Sivut

Kommentit (1343)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tähän kommentoida, että harva sitä mitenkään mainostaa. Kun nainen kertoo työpaikan kahvihuoneessa käyneensä viikonloppuna miehensä kanssa mökillä, kukaan ei ajattele, että hän siinä mainostelee heterouttaan, mutta annas olla, jos nainen kertoo vaimonsa kanssa näin tehneen. Aivan ymmärrettävästi ihmiset olettavat toisten olevan heteroita, mutta kun käsityksen korjaa, on joidenkin mielestä heti seksuaalisuuttaan tai suuntautumistaan mainostamassa.

Juuri näinhän se on. Jos hetero mainitsee itsestään ihan mitä tahansa, josta käy ilmi hänen olevan heterosuhteessa, niin kelleen ei tule edes mieleen "seksuaalisuuden mainostaminen". Mutta jos homo/lesbo sanoo täsmälleen saman lauseen omaan elämäänsä sovitettuna, no niin... siinä sitä ollaan, seksuaalisuutta mainostamassa ja homorummuttamassa taas. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ketähän pitäisi äänestää, että saisi sen köyhän etua ajavan ehdokkaan ja valitsisi oikean puolueen? Olen itse ainakin jotenkin niin pihalla politiikasta. Olisi minulle ensinmäiset vaalit joissa voisin äänestää. Tärkeitä olisi minulle myös ilmasto ja ympäristö asiat, mutta vihreät ei ole silti minulle sopiva puolue. 

Miksi ihmeessä kuvittelet, että yhtäkään puoluetta IKINÄ kiinnostaisi köyhien edut? Et tule sellaista puoluetta löytämään nyt etkä tulevaisuudessa, joten paras vaan keksiä joku muu peruste, jolla puolueesi valitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aika yleinen harhaluulo on, että vihreät olisi joku luonnonsuojelupuolue.

Ja mitkäköhän puolueet sitten ON yhtään enempää "joku luonnonsuojelupuolue"? Mielenkiinnolla odotan listaustasi.

Vierailija

eukalyptys kirjoitti:
Se, kun ihmiset kuvittelee, että EU on maa tai valtio, vaikka se on vain bisnessopimus, joka imitoi valtiota. 

"Ihmiset"? Okei, moni jenkki toki harhoissaaan kuvittelee että EU on sama asia kuin USA. Mullekin on monta kertaa opetettu miten se, että EU:ssa on lukuisia eri kieliä ja kansallisuuksia, on sama asia kuin se, että USAssakin on monia eri murteita :D Mutta enpä usko, että jenkkilän ulkopuolella tämä on kovinkaan yleinen luulo.

Vierailija

soitin kirjoitti:
Että Pianoa kutsutaan pienoksi. Voi jumalauta sanon minä. 
Että piano on niin hieno sana, että se pitää kirjoittaa isolla kirjaimella. Voi peeveli. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Perussuomalaiset olisivat köyhän suomalaisen puolella.  Todellisuudessa Perussuomalaiset ajavat oikeistolaista talouspolitiikkaa, joka ei helli köyhää. Valitettavan harva Persujen äänestäjä todella ymmärtää tämän. 

Ketähän pitäisi äänestää, että saisi sen köyhän etua ajavan ehdokkaan ja valitsisi oikean puolueen? Olen itse ainakin jotenkin niin pihalla politiikasta. Olisi minulle ensinmäiset vaalit joissa voisin äänestää. Tärkeitä olisi minulle myös ilmasto ja ympäristö asiat, mutta vihreät ei ole silti minulle sopiva puolue. 

Siis tähän, ei tuohon edelliseen.

Vierailija

Että olen ihminen vasta sitten kun pariudun. Olen outo ja friikki kun en miestä saa elämääni. En ymmärrä miksi on oltava parisuhteessa ollakseen olemassa.

Onhan tuossa muutama kokelas ollut ja yksi pitempiaikainen jonka kanssa lapset. Olenko huono valitsemaan sitten kun suhde on muodostunut enemmän kivireeksi kuin iloa ja onnea antavaksi. Itse en koe olevani omituinen, muiden mielestä kyllä. Kaiken aikaa kysytään "no onkos löytyny / joko sulla on mies?" ja säälivät katseet perään. Kaipa sitten olen puolinainen tai liekö nainen ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Helsingin pakkanen olisi muka meren läheisyyden vuoksi kylmemmän tuntuista kuin pakkanen Lapissa. Tämä ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Pakkasen purevuus mainitaan säätiedoissa, siitä katsomaan vaan. Viima on viima Lapissakin.

Kun meri on jäätön, niin varmasti puraisee Helsingissä enemmän, siis samalla tuulennopeudella. Joutuu katsos ilman kosteudesta. Mutta eihän sitä tyhmät tajuu.

Eihän tyhmät tsadilaiset ole edes käyneet lapissa. Tai jos onkin, niin silloin kun siellä on joku 5 astetta pakkasta.

Air France lentää Tsadin pääkaupungista D'Jamenasta Helsinkiin. Jatkolento sitten Rovaniemelle tai Kittilään.
Tyhmyydestä en mene sanomaan.

Vierailija

Herkkä vatsaisen väite että ” minulla on suora suoli”. Eli että kun heti syömisen jälkeen joutuu juoksemaan vessaan, tyyppi tosissaan väittää että se sama ruoka jonka juuri söi, tulee suoraan heti toisesta päästä ulos.

Vierailija

Masennus on ihmisen henkilökohtaista heikkoutta ja se, että siitä on vaikea parantua.

t. masennus sai minut polvilleen ja tajusin olleeni väärässä ja toivon olevani väärässä parantumisesta

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat