Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi.
Mitä olette tänään saaneet aikaiseksi. Mä päivitin firman sivuja ja ja käytin koirat ulkona ja pitäisi vissiin touhuta pojan kanssa jotain.
Me lähdetään mihen siskon kanssa heppatarvike liikkeeseen ostosille ja siellähän sitä aikaa saa kulumaan.
Kommentit (152)
450 mottia saha-tavaraa maailmalle.
Siivosin loma-asuntoni, kannoin tavaroita valmiiksi autoon, kun huomenna on kotiinlähtö.
Tein vielä kierroksen kaupungilla, rannalla, istuin hetken penkillä kuunnellen meren pauhua ja nautin viimeisen kerran ihanista maisemista. Olen syönyt jääkaappia tyhjäksi, se pitää vielä sulattaa.
Siivosin.
Onnistuin olemaan tapaamisessa ajoissa. Saatiin sovittua jatkoon pari juttua/tapaamista.
Kävin kaupassa.
Tuli samalla kävelyä joku tunti.
Heräsin klo 6.45. Olen talvilomalla. Aamupala, suihku, miehen kyydillä labraan verikokeeseen. Kaupassakäynti, bussilla kotiin, lohikeiton teko, lounas hiihtolomalaisille teineille, pyykinpesua, -kuivausta ja viikkaamista. Autoin teinejä pikkuleipien teossa, katselin Dog's purposen ja ulvoin suoraa kurkkua kun mietin että meidänkin koira kuolee joskus.
Klo 7 aikaan heräsin. En ole jaksanut siivota tai pyykätä. Kävin kaupassa ja laitoin ruokaa ja sekä leivoin. Iltapäivällä ulkoiltiin pari tuntia. Päivällinen syöty ja kohta saunomaan. Illalla pohdin keittiöremppa, mutta alan todennäköisesti kuitenkin katsomaan jotain hömppätallennetta, (esim huutokauppakeisaria..)
Töissä olen ollut ja töiden päälle kävin treffeillä ja mies haluaa nähdä minut uudestaan😊
Herännyt klo 7, ollut töissä yhdeksästä asti ja nyt matkalla kotiin... siellä odottaa tiskejä ja pyykkäystä. Pitäisi myös viedä pullot ja paperit kierrätykseen. Taidan syödä jälkkäriksi suklaata.
Olen nuohonnut kaksi öljykattilaa, kolme kiuasta ja seitsemän takkaa. Käynyt seitsemällä katolla, jututtanut muutaman asiakkaan ja palannut kotiin todetakseni että ehken influenssa.
Mä olen tehnyt kaksi ruokaa -kanan rintafileitä ja lohipastakastiketta-, pessyt koneellisen pyykkiä ja toisen tiskiä (sis tyhjennykset ja ripustukset) ja kirjoittanut gradua eteenpäin nelisen tuntia. Sympatiat nuohoojalle, kamala tauti.
Aamulla join kupillisen kahvia ja laitoin itseni työkuosiin. Ulkoilutin koiran ja herätin muksut. Katoin aamupalan ja olin töissä 7.40. Kotona olin 16.30. Käytin taas koiran ulkona ja join kupillisen kahvia. Kävin lasten kaa apteekissa, kaupassa ja mäkkärissä. Laitoin pyykit narulle ja kuivat viikkasin. Pistin huomisen ruoan uuniin. Ja kohta taas koiran kans ulos, lapsille iltapalaa ja huomiset jutut valmiiksi ja aamulla alusta.
Heräsin puoli seitsemän, nukuin huonosti ja olin valveilla pitkin yötä. Puin ja söin vähän eilistä pirtelöä ja menin kyydillä kaupungille, koska pyörän lukko oli jäätynyt. Jouduin odottamaan 2 tuntia töitten alkua ja latasin samalla puhelinta yhdessä kauppakeskuksessa. Kymmeneksi kävelin töihin ja siitä kolmeen tein töitä ja kävelin töistä kotiin. Tein ruokaa ja syötiin ja sen jälkeen lösähdin tähän sohvalle. Edessä on hiusten pesu ja kuivatus ja kuumaa teetä ja maate.
Heräsin puoli seitsemän, nukuin huonosti ja olin valveilla pitkin yötä. Puin ja söin vähän eilistä pirtelöä ja menin kyydillä kaupungille, koska pyörän lukko oli jäätynyt. Jouduin odottamaan 2 tuntia töitten alkua ja latasin samalla puhelinta yhdessä kauppakeskuksessa. Kymmeneksi kävelin töihin ja siitä kolmeen tein töitä ja kävelin töistä kotiin. Tein ruokaa ja syötiin ja sen jälkeen lösähdin tähän sohvalle. Edessä on hiusten pesu ja kuivatus ja kuumaa teetä ja maate.
Kävelin yliopistolle tekemään tentin, kotimatkalla kävin kirpparilla ja löysinkin pari kivaa juttua, kotiin tultua aloin tekemään esseetä ja siinä onkin nyt vierähtänyt useampi tunti. Tiskatakin kerkesin ja ruokaa lämmittää, oli tosin pakasteesta. Vielä kun ysin maissa saisi lähdettyä salille niin ois hyvä.
7.30 uuniin tulet ja lasten aamupala, tämän jälkeen kaikki petikamppeet ulos pakkaseen, -30 näytti mittari. Kyllähän pierun hajut hävisi!
Laitoin pyykkikoneen pyörimään ja pakastimen sulamaan, hinnoittelin eilen aloitetut kirppiskamat loppuun. Luuttusin keittiön lattian. Viikkasin ja ripustin pyykkejä, latasin uuden koneellisen pyörimään.
Lämmitin lapsille sapuskaa puoliltapäivin, keittiön siivousta ja tiskejä. Luettiin, pelattiin, ripustin pyykkejä. Pesin ja täytin pakastimen.
Välipala ja sen jälkeen pihalle, kun oli sääkin lauhtunut. Käytiin pieni lenkki lumikengillä.
Tulin tekemään iltaruokaa, syötiin. Pyyhin pölyt lastenhuoneiden ja makuuhuoneen lattioilta ja tasoilta. Kannettiin peitot ym. sisälle. Takkaan tulet, lasten iltatoimet ja pedattiin sängyt. Nuorin nukkumaan 19.45, isommat juuri nyt.
Siinäpä se. Takkaa pitää vielä vahtia ja suihkussa käydä.
Tässä minun joka arkipäiväinen rutiini, esim. eilinen pvä;
Heräsin 4.30, kävin suihkussa ja meikkasin. Klo5 koirien kanssa pihalle laittamaan hevoset ulos/vein heinät ja vedet ja käynnistin auton lämpiämään.
Klo 5.15 koirien kanssa takaisin sisälle,laitoin kahvin termariin ja lähdin ajamaan töihin.
Töissä klo 6-15
Klo 16 hain kaksi nuorinta päiväkodista, sitten kauppaan ja tankkaamaan.
Klo17 söimme päivällistä ja klo17.45 aloin kuskaamaan viisi vanhinta lasta harrastuksiin.Äkkiä takaisin kotiin imuroimaan ja raivaamaan keittiötä ja pyykkäystä ja klo20 hakemaan isompia kotiin.
Klo21 pikkuisten iltapala/pesu ja nukkumaan.
22 patistin koululaiset nukkumaan ja menin ensin koirien kanssa iltalenkille, sitten putsasin tallin ja hevoset sisälle/heinätja vedet ym hoitoa.
Klo 23 laitoin valmiikasi pväkotilaisten vaatteet. 23.30 nukkumaan.
Oltiin juuri neljä päivää laskettelemassa, joten tänän meni päivä kotihommissa. Imuroin, pesin neljä koneellista pyykkiä, tuuletin petivaatteita, kävin kaupassa, laitoin ruokaa, pesin jääkaapin, siivosin vaatekaappeja (ja karsin pieniä/turhia pois) jne. Paljon sain aikaiseksi. Hyvä mieli.
Heräsin 7.00. Ensin aamiainen. Tein kotona töitä klo 14 asti yhden kahvipaussin voimalla. Sitten lounas, jonka jälkeen pyykkäsin ja siivosin reilun tunnin verran. Vastaisin sitten vielä muutamaan työsähköpostiin ennen kuin aloin tekemään opiskelutehtäviäni. Opiskelin monta tuntia. 19.30 aikoihin päivällinen (kiinalaista noutoruokaa ja lasi kuohuviiniä) mieheni kanssa. Reilun tunnin verran höpöttelyä puhelimessa ystävän kanssa. Loppuilta sohvalla löhöilyä ja halailua telkkarin ääressä. Ei ollut ihan normipäivä. Yleensä herään aiemmin enkä usein tee töitä kotona.
Heräsin 6.00 söin aamiaisen ja lähdin töihin. Töiden jälkeen menin kauppaan ja kaverille tekemään ruokaa. Loppu illan löhöilin kaverin sohvalla. Kaveri heitti kotiin. Kotona suihkun kautta sänkyyn.
Töissä olin ja iltapäiväksi toin muksut hop loppiin.