Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa joidenkin sinkkuihmisten epärealistiset ja liian korkeat vaatimukset kumppaniehdokkailta.

Vierailija
02.03.2018 |

Vaikka itse olisi 40+ vuotias rupsahtanut kaljamahainen työtön mies, jolla mielenterveysongelmia, niin eikös toiveena ole hoikka mutta oikeista kohdista muodokas, tarpeeksi nuori, iloinen ja hyväntuulinen, elämässään menestyvä nainen.

Ja naiset ne on melkein vielä vaativampia. Mies saattaa paremman puutteessa kelpuuttaa jonkun vaatimusten alittavan, mutta nainen ei. Juuri hänelle pitäisi löytyä se upea valioyksilö, joita on 1:1000. Tämä siitä huolimatta että itse sattuu olemaan vähän vaikea ja vaativa luonne muissakin asioissa, huumorintaju puutteellinen, erityisvaatimuksia löytyy sitten elämän eri osa-alueilla yhdestä sun triljoonasta asiasta jne.

Ei siis, anteeksi nyt vain, mikään ihme, että monet on sinkkuina. Eikä siinä mitään jos asenne olisikin, että mieluummin sinkkuna kuin ei-sen-oikean-kanssa. Mutta kun sitten kuitenkin valitetaan ja märistään sitä yksinäisyyttään.

Enkä halua yleistää, mutta tähän olen törmännyt ja olen huvittunut. Ehkä se rima vielä joskus alenee, kun on lopulta pakko todeta itselleenkin elämän realiteetit.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo yllä olevat miesten odotukset mun mielestä yhtään liiallisia ole. Mietityttää vaan, että eikö naisen henkisillä ominaisuuksilla ole mitään väliä, tai sillä että toisen kanssa "klikkaa" henkisesti?

Minulla tuo kohta kuuluu muodossa "*kohtelee minua ystävällisesti".

Älyllisiä haasteita saan tarvittaessa kavereiden kanssa keskustelemalla. En siis tarvitse niitä

välttämättä naiselta.

Tuo on iso "turn off" suurimmalle osalle naisista. Ei nainen halua olla mikään maskotti tai näyttelyesine, jonka ajatuksilla ei ole mitään merkitystä, eikä varsinkaan halua miestä, jolle sellainen on ok. Sinusta näkyy läpi halveksunta. Pidät miehiä, tai ainakin itseäsi, älykkäämpänä kuin naisia, koska et edes odota mitään älyllistä vastinetta naiselta.

Ongelma muuttuikin nyt siihen muotoon, ettei minulla ole tarpeeksi vaatimuksia naisille? Muutenkin viime päivien teema tuntuu olevan palstalla se, että yksi jos toinenkin asia on osoittavinaan "halveksuntaa".

Naisten älykkyysjakauma on sellainen, että ylivoimaisesti suurin osa on älyltään keskimääräisiä. Käytännössä tämä ilmenee siten, ettei naisissa juurikaan ole sen enempää neroja kuin idioottejakaan. Miehillä käyrä on paljon loivempi: toisin sanoen miehissä on enemmän sekä idiootteja että neroja.

Kun tietää suunnilleen oman paikkansa kyseisellä käyrällä voi huomata, ettei vastaavia naisia ole paljoa olemassa, saati sitten saapuvilla oikean ikäisenä ja sinkkuna. En halua tarpeettomasti rajata potentiaalisia ehdokkaita pois "tutkastani" vaatimalla liikoja millään osa-alueella.

Onko sulla olemassa joku tieteellisesti oikeaksi todettu tutkimus tms. tuosta väitteestäsi koskien naisten ja miesten älykkyyttä? Itse selvästi pidät itseäsi kuuluvana sinne miesten kärkeen.

No, en osaa sanoa mikä on realistinen vaatimustaso kohdallasi, mutta sen voin sanoa, etten ainakaan itse haluaisi olla miehen kanssa, joka pitäisi minua tyhmempänä kuin itseään, eikä edes odottaisi minun kykenevän äykkääseen keskusteluun kanssaan.

Yliopistotutkinnon suorittaneita älykkäitä naisia on ihan varmasti enemmän kuin miehiä, en nyt ihan ymmärrä miten koet olevasi niin harvinaista laatua, ettet kokemaasi tasoasi olevaa naista löytäisi.

En kuulu miesten kärkeen, jos sellaisena pidetään esimerkiksi Albert Einsteinia ja Stephen Hawkingia. Jossain ehkä parhaan 30% joukossa varmaan olen.

Pointti on siinä, ettei naisen älykkyys ole minulle valintakriteeri. Näin ollen en kiinnitä naisen älyyn huomiota "valintaa" tehdessäni (sikäli kuin nyt mies mitään valitsemaan pääsee). Tämä on nyt ilmeisesti ongelma?

Nyt en tätä ihan usko. Kiinnität kyllä huomiota naisen älykkyyteen mutta teet sen tiedostamattasi.

Jos olet oikeasti älykäs itse niin et kestä tyhmää naista.

Riippuu varmaan kuinka paljon alempaa AO:ta pidetään tyhmänä. Vai tarkoititko keskimääräistä tyhmenpää? Sen voinkin uskoa, ettei tylsämieliselle ole kiva jutella. Lahjakkuuttakin on monenlaista (älykkyys on siis hieman kyseenalainen käsite; loogista älyä ehkä helpon mitata mensa tyyliin). EN panisi pahakseni, vaikkei kumppani olisi aivan yhtä terävä osassa asioita, mutta ainakin minulla on heikkouteni, joissa ei ole kovin hankala olla minua vahvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän