Ostanko pullon?
Istun Alkon edessä ja mietin otanko vai en. Yksin olen. Ei ystäviä. Ihmiset kulkee ohi. Naistakaan ei ole. En todellakaan tiedä mitä teen. Masentaa.
Kommentit (5)
Kiitos. No ei menny kauan kun tuli vastaus. Ok. Lähden pois kohta. Istun vielä hetken. Baariin ei innosta mennä. Juon liikaa niin kukaan nainen ei oo kiinnostunut.
Sanoitit juuri bluesia. Tuollaista on syvän etelän bluesmiehen elämä Suomi-versiona.
Nyt on hetki istuttu. Tyhmää tuijotella ohi kulkevia naisia. Viima vaan käy kun niin kiire. Pelkkiä vilkaisuja mun suuntaan. Takana olis kahvia ja juustokakkua ja kyllä tarjoaisin jos seuralainen olis. Mustenee mielessä. 3min päässä on kirjasto. Menen nyt sinne ja yritän hymyillä jollekin naiselle.
Ap
Heh. Naurettavaa touhua mulla. Kirjasto kiinni ja siitä heti kun mukava nainen kuinkaollakkaan siinä oli niin vitsiä heitin että odotanko kirjaston aukeamista. Huomiseen aamuun. Olishan tuossa kahvio sanoin niin nainen ohan vakava ja kääntää pään. Lähdin pois.
Viiminen lause ratkas. ET OSTA!
Menet baariin tänään ja kattelet hymyillen ympärilles, kyllä sut joku kiva nappaa. Etkä ryyppää.