Ahdistaa yöllä vessassa käynti. Loiri siinä hiljaisuudessa :(
Olen kyllä opetellut pissaamaan aika hiljaa mutta ei auta :( Pahinta jos mies herää ja kysyy mihin lähden.. Sanopa siihen sitten että vessaan. Sillon ainakin tietää jäädä ihan korvat höröllä kuuntelemaan! Mitä voisi vastata muuta? Mihin yöllä voi muka lähteä sängystä paitsi vessaan? Apua!
Kommentit (34)
Auttaisko, jos Vesku vaikka laulaisi vähän tai kertoisi hauskoja juttuja? Ei niin ahdistaisi sitten se hiljaisuus. Tai pyydä Veskua muuttamaan jonkun toisen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen nousee sängystä yöllä, niin vessaanhan se menee, ei kai sitä tarvitse erikseen kysellä :)
Minä kysyn. Ja sitten vielä sanon, että tule sitten takaisin. Aina on tullut. On kyllä tullut silloinkin, kun en ole herännyt.
Minä varmaan vastaisin että käyn kuksimassa naapurin Erkkiä....
Vierailija kirjoitti:
Loiri istuu vessan nurkassa hiljaisessa yön pimeydessä.
Pitää jatkossa jättää vessaan valo päälle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hullu mies, etkä ole itsekään kovin terve.
Sanos muuta.. Muistelen kyllä olleeni ihan terve kun tämän miehen tapasin mutta vuodet on tehneet tepposensa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen nousee sängystä yöllä, niin vessaanhan se menee, ei kai sitä tarvitse erikseen kysellä :)
Minä kysyn. Ja sitten vielä sanon, että tule sitten takaisin. Aina on tullut. On kyllä tullut silloinkin, kun en ole herännyt.
Minä varmaan vastaisin että käyn kuksimassa naapurin Erkkiä....
Minä kyllä ihmettelen, jos mieheni noin joskus vastaa, että milloin hän on oppinut naapurin etunimen.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa kaikki lorisuttaa nopeasti.
Totta helvetissä! Oletko koskaan käynyt pissalla kun miljoona mäkäräistä käy pistelemään jalkovälin tienoille? Meinaan ihan luonnostaan ko. toimitus tulee suoritettua nopeutetulla aikataululla...
Onko nyt siis niin että Loiri aiheuttaa ap:lle ahdistusta vessassa vain öisin mutta ei päivisin?
Mulla ei oo ongelmana, että elämänkumppani raadolliset ruumiintoimintojeni äänet kuulee, kun yksin saan asua. Harvemmin tulee öisin tarvetta rakkoa tyhjentään, yleensä pitää päinvastoin käydä aamuyöllä juomassa. Jos nyt "ahdistaa yöllä vessassa käynti" -teemaa omalta osalta mietin, se on se, etten vahingossakaan pimeessä kylppärissä erehdy katsomaan peiliin. Tiedän joo, että sieltä kattelee noin normisti vastaan mörkö, josta saa aamulla meikillä ihan ihmisennäköisen. Mutta luin joltain huuhaa-palstalta, että jos pimeessä vessassa kattelee peiliin, sieltä saattaa lopulta katsoa vastaan itse PIRU tai muu örkki. En uskalla vilkaistakaan vaan lorotan ja vähin äänin painelen takaisin vällyihin.
(Loisteputkivalon sytyttäminen pöntölläkäynnin ajaksi lyhentää lampun käyttöikää, siksi pimeys)
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt siis niin että Loiri aiheuttaa ap:lle ahdistusta vessassa vain öisin mutta ei päivisin?
Monet asiat ovat pelottavampia yöllä kuin päivällä. Ilmeisesti tässä nimenomaan yö yhdistettynä hiljaisuuteen aiheuttaa ahdistusta. Auttaisiko jos jättää yöksi radion päälle?