Kertokaa tämänhetkinen työnimikkeenne?
Eli millaisessa työtehtävässä olette tällä hetkellä ja vastaako se koulutustanne/ammattianne?
Kommentit (41)
Osastopäällikkö, vastaa AMK insinöörin koulutustani.
Olen koulutukselta farmaseutti mutta tällä hetkellä olen töissä kaupassa eli työnimike on "myyjä".
Toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja.
Business intelligence analyst. Vastaa koulutusta tai sitten ei, sillä IT-alalla on paljon töitä joihin kiinnostus ja työkokemus opettavat. Viimeisin koulutus on tietojenkäsittelyn tradenomi, mutta vastaavia töitä olen tehnyt merkonomikoulutuksellakin.
Technical Purchaser... koulutus tradenomi YAMK. Ei oikeastaan vastaa kun kaikki kollegani ovat insinöörejä, toisaalta työkokemus on tekniseltä puolelta joten samalla viivalla kollegojen kanssa.
Työtön (akt.mal.)
Vastaa koulutustani (peruskoulu)
Osastonsihteeri, vastaa koulutustani.
Valokuvaaja/yksityisyrittäjä. Vastaa koulutustani paitsi se valokuvausosuus.
Olen laitoshuoltaja ja minulla on sen alan koulutus. Näin ollen mätsäävät.
Työnjohtaja. Ei vastaa koulutustani, sillä olen oppinut tämän alan alusta alkaen käytännön kautta kun taas kollegani joka johtaa toista tiimiämme on käynyt alan ammattikoulutuksen ja sen jälkeen opiskellut vielä insinööriksi. Syytä kohottamiseeni en oikein käsitä vieläkään, mutta kai se johtuu pitkälti tunnollisuudestani ja ammattiylpeydestäni.
Sosiaalityöntekijä. Vastaa yhtä koulutuksistani.
MonsterMecanicManager...ei mulla ole mitään noin hienoa kuin teillä...kunhan keksin jotain.
Ylimääräinen! Kysykää vaikka työpaikan mammoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuotantovastaava ja ei vastaa koska mulla ei ole opiskeltua ammattia.
Miten sä olet tuohon hommaan päässyt?
Käyttöliittymäsuunnittelija.
Ei ole alan koulutusta, pääsin tehtävään etenemällä yrityksessä tehtävästä toiseen.
Psykiatrian erikoissairaanhoitaja. Ollut jo 20v ja vastaa koulutustani, vaikka myöhemmin AMK päivityskoulutuksenkin suoritin.
Lastensuojelun sosiaalityöntekijä, vastaa koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä olet tuohon hommaan päässyt?
Sain aikanaan mieheni avustuksella kyseisestä firmasta kesätöitä, joita tein ihan pilkkahintaan. Tein duunin ilmeisen hyvin ja pääsin kesän jälkeen taloon töihin. Vuoden päästä vakkarisopimus ja parin vuoden päästä vakkarisopimuksesta pääsin kyseiseen työtehtävään. Eli hyvin hoidetulla työllä kai... :D