Mietipä, mulla ei ole sormusta, koska olen vapaa. Mutta en silti lähtisi jonkun random-pokailijan matkaan.