Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

79 syntyneet mikä meno?

Vierailija
01.03.2018 |

Mikä tilanne elämässä siis ?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin persettä!

Vierailija
22/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

velat-on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain velkaa.Eri velkatilejä. Ei puolIso,entinen mies kuljettaa aina uusia naisystäviä mukana kun näen sen jossain kadunkulmassa sattumalta. Ei lasta, en ole sellaista saanut.Ei työtä, työperäinen sairaus löytyy. Eläkettä ei myönnetty.

Vierailija
24/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto, vakituiset tulot, lapset tehty, nyt aika alkaa olla kypsä taideuraan keskittymiselle. Olen onnellinen.

Vierailija
25/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, mies, maisterinrutkinto, uusi duuni, kiva kämppä kivalla alueella, velkaa tosin paaaljon. pk-seutu. olen tyytyväinen.

Vierailija
26/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, mies, vakituinen työpaikka, omakotitalo. Kaikki ulkoisesti ok. Sisäisesti ei. Olen ollut onneton jo monta vuotta ja mietin eroa.

Vierailija
27/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapseton, ihanteellisen hyvässä parisuhteessa, naimisissa ja asunto ostettu Helsingin keskustan tuntumasta. Keskijohdossa alani johtavassa kasvuyrityksessä, 35 alaista. Edelleen teen vapaa-ajalla juttuja, jotka kiinnostivat 10 vuotta sitten, eli käyn keikoilla, teatterissa, kaikenlaisissa kulttuuririennoissa, syön mielenkiintoisissa ravintoloissa, juon pienpanimo-oluita ja luen paljon esim. kiinnostavia tutkimuksia. Edelleen ilmastonmuutos, eläinten ja ihmisten oikeudet ovat pinnalla. Tällainen taidan olla vielä mummonakin, ei mitään ikäkriisiä.

Vierailija
28/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto Helsingin keskustan lähellä merenrannalla, kaksi lasta ja yrittäjänä poikkeuksellisin hyvät tulot, kun firma kasvanut jo +200 hengen firmaksi.

Parisuhteessa omat ongelmat ja petän puolisoa useita kertoja kuukaudessa. Varsinkin ulkomaille suuntautuvilla duunimatkoilla parikymppisten mimmien kanssa, kun olen kuitenkin ikäistäni nuoremman näköinen ja erittäin hyvässä kunnossa.

Vierailija
29/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, kaksi lasta ja esikoinen (20v) tekemässä kesällä mummoa! Mies on ollut sama riparilta ja elämä mallillaan. Joskin vähän tylsää välillä ja huomaan vanhenemisen jaksamisessani ja ulkonäössäni. Olen kiitollinen mitä olen saanut kokea ja, että olen hengissä.

Vierailija
30/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka etukeno.

Vierailija
31/37 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista tuskin tässä iässä enää kannattaa haaveilla. 70-lukulaisten aika meni jo, kohta on myöhäistä 80-lukulaisillekin.

Naulan kantaan!

Vierailija
32/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eronnut 20 vuotiaisesta avioliitosta. Vanhin lapsi 24 AMK:ssa, muut 19,18 ja 16 v. lukiossa. Tällä hetkellä määräaikaisessa sosiaalialan duunissa huonolla palkalla, jolla pärjätään jotenkuten. Vuokra-asunto ihanassa paikassa ainakin. Ei mitään omaisuutta, mutta ei tämä haittaa mua yhtään. Kaikilla läheisillä ystävilläni on oma talo, auto, design huonekalut, kallit TV:eet ym. Ihmettelevät miksi mä tyydyn näin vaatimattomaan elämään. Vastaus on, että yksinkertaisesti ei materiaa kiinnosta mua. Jos olisi tarpeeksi varaa, käyttäisin sitä matkustamiseen. Nyt elän päivää kerrallaan. :)

Vierailija
33/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eronnut 20 vuotiaisesta avioliitosta. Vanhin lapsi 24 AMK:ssa, muut 19,18 ja 16 v. lukiossa. Tällä hetkellä määräaikaisessa sosiaalialan duunissa huonolla palkalla, jolla pärjätään jotenkuten. Vuokra-asunto ihanassa paikassa ainakin. Ei mitään omaisuutta, mutta ei tämä haittaa mua yhtään. Kaikilla läheisillä ystävilläni on oma talo, auto, design huonekalut, kallit TV:eet ym. Ihmettelevät miksi mä tyydyn näin vaatimattomaan elämään. Vastaus on, että yksinkertaisesti ei materiaa kiinnosta mua. Jos olisi tarpeeksi varaa, käyttäisin sitä matkustamiseen. Nyt elän päivää kerrallaan. :)

Saitko lapseen siis 15-vuotiaana? Wow...

- toinen -79

Vierailija
34/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä. Oikeastaan parempaa kuin koskaan. Nuoruuden erehdyksen jälkeen toinen avioliitto, hyvissä kantimissa, puoliso rakas 13 vuoden jälkeenkin. Lapsi täyttää 17. Asuntolaina maksettu, opintovapaalla, gradu tekeillä. Syksyllä puolittuu työaika, saadaan enemmän vapaa-aikaa yhdessä (mies ei työelämässä). Luvassa hidasta elämää ja harrastelua.

Vierailija
35/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimeentuleva akateeminen mies. Toivoisin löytäväni naisen, jonka kanssa voisin perustaa perheen. Noin 30-vuotias olisi hyvä, jotta ehtisimme tutustua ennen lasten tuloa.

Vierailija
36/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja neljännen LA tässä kuussa. Onnellinen avioliitto.

Maisterin tutkinto suoritettu 2004 ja erillisiä yliopisto-opintoja siihen päälle. Töitä on riittänyt, määräaikaisina kuitenkin pääasiassa. En oo tästä huolissani. Lisäkoulutusta hankin varmaan vielä.

Oma asunto on toisessa maassa. Suomessa asutaan vuokralla toistaiseksi.

Vierailija
37/37 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimeentuleva akateeminen mies. Toivoisin löytäväni naisen, jonka kanssa voisin perustaa perheen. Noin 30-vuotias olisi hyvä, jotta ehtisimme tutustua ennen lasten tuloa.

Jätkän vielä. Minulla oli 2 vuotta kestänyt suhde itseäni vanhemman naisen kanssa. Suhde oli täydellinen seksi mukaanlukien. Lopetin suhteen viime kesänä, kun kuitenkin haluan lapsia. Joskus mietin, teinkö oikean ratkaisun.