Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri määritteli minut näköjään ajoissa olevaksi ja siistiksi

Vierailija
25.02.2018 |

Olin kyllä ajoissa, mutta sormikkaissani oli reikä lähes joka sormessa ja takin taskut rikki. Tukkakin vähän hapsotti ja tunsin itseni rähjäiseksi. Tuli kuitenkin hyvä mieli tuosta määritelmästä. En meinannut uskaltaa edes katsoa omakantaan jos siellä olisi ulkonäkökin vielä haukuttu, mutta en kai sitten niin toivoton olekaan. :)

Mitäs muille lääkärit ovat kirjoittaneet olemuksesta?

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mainittiin kirjauksessa, että hörppii vähän väliä termarista :D. En tiennytkään, että termarista juomista pidetään jotenkin huomionarvoisena. Sen sijaan huomaamatta ja diagnosoimatta jäi PTSD, vaikka se minulla ihan selkeästi oli (terapeuttienikin mielestä). Olisi helpottanut elämää huomattavasti, jos olisin saanut oikean diagnoosin.

No, kyllä musta hiukan erikoista, että menee lääkäriin termari kainalossa. Ei sentään retkikeitintä ollut mukana?

Vierailija
262/264 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Pukeutuu miesmäisesti” (olen nainen). Mulla oli siis työpaikan työasu päällä. Kaikilla siellä oli samanlainen asu. Joten loukkaannuin aika paljo tuosta kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiistää ostaneensa huumeita kadulta". Ouch! No, kai se vain tarkoittaa että on kysytty ja sanoin ei. Mutta kuulostaa kauhealta.

Olen autisti joten siihen liittyviä "ilmeetön", "tuijottaa/katsekontakti vähäinen" "

Kerran en jaksanut jotain kysymyksiä joten kysyin mitä lääkäri tarkoittaa välttääkseni kysymyksiä ja hän kirjoitti että "ei osaa vastatata kuin joo/ei kysymyksiin, saattaa viitata autismiin".

Kerran kun oli etävastaanotto en ollut harjannut hiuksiani, joten lääkäri kirjoitti "jonkin verran siisti"

Vierailija
264/264 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee, että kontaktissa asiallinen, mutta ilmeetön ja kyyneltyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan