Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hki -23c ja hyytävä Siperian tuuli: Paljasnilkkateinit tennareissa, koska muoti!!

Vierailija
27.02.2018 |

Ei hyvää päivää.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset ketä luulee olevansa nuorekkaan näköisiä matkii tätä pukeutumista.

Olen monta kertaa nähnyt yli 40v. mustat Niken lenkkarit jalassa ja valkoiset nilkkasukat.

Purkkaa mässytetään suussa ja semmonen pakkelikerros naamassa että.

Sitten luullaan olevansa nuorekkaita ja nättejä.

Vierailija
42/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaita ne on. Jalat kylmettyvät ja pahin skenaario on amputaatio. Onnea matkaan teinit.a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain kiitollinen siitä, että teini-ikä on jo ohitettu ja nyt voi pukeutua juuri niin lämpimästi kuin itse haluaa tyylistä viis. Antaa teinien hytistä, kyllä se 10 vuoden päästä alkaa jo jonkinnäköinen järki löytyä päähän.

Vierailija
44/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset ketä luulee olevansa nuorekkaan näköisiä matkii tätä pukeutumista.

Olen monta kertaa nähnyt yli 40v. mustat Niken lenkkarit jalassa ja valkoiset nilkkasukat.

Purkkaa mässytetään suussa ja semmonen pakkelikerros naamassa että.

Sitten luullaan olevansa nuorekkaita ja nättejä.

No tuo on toki vielä irvokkaampaa, äiti pukeutuu kuin lapsensa. 

Vierailija
45/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tänään paljaita nilkkoja ja tennareita teineillä!

Vierailija
46/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lopettaisi tämän hulluuden?

Vierailija
47/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sheivata myös talvisin.

M45

Vierailija
48/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, minkälaisia ihmisiä ovat nämä muodin perässä juoksevat ja nimenomaan ne, jotka samalla yrittävät tuhota terveyttään. On aivan yhtä järjetöntä ja brutaalia kulkea niin korkeilla koroilla, että jalkaan tulee terveyshaittoja, kuin typistää tyttölapsen jalkoja pienestä pitäen siron vaikutelman saamiseksi. Mitä lähemmäksi nykypäivää tullaan, sitä enemmän tietoa on ihan kaikkien käsillä ja sitä oudommalta tuntuu oman terveyden tuhoaminen tai ylipäätään edes se riskinotto.

Kun sitä eivät tee kaikki - vaikka nämä, jotka tekevät niin, toista väittävätkin. Ei edes suurin osa tai iso osa ihmisistä. Kyseessä on loppupeleissä tietyntyyppiset yksilöt. Tupakoinnin aloittaa tutkimusten mukaan heikkoitsetuntoiset ja vaikutuksille alttiit nuoret, usein heikomman tulontason perheistä. Kaikki nuoret eivät kuitenkaan tupakoi. Kaikki nuoret eivät myöskään kulje nilkat paljaina. Työskentelen nuorten parissa, ja nilkat paljaina on noin kymmenellä prosentilla. Ne 90% suhtautuvat näihin kevyesti pukeutuviin vähän säälivästi ja holhoavati. Ehkä se kertoo jotakin?

En minäkään juossut 80-luvulla ilman pipoa 30 asteen pakkasissa. Mutta toki tunsin niitä, jotka juoksivat. Harva heistä on nykyään kovin menestyneitä. Ehkä evoluutio toimii näin. Tyhmät kaatuvat, fiksummat porskuttavat eteenpäin.

Vierailija
49/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20!? Tämäkö oli se hyytävä kylmyys jota tässä on etukäteen hehkutettu päivätolkulla? Vastaavaa säätä on suurena osana talvista jopa etelässä, joskus pidempäänkin.

Tuntuu että lehdistö on ilmastonmuutoksesta hokiessaan unohtanut ettei se likikään noin nopeasti ilmastoa muuta että pakkaset olisivat loppuneet kokonaan tässä parissa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan