79 syntyneet mikä meno?
Kommentit (37)
3 lasta, työ ja talo joista onnellinen ja mies josta haluaisin eroon
Vakityö, joka vaatii paljon matkailua, toinen maisterintutkinto työn alla, onnellinen parisuhde, ihania lemmikkejä ja urheiluharrastus. Asuntoa ei ole tarvetta ostaa ainakaan lähiaikoina. Lapsia ei onneksi ole, mies kyllä ehdottanut, että kesällä alettaisiin yrittää.
Lapsi, mies, oma talo, pari autoa, hyväpalkkainen vakiduuni, päällepäin kaikki enemmän kuin hyvin mutta sisäisesti voin huonosti, parisuhde kremppaa ja oon läski.
Vierailija kirjoitti:
Vakityö, joka vaatii paljon matkailua, toinen maisterintutkinto työn alla, onnellinen parisuhde, ihania lemmikkejä ja urheiluharrastus. Asuntoa ei ole tarvetta ostaa ainakaan lähiaikoina. Lapsia ei onneksi ole, mies kyllä ehdottanut, että kesällä alettaisiin yrittää.
Siis 40 vee alkaisit yrittää😀😀😀
Hyvä työ, kaksi asuntoa, ei autoa (paitsi miehellä), kolme lasta
Ruuhkavuodet, tekisi mieli keventää työviikkoa, mut työmoraali ei anna periksi.
Parisuhde menee jossain omillaan, en edes uskalla miettiä miten meillä menee
Jos oikeasti haluat niin ei varmaan kande odotella
Omakotitalo, vakityö, 3 lasta, kohta velaton
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat niin ei varmaan kande odotella
"Lapsia ei onneksi ole"
Lapsista tuskin tässä iässä enää kannattaa haaveilla. 70-lukulaisten aika meni jo, kohta on myöhäistä 80-lukulaisillekin.
Miltä muuten tuntuu olla 40 v vela. Siis mietin, et on oikein ota vielä 89 velajuttuja niin todesta, mutta tätä ikäpolvea uskon. Varmaan ihan hyvä ja omannäköinen ratkaisu. Kaikki ikätoveritkin, jotka aikoneet lisääntyä ovat sen homman suurin piirtein hoitaneet.
Kaksi lasta, vaimo ja cittarin tarjouksesta uusi rattikelkka!
Vierailija kirjoitti:
Lapsi, mies, oma talo, pari autoa, hyväpalkkainen vakiduuni, päällepäin kaikki enemmän kuin hyvin mutta sisäisesti voin huonosti, parisuhde kremppaa ja oon läski.
Paljon on hyvä palkka?
1 kouluikäinen lapsi. velaton asunto, vakityö. Toista lasta yritetty vuosi, taitaa jäädä haaveeksi ilman hoitoja.
Ihan kelpo eloa.
jos lapsia haluaa niin ei kannata odottaa. Mulla ainakin tuli yllätyksenä, että ei enää onnistunutkaan kolmannen saanti 39 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
1 lapsi, mies, kiva asunto Hgin keskustasta, kiva työ ja olen laiha
:D :D :D ne arvot, ne arvot....
3 lasta, puoliso, velkainen talo, pätkätöitä hoitoalalla, 4. lapsi toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsista tuskin tässä iässä enää kannattaa haaveilla. 70-lukulaisten aika meni jo, kohta on myöhäistä 80-lukulaisillekin.
Minä ole -79 ja parhaillaan raskaana. Tokasta kierrosta tärppäsi.
Olen vela (terveydellisistä syistä), naimisissa kahdeksatta vuotta miehen kanssa, jolla kolme lasta edellisestä liitosta. Maisterintutkinto taskussa, juuri aloittamassa uudessa (unelmaduunissa). En kadu valintojani. Olen päässyt yli isoimmista vaikeuksistani.
1 lapsi, mies, kiva asunto Hgin keskustasta, kiva työ ja olen laiha