Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa joidenkin sinkkuihmisten epärealistiset ja liian korkeat vaatimukset kumppaniehdokkailta.

Vierailija
02.03.2018 |

Vaikka itse olisi 40+ vuotias rupsahtanut kaljamahainen työtön mies, jolla mielenterveysongelmia, niin eikös toiveena ole hoikka mutta oikeista kohdista muodokas, tarpeeksi nuori, iloinen ja hyväntuulinen, elämässään menestyvä nainen.

Ja naiset ne on melkein vielä vaativampia. Mies saattaa paremman puutteessa kelpuuttaa jonkun vaatimusten alittavan, mutta nainen ei. Juuri hänelle pitäisi löytyä se upea valioyksilö, joita on 1:1000. Tämä siitä huolimatta että itse sattuu olemaan vähän vaikea ja vaativa luonne muissakin asioissa, huumorintaju puutteellinen, erityisvaatimuksia löytyy sitten elämän eri osa-alueilla yhdestä sun triljoonasta asiasta jne.

Ei siis, anteeksi nyt vain, mikään ihme, että monet on sinkkuina. Eikä siinä mitään jos asenne olisikin, että mieluummin sinkkuna kuin ei-sen-oikean-kanssa. Mutta kun sitten kuitenkin valitetaan ja märistään sitä yksinäisyyttään.

Enkä halua yleistää, mutta tähän olen törmännyt ja olen huvittunut. Ehkä se rima vielä joskus alenee, kun on lopulta pakko todeta itselleenkin elämän realiteetit.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanot, että pitäisi mennä yhteen sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei tule toimeen kuin olla itsekseen kunnes löytää sellaisen, jonka kanssa on mukava olla? 

Vierailija
2/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mikä siinä nyt voi niin huvittavaa olla! Itse olen nelikymppinen sinkkunainen ihan varmasti johtuen omasta nirsoudestani, mutta itse olen valintani tehnyt eikä se ole keneltäkään muulta pois. En kestä suhteessa, joka ei ole kaikilta osin toimiva - paljon on kyllä tähän ikään mennessä jo ehtinyt karttua kokemusta sellaisistakin - ja olen siis mieluummin sinkkuna. Enkä todellakaan valita asiasta yhtään kenellekään. Jos "täydellinen" mies löytyy, olen valmis suhteeseen, mutta olen ihan tyytyväinen näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät vaatimukset mitä olen nähnyt selailtuani naisten profiileja treffisivuilta on

- mies on vakituisessa työssä tai kouluttautumassa

- mies ja kyseinen nainen omaavat jotain samoja asioista, joista tykkäävät

- jos on lapsia, niin mies tulee toimeen lasten äidin kanssa ja huolehtii myös lapsistaan

- mies ei ole alkoholisti ja monet eivät pidä myöskään tupakanpoltosta.

- pitää ulkonäöstään huolta, mutta ei tarvitse miltään brad pitiltä näyttää (eli hoitaa hygeniansa ja käyttää puhtaita vaatteita)

- usein jossain määrin samanikäinen naisen kanssa

Nämä siis naisilla, jotka eivät ole mitään instagram malleja. 

Vierailija
4/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Toisaalta yhtä huvittavaa on katsella pariskuntia, jotka vuodesta toiseen kituuttaa kurjassa suhteessa... kun nyt vaan elämässä pitää tyytyä vähään ja parempi olla huonossa suhteessa kuin ilman...

Vierailija
5/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen perushygieniakin on niin huono, että jo sen hoitamisella voisi oikeasti päästä alkuun elämässä. Mutta eivät edes sitä osaa hoitaa.

Vierailija
6/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisimmät vaatimukset mitä olen nähnyt selailtuani naisten profiileja treffisivuilta on

- jos on lapsia, niin mies tulee toimeen lasten äidin kanssa ja huolehtii myös lapsistaan

- pitää ulkonäöstään huolta, mutta ei tarvitse miltään brad pitiltä näyttää (eli hoitaa hygeniansa ja käyttää puhtaita vaatteita)

Itse selasin aikoinani naisten profiileja ja yleisimmät vaatimukset olivat: 

- tietty pituus ja aina niin, että piti olla kyseisen rajan yli eikä koskaan alle

- päihteiden käyttöön liittyvät eli jotkut halusivat päihteilevän miehen ja jotkut eivät

- liikunnallisuus ja ulkonäöstä huolehtiminen

Vierailija
7/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisuus ja harkinta kumppania valitessa on hyvä asia, mutta nirsous rajoittaa. Toimivat suhteet eivät vain 'tapahdu', niihin menee työtä ja sitoutumista.

Vierailija
8/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa se, että jotkut tyytyvät mihin tahansa saastaan, kun eivät osaa olla yksin.

Vierailija
9/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielummin yksin kuin jonkun epäsopivan kanssa niin mitäs nauramista siinä on?

Itsekin sitouduin vasta kun löytyi noin 99% täydellinen ihminen. Mikään muu ei kelvannut.

Ja täydellisellä en tarkoita ns. paperilla tai ulkonäöllisesti täydellistä, vaan minulle täydellisesti sopivaa.

Elämä on muuten aika leppoisaa, kun ei tarvitse tehdä sitä paljon puhuttua työtä tai kompromisseja hyvän suhteen takia, kun molemmat haluaa samoja asioita ja ajatelee asioista suunnilleen samoin. Kannatti odottaa. Suosittelen muillekin.

Vierailija
10/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua huvittaa se että ihmiset ovat onnettomia? Jep, se paljon puhuttu markkina-arvosi ei taida olla kovin korkea...

Vierailija
11/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H12 kirjoitti:

Varovaisuus ja harkinta kumppania valitessa on hyvä asia, mutta nirsous rajoittaa. Toimivat suhteet eivät vain 'tapahdu', niihin menee työtä ja sitoutumista.

Sen nirsouden on tarkoituskin rajoittaa. Suurin osa ei halua parisuhdetta vain siksi, että olisi parisuhde, vaan halutaan nimenomaan löytää itselle sopiva ihminen.

Vierailija
12/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa se, että jotkut tyytyvät mihin tahansa saastaan, kun eivät osaa olla yksin.

Näin juuri! t. nirso sinkku

Vierailija
13/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en asettaisi rimaa kumppanin suhteen mieluummin hieman liian korkealle kuin matalalle? - Voin tarvittaessa laskea vaatimuksissani tai odotuksissani, jos joku oikeasti potenttiallinen osuu kohdalle. - Fakta näet on, että joku voi vaikuttaa paperilla täydelliseltä, mutta on sitten kohdatessa jotain iha mutta. Mutta var,asti myö tosinpäin.  Kuitenkin silloin jos joku vaikuttaa jo "paperilla" idiootilta, niin mikä saisi minut uskomaan, että hän on oikeasti jotain muuta. Tai jos joku näyttää ulkoisesti luotaansa työntävältä ja tämän lisäksi  kohtelee ja toimii ensitapaamisella minua loukkaavasti ja satuttavasti, niin mikä saisi minut uskomaan ja luottamaan siihen, että tulevaisuudessa hänestä kuoriutuu unelmeine kumppani?

Vierailija
14/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap joku mun ystävistäni jotka on 16-vuotiaasta asti ollut koko ajan suhteessa, "pahimmillaan" pari kuukautta sinkkuna välissä?

Kiva jos sua joku vielä huvittaa, ollaan oltu sun siskosi, äitisi ja muiden kavereiden kanssa huolissamme kun siedät erityisesti siltä nykyiseltä mieheltä mitä vaan. Jotenkin tunnut vielä uskovan että niin vaan pitää tehdä, ja ettet missään nimessä voisi olla yksin. Mietitty, että miten sua oikein voisi auttaa, kun ei kehdata liian suoraankaan puhua. Kyllä sä tiedät itse jo minkälainen se mies on.

Tai jos ootkin se toinen samanlainen, niin sustahan ei oo enää vuosiin kauheasti mitään kuulunut, pyörit vaan niitten toisten perheellisten kanssa ja sun jutut käy koko ajan oudommiksi ja oudommiksi samalla kun vihaat enemmän ja enemmän työttömiä, lapsettomia, sinkkuja, humanisteja, Vihreitä, ruotsinkielisiä, mahaanmuuttajia ja vaikka mitä ja ketä. Ollaan ihmetelty, että miten sä sen miehesi kanssa ajatte toisianne umpimielisempään ja konservatiivisempaan ajatteluun kun olitte molemmat vielä ihan normaaleja ja hauskoja tyyppejä ennen naimisiin menoa. Ei ulospäin oikein näytä siltä että teillä olisi kaikki ihan hyvin, vaikka olettekin saaneet sen ns. täydellisen elämän itsellenne järjestettyä. Ja joo, kyllä me nähdään sen sun hammashymysi, "huumorisi" ja tekopirteän monta oktaavia tavallisesta nousevan äänen läpi, sun käytöksesi ei todellakaan ole mitään tilannetajuista ja tyylikästä. Sun katkeruutesi ja alentuvuutesi on meille ihan yhtä ilmeistä kuin sen yhden toisen kaverin joka pääsi sun tilanteeseesi vuosia aiemmin ja jonka käytöstä siedettiin ja päiviteltiin sillon sun kanssa, muistatko? Mikä sulla on niin huonosti että pitää tehdä noin? Ihan oikeastiko sua huvittaa että me ei tehty samoja valintoja kuin sä? Ei siltä vaikuta.

Tai jos oot kolmas tai neljäs, niin äh. Kohtahan sä taas jo eroat, toivottavasti ei satu pahasti tällä kertaa, ja joo, voit soittaa taas mulle vaikka tuska ja pelko tuliskin keskellä yötä. Mutta kyllä sua sitten taas huvittaa mun valinnat kun taas ihastut päätä pahkaa parin kuukauden päästä, eikö niin?

Vierailija
15/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä usein näkee sitä, että valitetaan kun ollaan kunnollisia, elämä raiteillaan, ei hakkaa tai kännää, ehkä auto ja asuntokin ja sitten ihmetellään kun ei kelpaa. Ikään kuin oletetaan, että kumppani on kuin joku työntekijä, että kun tietyt kriteerit täyttyvät niin sitten pitäisi kelvata. Kun se, että elämä on jotenkuten hallussa on ihan perustekijä. Myös persoonan, ulkonäön, seksin, kiinnostuksenkohteiden, ajankäytön, arvojen ja huumorin pitäisi täsmätä ainakin jossain määrin.

Kyseessä ei ole se, etteikö kelpaa, vaan että pitää olla enemmän kuin ok tyyppi. Kyllähän suurin osa kelpaisi jos haluaisi vain jonkun kämppiksen tai kulujenjakajan. Mutta suurin osa naisista haluaa suhteelta enemmän kuin tuon.

Vierailija
16/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettäväähän se rakkaudenkaipuu on, vaikka olisikin nirso. Nirsolla on sen verran järkeä, että ei kuluta aikaansa huonossa suhteessa, vaikka olisi kovakin halu asettua aloilleen, löytää oma rakas ja jakaa yhteinen koti, ehkä perustaa perhe ja biologinen kello tikittää. Tietysti voi harmittaa, ettei oikeaa ihmistä löydy, se on ihan luonnollista. Suurin osa ihmisistä haluaa parisuhteen ja se, ettei kumppania löydy, voi olla rankkakin asia. Luonteen vahvuudesta kertoo se, että silti etsii eikä tyydy huonoon. Ja onhan se tyytyminen kumppanillekin epäreilua.

Kuka haluaisi kuulla, että oma puoliso on kanssaan, koska ei parempaakaan saanut? Ei kukaan.

Vierailija
17/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläisiä törmää? Jossain deittipalstoilla jossa yleensä kerrotaan mitä halutaan vai oikeassa elämässä?

Vierailija
18/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tietty pituus ja aina niin, että piti olla kyseisen rajan yli eikä koskaan alle

- päihteiden käyttöön liittyvät eli jotkut halusivat päihteilevän miehen ja jotkut eivät

Menit sitten selaamaan ainoastaan niiden instagram-mallien profiileja? 

Vierailija
19/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H12 kirjoitti:

Sen nirsouden on tarkoituskin rajoittaa. Suurin osa ei halua parisuhdetta vain siksi, että olisi parisuhde, vaan halutaan nimenomaan löytää itselle sopiva ihminen.

Monilla vaan sillä nirsoudella tahallaan/tahattomasti rajataan kaikki potentiaalisetkin pois. Olen myös sitä mieltä, että suhde ei vain 'tapahdu' kuin todella harvoin. Jos ei ole halua eikä kykyä tehdä tarpeeksi sen suhteen löytymisen eteen, niin sitten sitä ei koskaan löydy ja perustellaan itselle se yksinolemisen mielekkyys.

Vierailija
20/101 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit sitten selaamaan ainoastaan niiden instagram-mallien profiileja? 

Tietenkin se meni selaamaan ainoastaan niitä, ei me muut olla sen mielestä edes olemassa tai ei ainakaan naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi