Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola yökylässä: Sami Yaffa & Meeri Koutaniemi

Vierailija
01.03.2018 |

Keskustellaan täällä 😊

Kommentit (503)

Vierailija
121/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut Hanoi-fani vuodesta 80 ja Sami oli ihan samanlainen kuin aina.... sen sijaan Meeristä jäi hieman ristiriitaisen ja takakireän kontrollifriikin kuva. Yritti ehkä olla kovasti samalla levelillä Samin kanssa kokemuksellisesti mutta sehän on mahdotonta koska Sami on 25 vuotta vanhempi.

Meeri oli myös varattu eli kait sitten petti Samin kanssa.

Sami taas ollut jo kaks kertaa naimisissa ja nyt taas. Kaikki hänen liittonsa ovat päättyneet siihen ettei ole aikaa parisuhteelle (luin elämäkertansa) eli mitenköhän tässä käy. Veikkaan että Meerii päättää raskautua pitääkseen Samin kotona.

Onhan noita kirjoja useampikin ja itse olen myös lukenut kaikki ja seurannut Hanoita sieltä alusta saakka. Siihen aikaan niissä piireissä ei liitot kovin hyvin kestäneet, mutta hyvin Sami sieltä kuitenkin repi itsensä irti ja elää nyt hyvää elämää.

Vierailija
122/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muka ainoa, jonka mielestä oli tylsä jakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samille on tullut vähän vatsaa iän myötä :D

Olen nainen, mutta haluan olla vanhana tuollainen boheemi rock'n'roll merirosvo tyyliltäni kuin Yaffa, Andy McCoy, Ville Valo, Michael Monroe ym. :D

Voi sua, ei ne ole vanhoja vielä :)

Vierailija
124/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut Hanoi-fani vuodesta 80 ja Sami oli ihan samanlainen kuin aina.... sen sijaan Meeristä jäi hieman ristiriitaisen ja takakireän kontrollifriikin kuva. Yritti ehkä olla kovasti samalla levelillä Samin kanssa kokemuksellisesti mutta sehän on mahdotonta koska Sami on 25 vuotta vanhempi.

Meeri oli myös varattu eli kait sitten petti Samin kanssa.

Sami taas ollut jo kaks kertaa naimisissa ja nyt taas. Kaikki hänen liittonsa ovat päättyneet siihen ettei ole aikaa parisuhteelle (luin elämäkertansa) eli mitenköhän tässä käy. Veikkaan että Meerii päättää raskautua pitääkseen Samin kotona.

Miksi Samin pitäisi olla kotona kun Meeri on maailmalla?

Vierailija
125/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elämää. Kyllä tekisi mieli viettää eläkepäivät tuolla.

Vierailija
126/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghhh kirjoitti:

Tästä keskustelusta niin hohkaa läpi järkyttävä ymmärrättömyys, typeryyttä maailmaa ja muita ihmisiä kohtaan. Teidän takianne ihmisiä vieläkin kiusataan.

Niin monet ovat niin kaukana omasta ihmisyydestä ja luonnosta että pitää sitten olla katellinen tai vähätellä tämän naisen upeita viisauksia!

Kun olet rauhallinen, mutkaton ja ajattelevainen niin heti olet silmätikkuna.

Ymmärtäkää että kiusatulla ihmisellä kasvaa jättimäinen panssari. Ette voi kuvitellakkaan mikä helvetti käy läpi.

Eikö todellakaan heru ymmärrystä tietyille elämänvalinnoille tai käyttättymiselle?

Alapeukuttakaa joukolla jos se saa teidät tuntemasn tärkeiksi tai sillä että voitte jonkun kukistaa.

Mitä vaahtoat siellä, ei täällä ketään kiusattuja kiusaa, mutta enpä jaksa uskoa että toi Meeri on koulukiusattu ollut, joku samassa koulussa ollut jo sanoi että oli suosittu ja kaikenmaailman oppilastoiminnassa mukana, ei kuulosta kovin ahdistuneelta ja kiusatulta.

Vaikuttaa naiselta joka esittää roolia ja etsii itselleen elämäntarinaa, koska haluaisi olla suuri taiteilija esim kuin frida kahlo, mutta on itse elänyt etuoikeutettua ja helppoa elämää, joten etsii tragedioita maailmalta.

En tiedä, jotenkin vielä kovin raakile ihmisenä, vaikutti mun silmään ja korvaan vain "kakaralta" jolla on rooli.

Vierailija
127/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten lukea se Samin kirja Tie taipuu, sieltä tosiaan voi lukea miten hän toistaa samaa kaavaa kaikkien naistensa kanssa (jokaisen kanssa vaihtanut mm. maata ja kaupunkia).  Ja voi tulla myös yllätyksenä kuinka kriittinen hän todellisuudessa on, siinä ei paljoa säästellä edes bändikavereita. Paljon kriittisempi luonne kuin tvstä välittyy.

Vierailija
128/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienon kontrastin loi tämä jakso edellisviikkoiseen!

Tässä taiteilijapariskunta, joka puhuu toisilleen ystävällisesti ja rauhallisesti ja kunnioittaa toinen toistaan. Sami ei kiroillut vissiin kertaakaan, todella asiallinen tyyppi!

Hieno jakso, tykkäsin!

Vierailija
129/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Samin poika suomalaisen naisen kanssa? 

Poika on ruotsalaisen Annan kanssa, joka seurusteli pitkään ennen Samia Andy McCoyn kanssa.

Vierailija
130/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

Tästä keskustelusta niin hohkaa läpi järkyttävä ymmärrättömyys, typeryyttä maailmaa ja muita ihmisiä kohtaan. Teidän takianne ihmisiä vieläkin kiusataan.

Niin monet ovat niin kaukana omasta ihmisyydestä ja luonnosta että pitää sitten olla katellinen tai vähätellä tämän naisen upeita viisauksia!

Ymmärtäkää että kiusatulla ihmisellä kasvaa jättimäinen panssari. Ette voi kuvitellakkaan mikä helvetti käy läpi.

Eikö todellakaan heru ymmärrystä tietyille elämänvalinnoille tai käyttättymiselle?

Alapeukuttakaa joukolla jos se saa teidät tuntemasn tärkeiksi tai sillä että voitte jonkun kukistaa.

Mitä vaahtoat siellä, ei täällä ketään kiusattuja kiusaa, mutta enpä jaksa uskoa että toi Meeri on koulukiusattu ollut, joku samassa koulussa ollut jo sanoi että oli suosittu ja kaikenmaailman oppilastoiminnassa mukana, ei kuulosta kovin ahdistuneelta ja kiusatulta.

Vaikuttaa naiselta joka esittää roolia ja etsii itselleen elämäntarinaa, koska haluaisi olla suuri taiteilija esim kuin frida kahlo, mutta on itse elänyt etuoikeutettua ja helppoa elämää, joten etsii tragedioita maailmalta.

En tiedä, jotenkin vielä kovin raakile ihmisenä, vaikutti mun silmään ja korvaan vain "kakaralta" jolla on rooli.

No huhhuh mitä tekstiä. Yhtäkkiä pitäisi uskoa yhden palstalaisen kommenttia siitä että häntä ei ole kiusattu. Tiedät varmaan että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa ja vähätellä toisten kokemuksia anonyymisti. Eiköhän Meeri tiedä itse sen onko häntä koulukiusattu vai ei. Ja PS. Kaikki ei tule julkisuuteen kertoen kuinka on koulukiusattuja, mutta jotkut ovat ja joillekkin ne jättävät syvät arvet. Ihme ettei sitä saada loppumaan kun täälläkin yritetään vähätellä.

Vierailija
131/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Net sais Ilta-Sanomat hyvän lööpin (niin kuin ne aina tekevät näistä ohjelmista):

Meeri K. hakkasi pojan päätä seinään!

Meerihän kertoi raapineensa poikia ja todellakin hakanneensa niiden päätä seinään.

Vierailija
132/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

Minä uskon että Meeriä on kiusattu, kuten kaikkia muitakin hänen kaltaisiaan poikkeuksellisen lahjakkaita ja kauniita naisia on kiusattu. Ja raiskattu, vähintään yritetty. Sinäkin tuossa omassa kirjoituksessasi kiusaat, etkä edes ymmärrä kiusaavasi. 

Vierailija
133/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Net sais Ilta-Sanomat hyvän lööpin (niin kuin ne aina tekevät näistä ohjelmista):

Meerihän kertoi raapineensa poikia ja todellakin hakanneensa niiden päätä seinään.

Ei saa lööppejä kun Meeri on sen jo tuonut julki aikoja sitten itse medialle.

Vierailija
134/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuten lukea se Samin kirja Tie taipuu, sieltä tosiaan voi lukea miten hän toistaa samaa kaavaa kaikkien naistensa kanssa (jokaisen kanssa vaihtanut mm. maata ja kaupunkia).  Ja voi tulla myös yllätyksenä kuinka kriittinen hän todellisuudessa on, siinä ei paljoa säästellä edes bändikavereita. Paljon kriittisempi luonne kuin tvstä välittyy.

Jättäkää rauhaan meidän mummoikäisten idolit! Onhan teillä Keekit ja kumppanit - niissä piisaa arvostelemista.

Vierailija
135/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä. Kaikkea hyvää heille <3

Vierailija
136/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toimin samalla tavalla. Olin arka, yksinäinen mummon ja papan kasvattama lapsi. Koulussa minua kiusattiin ankarasti ja kerran vaan muutuin kuin eri ihmiseksi ja kävin minua eniten kiusanneen pojan kimppuun. Raavin ja revin raivon vallassa. Ei kiusattu enää.

Vierailija
137/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kyllä onnekas kun tuollainen nainen ja kämppä. 

Nyt on Samillakin aikaa rauhoittua. Mitä veikkaatte saavatkohan vielä lapsen?

Vierailija
138/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea pari, yksi parhaista jaksoista. Meeriä on sanottu saman näköiseksi kuin meksikolainen taidemaalari Frida Kahlo.  Lappilaiset (vaikka Kuusamo ei nyt virallisesti lappia olekaan) ovat usein tummempia kuin etelän vetelät, ainakin jos on saamelaisverta suvussa.

Tuo koulukiusaaminen ei minuakaan nappaa. Tällä en tarkoita etteikö kyseessä olisi vakava ja inhottava asia, vaan sitä, että LIIAN moni julkkis on tullut asian kanssa esiin. Se taas aiheuttaa kyynisyyttä ja epäilyä, pitääkö paikkansa vai ei. Ja kiusaamisella ja kiusaamisella on eroja. Minuakin on kiusattu, mutta en mielestäni silti ollut koulukiusattu - ymmärrättekö?  Sitten on niitä, joita oikeasti on kiusattu vuosikausia, henkisesti ja fyysisesti, raa'allakin tavalla. Meerin kiusaamisesta en tietenkään voi tietää mitään, mutta sanoihan tuo itsekin kiusanneensa ja puolustautuneensa.

Ärsyttää pikkusieluisuus kun jotkut tuovat maailman epäkohtia esiin, vaikka sitten valokuvilla. Heti ollaan epäilemässä motiiveja ja kaikin tavoin vesittämässä toisen tekemisiä. Mitä sitten pitäisi tehdä, seistä tumput suorana puuttumatta mihinkään? Eihän kukaan tietenkään ole täysin pyyteetön, täydellinen ja epäitsekäs - mutta mitä sitten? Eivät ole arvostelijatkaan.  Toisilla tuota kademieltä riittää. Kumma kun pelkkä julkisuus aiheuttaa monelle pahaa mieltä. Julkisuushan on useimmiten vain välttämätön paha töiden takia. Kuka täysjärkinen oikeasti haluaisi nähdä itsensä iltapäivälehtien lööpeissä?

Vierailija
139/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arghhh kirjoitti:

No huhhuh mitä tekstiä. Yhtäkkiä pitäisi uskoa yhden palstalaisen kommenttia siitä että häntä ei ole kiusattu. Tiedät varmaan että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa ja vähätellä toisten kokemuksia anonyymisti. Eiköhän Meeri tiedä itse sen onko häntä koulukiusattu vai ei. Ja PS. Kaikki ei tule julkisuuteen kertoen kuinka on koulukiusattuja, mutta jotkut ovat ja joillekkin ne jättävät syvät arvet. Ihme ettei sitä saada loppumaan kun täälläkin yritetään vähätellä.

En tietenkään usko kaikkea mitä netssä kirjotetaan, mutta jostain syystä se kommentti kyllä vaikutti ihan uskottavalta että tämä meeri on ollut oppilastoimikunnassa, suosittu ja rikkaan perheen lapsi. Siltä se juuri vaikuttaakin, tuon ottamansa hippiroolin takaa. Kyllä mulla ihmistuntemusta on senverran että uskon ennemmin tuohon, kuin että hänellä kovin rankkaa olisi lapsena ollut koulussa. 

Etsii selvästi itseään eikä ole löytänyt, haluaisi omata rankan menneisyyden kuten vaikka frida kahlo, joka eli vaikean elämän. Ja onhan tolla selvästi ollut varaa matkustella ja ties mitä, ei ole kokenut vaikeuksia omassa elämässään, vaikein taitaa olla se neljä vuotta kestänyt ihmissuhde josta puhui, eikä sekään kuulostanut vaikeelta.

Esittää aivan turhaan tuhkimon roolia, kun näkyy läpi että on aina ollut etuoikeutettu ja "lellitty" kuitenkin. Olen varma tästä käytöksen perusteella.

Vierailija
140/503 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Kuusamossa lapsuuden asuneena, uskon kyllä, että Meeriä on kiusattu. Ilmapiiri siellä oli jotenkin outo ja estynyt. Varmasti tyttö, joka tahtoi esiintyä ja olla esillä sai kiusaajat kimppuunsa. Varsinkin pojat olivat tosi julmia. Omassa koulussani keskustan ala-asteella oli jo jonkin sortin seksuaalista häirintää, saatika sitten yläkoulussa. Muutin pois heti kirjoitusten jälkeen, enkä ole takaisin kaivannut. Sukuni tosin on muualta ja vanhempanikaan eivät enää asu siellä. Kuusamossa on myös paljon mielenterveysongelmia.