Olen ollut kohta 3vrk juomatta alkoa.Palelee.
Outo olo ja masentaa. Tuntuu, kun olis kuumetta. Muita?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiskon loiventavaa kuuden päivän putken jälkeen. Vielä kahdeksan keppanaa ja pelkään huomista......
älä juo murheeseen ja ahdistukseen. kerro mikä painaa mieltäsi? puhu jollekin, vaikka täällä, me välitetään susta! tiedäthän ,että olet ainutlaatuinen ja arvokas ihminen .Koskaan universumissa ei ole ollut toista Sinua eikä koskaan tule.
Halauksia paljon Ystävälle!
Kiitos.:)
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä kauppaan ja juotavaa mies! Huomenna sitten alkoon 9 aikaan täydentämään varastoja. Vain luuserit lopettaa kesken, muista se! Haluatko olla luuseri lopun elämääsi?
Mä en vaan tajua tälläisiä urpoja. Voitko selittää mitä saat siitä, että vittuilet muille? Ja siis vielä ihan random-tyypeille.
Pakko sanoa, vaikka hieman aiheen vierestä..
Mutta se on kuule mahtavaa sitten joskus kun alkaa saamaan kiksit ihan tavallisista asioista ja mieli alkaa muokkautumaan niin, että alkaa haluamaan ihan tavallisia asioita.
Mulla meni 6 vuotta alkon + muiden päihteiden jättämisen jälkeen ennen kuin elämä alkoi maistumaan hyvältä. Siis 6 vuotta enemmän tai vähemmän masennusta, yksinäisyyttä, eristyneisyyttä, lihomista, surua, kyynisyyttä, itsensä tai muiden kohtaamattomuutta.
Vaikka tuo taival oli viedä minut hautaan, niin se kannatti, sillä jostain kumman syystä jonakin päivänä ilo kävi sisälleni taloksi. Nyt kun miettii niitä kaikista hirveinpiä aikoja masennuksen kanssa niin tulee ihan kyyneleet silmiin kun oli niin paha olla, ei nähnyt valoa. Ja sitten jostain se vaan lähti..kai se oli kun päätin alkaa hoitamaan itseäni niin kuin hoitaisin ystävää. Syöttämään sellasta ravintoa mitä ystävälle antaisin, kävin ulkona kun aurinko kerta paistoi, vaikkei yhtään alkuun tuntunut hyvältä...
Että jos ei selvä elämä heti tunnu hyvältä, niin sinnittele ja hoida itseäsi, anna aikaa ja hae apua jos et pärjää. Koska sitten kun alat ilostua normiasioista, niin se on ihanaa elämää! Elämä voittaa! Tsemppiä!!
Muista sitten, ettei sun psyykeellä oo mitään hätää, sun mielenterveydellä ei oo mitään tekemistä sen kanssa, että sun aivoissa ja koko kehossa on kemiat sekasin!
Mutta niin kuuluukin olla, luota elimistöösi, se on meinaan sellanen peli, että tietää mitä tekee. Asia kerrallaan elimistösi paranee.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, vaikka hieman aiheen vierestä..
Mutta se on kuule mahtavaa sitten joskus kun alkaa saamaan kiksit ihan tavallisista asioista ja mieli alkaa muokkautumaan niin, että alkaa haluamaan ihan tavallisia asioita.
Mulla meni 6 vuotta alkon + muiden päihteiden jättämisen jälkeen ennen kuin elämä alkoi maistumaan hyvältä. Siis 6 vuotta enemmän tai vähemmän masennusta, yksinäisyyttä, eristyneisyyttä, lihomista, surua, kyynisyyttä, itsensä tai muiden kohtaamattomuutta.Vaikka tuo taival oli viedä minut hautaan, niin se kannatti, sillä jostain kumman syystä jonakin päivänä ilo kävi sisälleni taloksi. Nyt kun miettii niitä kaikista hirveinpiä aikoja masennuksen kanssa niin tulee ihan kyyneleet silmiin kun oli niin paha olla, ei nähnyt valoa. Ja sitten jostain se vaan lähti..kai se oli kun päätin alkaa hoitamaan itseäni niin kuin hoitaisin ystävää. Syöttämään sellasta ravintoa mitä ystävälle antaisin, kävin ulkona kun aurinko kerta paistoi, vaikkei yhtään alkuun tuntunut hyvältä...
Että jos ei selvä elämä heti tunnu hyvältä, niin sinnittele ja hoida itseäsi, anna aikaa ja hae apua jos et pärjää. Koska sitten kun alat ilostua normiasioista, niin se on ihanaa elämää! Elämä voittaa! Tsemppiä!!
Hyvä Sä! Hyvin sanottu!
Ota vastaan hyvyyttä ja rakkautta. Anna myös itse sen minkä jaksat. Kiitos riittää aluksi, yhteys toisiin. Ja äänetön kiitos riittää. eikä tarvi edes kiittää ja kun vaan jaksaa mennä hetki hetkeltä eteenpäin kohti uutta ja tuntematonta, mutta turvaa kohti.
On rohkeutta pysähtyä ja katkaista kierre. arvosta itseäsi, ole armollinen itsellesi, se on rakkautta. Olet arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiskon loiventavaa kuuden päivän putken jälkeen. Vielä kahdeksan keppanaa ja pelkään huomista......
älä juo murheeseen ja ahdistukseen. kerro mikä painaa mieltäsi? puhu jollekin, vaikka täällä, me välitetään susta! tiedäthän ,että olet ainutlaatuinen ja arvokas ihminen .Koskaan universumissa ei ole ollut toista Sinua eikä koskaan tule.
Halauksia paljon Ystävälle!
Kiitos.:)
Ole hyvä Kamu. Voima kanssasi!
Oletko syönyt tarpeeksi kaloreita? Nälkä palelluttaa. 100 annosta viikossa vastaa kokonaista kahden päivän energiankulutusta kalorimäärältään. Sen tilalle pitäisi sitten laittaa normaalia ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko syönyt tarpeeksi kaloreita? Nälkä palelluttaa. 100 annosta viikossa vastaa kokonaista kahden päivän energiankulutusta kalorimäärältään. Sen tilalle pitäisi sitten laittaa normaalia ruokaa.
Hyvä pointti. En tosiaan syö juurikaan hirveän paljoa, kun alkoholi täyttää. Voisi huomenna olla ohjelmassa jonkun hyvän ruuan teko ja syöminen. Nyt voin lähteä kävelylle. Varmaan vaan raahustan pari metriä, mutta jos auttaisi uneen. Ap
Kohta tämäkin päivä pysytty selvänä. Eipä tullut mentyä lenkille tai oltua muutenkaan reipas. Nukkunut vihdoin ja syönyt. No en ollutkaan aloittamassa kuntokuuria vaan vieroittaudun alkoholista 😁 Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämäkin päivä pysytty selvänä. Eipä tullut mentyä lenkille tai oltua muutenkaan reipas. Nukkunut vihdoin ja syönyt. No en ollutkaan aloittamassa kuntokuuria vaan vieroittaudun alkoholista 😁 Ap
Olet roolimallini ja innoitit minua aloittamaan suklaalakon. Ei pikkujuttu, koska vedin eilen 2 isoa suklaalevyä! Nyt otan sinusta mallia ja lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet roolimallini ja innoitit minua aloittamaan suklaalakon. Ei pikkujuttu, koska vedin eilen 2 isoa suklaalevyä! Nyt otan sinusta mallia ja lopetan.
Joo, se on paha riippuvuus myös. Johtaa kanssa pitkällä aikavälillä sisuskalujen tuhoutumiseen. Parilla ystävällä diabetes ja yhdellä maksassa arvot koholla herkuttelusta. Kävi siinä lihavuusleikkauksessakin. Tsemppiä sinne! Ap
Lohdullista lukea, että tästä selvinneitä siellä kirjoittamassa. Huominen suunnitelmani tosiaan on hakea vitamiineja ja niitä herkkujakin varastoon. Voisi veljen kanssa mennä viemään koiriansa lenkille. Hirveästi en voi urheillaoöon takia. Jos tämä tästä nyt helpottaisi loppuviikkoa kohti. Ap