Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri määritteli minut näköjään ajoissa olevaksi ja siistiksi

Vierailija
25.02.2018 |

Olin kyllä ajoissa, mutta sormikkaissani oli reikä lähes joka sormessa ja takin taskut rikki. Tukkakin vähän hapsotti ja tunsin itseni rähjäiseksi. Tuli kuitenkin hyvä mieli tuosta määritelmästä. En meinannut uskaltaa edes katsoa omakantaan jos siellä olisi ulkonäkökin vielä haukuttu, mutta en kai sitten niin toivoton olekaan. :)

Mitäs muille lääkärit ovat kirjoittaneet olemuksesta?

Kommentit (264)

Vierailija
121/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mainittiin kirjauksessa, että hörppii vähän väliä termarista :D. En tiennytkään, että termarista juomista pidetään jotenkin huomionarvoisena. Sen sijaan huomaamatta ja diagnosoimatta jäi PTSD, vaikka se minulla ihan selkeästi oli (terapeuttienikin mielestä). Olisi helpottanut elämää huomattavasti, jos olisin saanut oikean diagnoosin.

Ilmeisesti tuota sun vähän väliä hörppimistä pidettiin sen verran outona, että tulkittiin hermostuneisuudeksi, stressiksi, ahdistukseksi tms. 

Eikun nyt muistan! Olin menossa paikkaan x aamulla ja termarissa oli aamukahvi mukana. En siis ehtinyt juomaan sitä kotona, joten otin mukaan. Olin edellisenä iltana ollut myöhään tavallaan edustustehtävissä. Itse en pidä termarista juomista mitenkään outona etenkään nykyään. Ihmisillä (etenkin minulla) on kiire useasti seuraavaan paikkaan, joten kahvi pitää nauttia matkalla.

"Kahvi pitää nauttia matkalla", eli sitä ei voi tehdä esim töissä, koska se olisi sopimatonta, mutta vastaanotolla ehtii pitämään kahvitauon ja vaikka rasvaamaan kädet yms, joka ei häiritse juttelua? Oudolta kuulostat

Vierailija
122/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaan habitusta kommentoidaan siksi, että tiettyihin sairauksiin voi liittyä poikkeavaa ulkonäköä (esim. skitsofreniassa saattaa potilaalla olla vaikka tukka tupaten täynnä pinnejä tai pakko-oireinen saattaa nyppiä tukkaansa tai masentunut haisee likaiselta eikä ole jaksanut pestä tukkaansa yms.).

Voisko psykiatri kirjoittaa tuosta tukka täynnä pinnejä olevasta erittäin huoliteltu? Siinähän on jo nähty vaivaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän päihteiden käytöstä on kirjotettu? Sanoin etten käytä päihteitä, niin kirjotti myöskin että väittää ettei käytä? Onko jollekkin kirjotettu vaan todeten että "ei käytä päihteitä" ilman epäilyksiä?

Vierailija
124/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittu eri psykiatrien toimesta mm. ilmeikäs, siisti ja huoliteltu olemus, persoonallinen pukeutuminen ja perään ”kiistää huumeet” (apua, lol).

Eniten tässä omakantaa selatessa nauratti vuosien takainen merkintä, jossa kerrottiin potilaan eli minun nähneen ”unen, jossa tapetaan ja koira syö”.:DDDDDDDD

Itselläni ei mitään muistikuvaa.

Niin ja sitten pappi siunaa koiran ja nouset viimeisenä päivänä koiranpaskana taivaaseen...:)

Vierailija
125/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen tapaamisen jälkeen; potilas kiroilee

Toisen tapaamisen jälkeen; potilas kiroilee edelleen

:-D

.. ja viimeisen tapaamisen jälkeen: Voi saatana, kun se ei vittu ole vieläkään lopettanut kiroilua!! ?

:DDD

Vierailija
126/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol!!!

Vierailija
127/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mainittiin kirjauksessa, että hörppii vähän väliä termarista :D. En tiennytkään, että termarista juomista pidetään jotenkin huomionarvoisena. Sen sijaan huomaamatta ja diagnosoimatta jäi PTSD, vaikka se minulla ihan selkeästi oli (terapeuttienikin mielestä). Olisi helpottanut elämää huomattavasti, jos olisin saanut oikean diagnoosin.

Ilmeisesti tuota sun vähän väliä hörppimistä pidettiin sen verran outona, että tulkittiin hermostuneisuudeksi, stressiksi, ahdistukseksi tms. 

Eikun nyt muistan! Olin menossa paikkaan x aamulla ja termarissa oli aamukahvi mukana. En siis ehtinyt juomaan sitä kotona, joten otin mukaan. Olin edellisenä iltana ollut myöhään tavallaan edustustehtävissä. Itse en pidä termarista juomista mitenkään outona etenkään nykyään. Ihmisillä (etenkin minulla) on kiire useasti seuraavaan paikkaan, joten kahvi pitää nauttia matkalla.

"Kahvi pitää nauttia matkalla", eli sitä ei voi tehdä esim töissä, koska se olisi sopimatonta, mutta vastaanotolla ehtii pitämään kahvitauon ja vaikka rasvaamaan kädet yms, joka ei häiritse juttelua? Oudolta kuulostat

Nyt taas keksitään tähän juttuun ihan omia tulkintoja ja tarinoita...mutta ei yllätä av-palstalla. Mitä muuta meinasit lisäillä, keksiä ja tulkita? Hassua miten yksi kahvin juonti voi mennä tällaisiin mittasuhteisiin ja tulkintoihin :D. Draamaa vaikka väkisin.

Vierailija
128/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas keksitään tähän juttuun ihan omia tulkintoja ja tarinoita...mutta ei yllätä av-palstalla. Mitä muuta meinasit lisäillä, keksiä ja tulkita? Hassua miten yksi kahvin juonti voi mennä tällaisiin mittasuhteisiin ja tulkintoihin :D. Draamaa vaikka väkisin.

No ainakin tuo on ollut niin outoa että jopa lääkärikin pisti asian merkille. Ja kun on meitä kommentiojiakin joista tuo tuntuu oudolta, niin kyllä se siltä varmaan tulee osalle meistä aina näyttämään. Jonkinlaista tilannetajuttomuutta minusta, vaikka mitään "pahaa" ei suoranaisesti tapahtunutkaan. t.eri

Vierailija
129/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene enää sinne psykiatrin luokse. Ne ovat itse mitä ovat, ja tekevät kohtaamistaan asiakkaista ja potilausta sairaita ja itsestäänn riippuvaisiksi.

Jokaine voi ivain tse vaikuttaa omaan hyvinvointiinsa ja olotilaan. Mm. järjestämällä elämäntapansa säännöllisiksi ja mahdollisimman terveiksi.

Suomen psykiatrisen hoidon taso on B tai C luokkaa. Niissä saadaan ja niiden perimmäisenä tarkoituksena on saada asiakas vain riippuvaiseksi hoitotahosta ja mm. siellä toimivien henkilöiden määräämistä lääkityksistä.

Ei kannata tosiaan ollenkaan luottaa heihin.

Vierailija
130/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tuo on ollut niin outoa että jopa lääkärikin pisti asian merkille. Ja kun on meitä kommentiojiakin joista tuo tuntuu oudolta, niin kyllä se siltä varmaan tulee osalle meistä aina näyttämään. Jonkinlaista tilannetajuttomuutta minusta, vaikka mitään "pahaa" ei suoranaisesti tapahtunutkaan. t.eri

No ei sitä mitenkään negatiivisesti kirjoitettu, aika neutraali huomio muun lisäksi. Joten tulkitset taas oman pääsi sisällä nimenomaan negatiiviseksi tuon merkinnän. Se taas kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta, että annat noin paljon painoarvoa noin pienelle asialle ja paisuttelet sitä ihan hassulla tavalla.

Vierailija
131/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kokemuksien rintaänellä kirjoitti:

Älä mene enää sinne psykiatrin luokse. Ne ovat itse mitä ovat, ja tekevät kohtaamistaan asiakkaista ja potilausta sairaita ja itsestäänn riippuvaisiksi.

Jokaine voi ivain tse vaikuttaa omaan hyvinvointiinsa ja olotilaan. Mm. järjestämällä elämäntapansa säännöllisiksi ja mahdollisimman terveiksi.

Suomen psykiatrisen hoidon taso on B tai C luokkaa. Niissä saadaan ja niiden perimmäisenä tarkoituksena on saada asiakas vain riippuvaiseksi hoitotahosta ja mm. siellä toimivien henkilöiden määräämistä lääkityksistä.

Uteliaana kysyisin, missä muissa maissa sinua on hoidettu :D?

Vierailija
132/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika tästä ketjusta kyllä näkee mistä keskustellaan, psykiatrin vastaanotolla käyvistä, kun ainakin kaksi ihan täysin hullua jankkaajaa on löytänyt keskusteluun heitä koskettavan aiheen takia :D

Vierailija
133/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika tästä ketjusta kyllä näkee mistä keskustellaan, psykiatrin vastaanotolla käyvistä, kun ainakin kaksi ihan täysin hullua jankkaajaa on löytänyt keskusteluun heitä koskettavan aiheen takia :D

Ai että on hullu jos kokee jonkun asian eri tavalla kun joku toinen. Tämä selvä.

Vierailija
134/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. No Kyllahan nuo psykiatrian ikavat piirteet ovat melko kansainvalisia. Uskonto (psykiatrian) on vallalla. Mutta ensimmaistakaan laakitysta, jonka tarkoituksena olisi ei laakittyjen veroiseksi tuleminen ei ole. Tama on eras taman (tuon) uskonnon periaatteista. Revi rikki, kiusaa, ole ilkea ja siten hallitse vaaryydella. Ilkea ihmisissa kayttaa tata vetaakseen mukanaan tuhoon. Siihen etta elama lopulta katoaa heista.  Ennen kuin siita mika on yhta ikuista kuin kaikkeus ja sen kanssa elaminen.

*pakana*

*pakana*

Vierailija
135/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että on hullu jos kokee jonkun asian eri tavalla kun joku toinen. Tämä selvä.

Hullua on jankata siitä joopas-eipäs-tyylillä sivutolkulla ja hukuttaa kaikki aiheeseen liittyvät vastaukset mokoman nokittelun alle.

-ei se jolle vastasit

Vierailija
136/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaaminen, tulkitseminen ja asioiden keksiminen taitaa koskea jokaista av:n ketjua, ihan sama mikä on aiheena :D.

Vierailija
137/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. No Kyllahan nuo psykiatrian ikavat piirteet ovat melko kansainvalisia. Uskonto (psykiatrian) on vallalla. Mutta ensimmaistakaan laakitysta, jonka tarkoituksena olisi ei laakittyjen veroiseksi tuleminen ei ole. Tama on eras taman (tuon) uskonnon periaatteista. Revi rikki, kiusaa, ole ilkea ja siten hallitse vaaryydella. Ilkea ihmisissa kayttaa tata vetaakseen mukanaan tuhoon. Siihen etta elama lopulta katoaa heista.  Ennen kuin siita mika on yhta ikuista kuin kaikkeus ja sen kanssa elaminen.

*pakana*

*pakana*

Uskovaistakin vöi helpöttää ötetty lääke, löl ja hastaghullunahty.

Jeesus tulee, oletko välmis?

Vierailija
138/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä epäsiisteydestä kirjoitetaan masentuneellekin, mulla luki tyyliin "olemus hieman huolittelematon, hiukset likaiset?" kun yhdeltä käynniltä vähän myöhästyin enkä ehtinyt suihkuun ennen. Hävettää se maininta vähän vieläkin.

Vierailija
139/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170-senttinen ja painan 67 kg, lääkärintodistukseen kirjoitettiin "silminnähtävästi obeesi" :D

Vierailija
140/264 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

qwerty-sjir kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*pakana*

*pakana*

Uskovaistakin vöi helpöttää ötetty lääke, löl ja hastaghullunahty.

Jeesus tulee, oletko välmis?

Jeesus on lopulta ihminen, jolle on ihan vain valehdellen annettu jumaluus. Jeesus ei siksi ole sita mita jumaluus on. Samoin/(myos, lisaksi) ei psykiatrikaan ole sita mika on lopulta hyvaksi ihmiselle. Mutta siis huom. Ei yhdellekaan ihmiselle. Ei edes heille, joita han ei ole oppinsa mukaan maaritellyt sairaiksi.

Oikea uskonto ja totuus on enemman kuin kristinusko ja/tai psykiatria, tai vaikka satanismi.

Enemman.

*pakana*+++++

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän