Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää pakottaa minua käyttämään ehkäisyä, jota en halua :(

Vierailija
25.02.2018 |

Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.

Kommentit (270)

Vierailija
181/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helllvetin hyvä vinkki, joka suurella todennäköisyydellä kannattaa; jätä tuo mies, hänestä tulee vastaisuudessain harmia. Ei kunnioita eikä VÄLITÄ sinusta vittuakaan, vaan oma nautinto menee 100-0 edelle. Tarkoittaa, että ulottuu luultavasti muihinkin elämän osa-alueisiin. Oletan, että on se vanhempi osapuolikin tässä, eikä ikäkään ole auttanut. Dumppaa.

Vierailija
182/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että syötte molemmat. Mies ihan vaan solidaarisuudesta. Eihän ne vaarallisia ole. Muuttavat vaan vähän hormoonitoimintaa. Ja jos sinun hormoonitoimintasi muuttaminen hänelle ei ole ongelma, niin en näe mitään syytä miksi miehen hormoonitoiminnan muuttaminen olisi ongelma miehelle.

Noin varmaan ajattelee naisasianainen, jolla ei ole ihmiselimistön toiminnasta mitään ymmärrystä. Ja heti seuraavassa ketjussa olet taas suu vaahdossa vaatimassa, että miesten hormonaalinen ehkäisy pitää saada markkinoille nyt ja heti!

Mikä tässä nyt ärsytti? Eivätkö hormoonit ollutkaan vaarattomia? Vai ainoastaan silloin vaan kuin muokkavat naisen toimintoja? Vai eivätkö pillerit muokkaakaan hormoonitoimintoja?

Jos joku suhtautuu positiivisesti hormoonien toiminnan muokkaamiseen, niin eikö silloin pitäisi aloittaa ihan niistä omista hormooneista? Ei muiden, eikä varsinkaan sitä vastustavan?

Naisille annetaan naishormoneja, joten miehille täytyy antaa mieshormoneja. Jos annat miehille naishormoneja, niin ongelmat ovat moninkertaiset. Oletteko te naiset todellakin noin pihalla ihmiselimistön toiminnasta?

Kuka on suunnitellut antavansa miehille naishormoneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muka niin kauhean huolissaan veritulpasta, kun puhutaan e-pillereistä. Mutta on se kumma, että kuitenkin samaan aikaan naisten painoindeksi vain jatkaa kasvamistaan. Tätä veritulpille altistavaa tekijää naiset eivät sitten haluakaan minimoida. Se kun vaatisi itsekuria ja pientä vaivannäköä sen oman terveyden eteen.

Niinpä niin, mieti mikä mukava yhdistelmä siihen päälle vielä ne pillerit ovat, kunnon riskikombinaatio, jos painoa syystä tai toisesta ei alas saa. Riskin kasvamiseen ettei pillereitä enää suositella riittää muuten ihan vain korkeampi verenpainekin, joka voi olla normaalipainoisellakin. Luuletko muuten, että miehet ovat yhtään parempia tässä painoasiassa?

Vierailija
184/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muka niin kauhean huolissaan veritulpasta, kun puhutaan e-pillereistä. Mutta on se kumma, että kuitenkin samaan aikaan naisten painoindeksi vain jatkaa kasvamistaan. Tätä veritulpille altistavaa tekijää naiset eivät sitten haluakaan minimoida. Se kun vaatisi itsekuria ja pientä vaivannäköä sen oman terveyden eteen.

Eihän sun tarttee välittää naisten terveydestä, kun pa**sit vaikka ruumista. Reikä mikä reikä.

Vierailija
185/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ylipaino (jota miehillä on keskimäärin enemmän kuin naisilla) ei liity tähän mitenkään. Pointti on se, että kenelläkään ei ole oikeutta vaatia, käskeä tai painostaa ketään ihmistä tekemään ruumiilleen jotain mitä tämä ei itse halua, eikä olettaa, että näin automaattisesti varmaan tapahtuu. Ei vaikka se olisi sinulle henkilökohtaisesti kuinka mukavaa ja elämääsi helpottavaa. Koska meillä on voimassa sellainen pikku juttu kuin ihmisoikeudet ja itsemääräämisoikeus. Ne koskevat myös naisia, ja on todella paljastavaa huomata miten herkästi miehet ovat valmiita tinkimään niistä naisten suhteen silloin kun se auttaa heitä itseään jotenkin, vaikka yleisesti varmasti vannovat kannattavansa ihmisoikeuksia ja yksilönvapautta.

Vierailija
186/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuoresta käyttänyt pillereitä, niin ei edes voi tietää millainen olisi ilman niitä. Käytin pillereitä vajaa nelikymppiseksi ja kesti n. 2 vuotta lopettamisen jälkeen, kun halut palasivat rytinällä. Olin seksuaalisesti kuin toinen ihminen.

Miehet, jos te haluatte naisen, joka todella myös haluaa, niin alkaa antako heidän käyttää pillereitä. Orgasmit ihan toista luokkaa.

Usein lukee juttuja, joissa sanotaan, että nelikymppiset naiset ovat seksuaalisuutensa huipussa. Luulen, että tässä vaiheessa iso syy voi olla myös se, että naiset lopettavat pillerit ja siirtyvät muihin ehkäisymuotoihin. Lapsiluku on täynnä, niin käydään sterissä/ vasektomiassa tai otetaan kierukka.

Vierailija
187/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.

Kyllä minäkin neuvoisin miettimään miehen heivaamista tai sitten hyvin vakavaa keskustelua arvomaailmasta. Itse seurustelin nuorempana puolisen vuotta miehen kanssa, jolle oli suuri ongelma, etten halunnut syödä pillereitä (suvussa veritulppaa). Sanoin, että voin harkita kuparikierukkaa, kun suhde on asettautunut ja varma. No, turbulenssia oli suhteessa muutenkin, mutta kun mies sitten dumppasi minut yksi syy oli kuulemma se, etten suostunut syömään pillereitä. Silloin se sattui 26-vuotiaan sydämeen, mutta nykyään olen todella tyytyväinen, että erosimme. Mikä helvetin idiootti! Että minun olisi pitänyt riskeerata terveyteni, jotta miehen ei olisi tarvinnut käyttää epämiellyttäviä kumeja.

Vierailija
188/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän hormonaalista ehkäisyä mutta ymmärrän hyvin ettei kaikki halua sitä käyttää.

Heivaisin silti tuon miehen pois elämästäni. Ihminen joka vetoaa exiinsä ja siihen että haluaisi mua enemmän kun rinnat kasvaisi (ei mulla muuten ole kasvanut) on idiootti ja mä en sellaista tarvitse.

Sain vaikutelman että ap on kovin nuori ja kokematon, mies sen sijaan vanhempi? Tuo tieto yhdistettynä noihin sanomisiin... No, juokse jo. 

Meillä on ikäeroa, minä olen kokematon ja nuorempi ja minulle tämä on ensimmäinen parisuhde. Ikää meillä on 24v ja 37v.

Kai sinulle on jo selvinnyt mitä mieltä täällä ollaan miehestäsi? Älä suostu mihinkään mitä et itse halua.

On selvinnyt kyllä ja en alistu miehen edessä, vaikka mitä vaatisi. Itsetuntoni on vahva, mutta siitä huolimatta vertailu exiin satutti. Puhumattakaan rinta kommentista, joka oli täysin asiaton! :(

Vierailija
189/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on vaikea juttu. Seksi tuntuu todella erilaiselta ilman kondomia myös naisesta - miehen ns. liukasteet herkistävät tuntoa ja tuovat paljon parempia orgasmeja - näin ainakin itselläni. Olen hyvin seksuaalinen ja nautin seksistä erittäin paljon. Tottahan sekin on, että seksi on vapaampaa ilman kondomia, kun voi rakastella missä ja miten vain. Itselläni ei onneksi pillerit aiheuta muuta kuin pientä haluttomuutta, mikä hidastaa kiihottumista, mutta kiihotun ja haluan kaikesta huolimatta. En olisi valmis vaihtamaan kondomiin. 

Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa syömään mitään lääkkeitä eikä sille voi mitään. Jos pillerit ei sovi niin ne ei sovi. Silloin voi harkita minipillereitä (jos niistä ei saa oireita) tai vaihtoehtoisesti kuparikierukka. Joillain toimii myös keskeytetty yhdyntä - tein tätä ex puolisoni kanssa eli hän tuli yleensä suuhuni, mistä pidin kyllä kovasti. Se tosin taas vie nautinnon siitä, kun mies tulee. Tunnen kyllä, kun mies laukeaa sisälleni ja usein tulen siitä tunteesta myös ja nautin suuresti enkä halua luopua siitä. 

Jokaisen oma valinta. 

Vierailija
190/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän hormonaalista ehkäisyä mutta ymmärrän hyvin ettei kaikki halua sitä käyttää.

Heivaisin silti tuon miehen pois elämästäni. Ihminen joka vetoaa exiinsä ja siihen että haluaisi mua enemmän kun rinnat kasvaisi (ei mulla muuten ole kasvanut) on idiootti ja mä en sellaista tarvitse.

Sain vaikutelman että ap on kovin nuori ja kokematon, mies sen sijaan vanhempi? Tuo tieto yhdistettynä noihin sanomisiin... No, juokse jo. 

Meillä on ikäeroa, minä olen kokematon ja nuorempi ja minulle tämä on ensimmäinen parisuhde. Ikää meillä on 24v ja 37v.

Kai sinulle on jo selvinnyt mitä mieltä täällä ollaan miehestäsi? Älä suostu mihinkään mitä et itse halua.

On selvinnyt kyllä ja en alistu miehen edessä, vaikka mitä vaatisi. Itsetuntoni on vahva, mutta siitä huolimatta vertailu exiin satutti. Puhumattakaan rinta kommentista, joka oli täysin asiaton! :(

Sun miehesi ei vaikuta kauhean kypsältä. Toisaalta ei tuota rintakommenttia kannata nyt itseensä ottaa kuitenkaan, selkeästi vain lapsellinen heitto mieheltä. Exät on syystäkin exiä, heidän takiaan nyt ei kannata nykyisen mieltään pahottaa. 

Vierailija
191/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehesi ei vaikuta kauhean kypsältä. Toisaalta ei tuota rintakommenttia kannata nyt itseensä ottaa kuitenkaan, selkeästi vain lapsellinen heitto mieheltä. Exät on syystäkin exiä, heidän takiaan nyt ei kannata nykyisen mieltään pahottaa. 

Sillä hetkellä otin itseeni, mutta kotiin päästyäni rauhoituin ja aloin miettimään kuinka erilainen arvomaailma meillä kahdella on. Aamulla sain painostavan viestin mieheltä, jossa sanoi että hänen mielipiteensä on ainoa oikea ja vetosi tietämättömyyteeni, koska en ole seurustellut aiemmin.

Vierailija
192/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että syötte molemmat. Mies ihan vaan solidaarisuudesta. Eihän ne vaarallisia ole. Muuttavat vaan vähän hormoonitoimintaa. Ja jos sinun hormoonitoimintasi muuttaminen hänelle ei ole ongelma, niin en näe mitään syytä miksi miehen hormoonitoiminnan muuttaminen olisi ongelma miehelle.

Noin varmaan ajattelee naisasianainen, jolla ei ole ihmiselimistön toiminnasta mitään ymmärrystä. Ja heti seuraavassa ketjussa olet taas suu vaahdossa vaatimassa, että miesten hormonaalinen ehkäisy pitää saada markkinoille nyt ja heti!

Mikä tässä nyt ärsytti? Eivätkö hormoonit ollutkaan vaarattomia? Vai ainoastaan silloin vaan kuin muokkavat naisen toimintoja? Vai eivätkö pillerit muokkaakaan hormoonitoimintoja?

Jos joku suhtautuu positiivisesti hormoonien toiminnan muokkaamiseen, niin eikö silloin pitäisi aloittaa ihan niistä omista hormooneista? Ei muiden, eikä varsinkaan sitä vastustavan?

Naisille annetaan naishormoneja, joten miehille täytyy antaa mieshormoneja. Jos annat miehille naishormoneja, niin ongelmat ovat moninkertaiset. Oletteko te naiset todellakin noin pihalla ihmiselimistön toiminnasta?

Lainausketjun ensimmäinen. Joko ehdit kokonaan unohtaa, mistä tässä on kyse?

"Ehdotan, että syötte molemmat. Mies ihan vaan solidaarisuudesta. Eihän ne vaarallisia ole"

Vierailija
193/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, on niitä hyviä ja fiksuja miehiä olemassa, ei ole pakko takertua tähän ensimmäiseen vastaan tulleeseen. Olen ollut naimisissa 20 vuotta miehen kanssa, joka on aina kunnioittanut toiveitani ehkäisyn suhteen. Mitään painostusta tai rutinoita ei ole koskaan ollut.

Alussa aloitin pillerit, jotka lopetin alle vuoden päästä, koska en halunnut manipuloida elimistöni hormonitoimintaa. Se vain tuntui pahalta. Siirryimme kumiin, josta vuosien päästä (omasta ehdotuksestani) keskeytettyyn - mikä meillä toimi 8 vuotta täysin ongelmitta siihen asti, kunnes  19 vuoden yhdessäolon ja lapsiluvun täysinäisyyden jälkeen mies napsautti piuhat poikki.

Keskeytettyä ei voi suositella kenellekään, joka ei ole valmis sitten kohtaamaan mahdollisia seurauksia. 

Ap:n perimmäinen kysymys/ongelma ei mielestäni ole suinkaan ehkäisykeino, vaan miehen itsekkyys,  kunnioituksen puute ja suoraan sanottuna välinpitämättömyys Ap:sta. Jos kysymyksessä olisi 18-v "mies", niin sanoisin että käytösta voisi laittaa osaksi kakaramaisuuden piikkiin. 37-vuotiaalla ko. käytös on kuitenkin osastolta "menetetty peli". Toimintamalli on todennäköisesti pysyvä ja ulottuu suhteen edetessä myös muille yhteiselämän osa-alueille. 

Toivon sinulle Ap riittävästi itsekunnioitusta ja omanarvon tuntoa, että pystyt tekemään oikeat ratkaisut tämän miehen suhteen.

Vierailija
194/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP tämä ehkäisy ainoa ongelma vai miehen lapsellinen ja kypsymätön käytös? Jaksatko todella katsella tuollaista lapsellista vääntöä, jossa mies perustelee kaiken sillä, että Et ole seurustellut aikaisemmin? veikkaan, että mies kokee nuoruutesi uhkana (pelkää muita miehiä) ja siksi lyttää sinua, ettet ole liian itsevarma lähtemään. 

Vierailija
195/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä hetkellä otin itseeni, mutta kotiin päästyäni rauhoituin ja aloin miettimään kuinka erilainen arvomaailma meillä kahdella on. Aamulla sain painostavan viestin mieheltä, jossa sanoi että hänen mielipiteensä on ainoa oikea ja vetosi tietämättömyyteeni, koska en ole seurustellut aiemmin.

Yrittää käyttää hyväksi sun kokemattomuutta. Hyvä kun tulit tänne niin kuulit ettei tuollainen asenne todellakaan ole normaalia. Ehkäisy on kompromissiasia, siinä ei voi olla vain miehen oikeaa mielipidettä. 

Muru kuule, kyllä sä löydät sellaisenkin miehen joka kohtelee sua nätisti eikä yritä alistaa.

Vierailija
196/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, mieti mikä mukava yhdistelmä siihen päälle vielä ne pillerit ovat, kunnon riskikombinaatio, jos painoa syystä tai toisesta ei alas saa. Riskin kasvamiseen ettei pillereitä enää suositella riittää muuten ihan vain korkeampi verenpainekin, joka voi olla normaalipainoisellakin. Luuletko muuten, että miehet ovat yhtään parempia tässä painoasiassa?

Miesten painolla ei ole väliä, koska eiväthän miehet täällä ole itkemässä veritulppariskistä vaan naiset. Se naisten ruikuttamisen epäloogisuus tässä oli olennainen asia, ei itse painonnousu. Painon toki saa alas, ja jos ei saa, niin se "syy tai toinen" on liika kalorinsaanti. Jos nainen ei kuitenkaan kykene hallitsemaan syömisiään ja juomisiaan, niin ratkaisu on käsivarteen ihon alle laitettava ehkäisykapseli. Ei aiheuta veritulppaa eikä tarvitse muistaa (lue: unohtaa) syödä pillereitä.

Vierailija
197/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten painolla ei ole väliä, koska eiväthän miehet täällä ole itkemässä veritulppariskistä vaan naiset. Se naisten ruikuttamisen epäloogisuus tässä oli olennainen asia, ei itse painonnousu. Painon toki saa alas, ja jos ei saa, niin se "syy tai toinen" on liika kalorinsaanti. Jos nainen ei kuitenkaan kykene hallitsemaan syömisiään ja juomisiaan, niin ratkaisu on käsivarteen ihon alle laitettava ehkäisykapseli. Ei aiheuta veritulppaa eikä tarvitse muistaa (lue: unohtaa) syödä pillereitä.

Veritulppariski on vakava asia. Nuorten naisten AVH-häiriöiden määrä on moninkertaistunut. Myös ehkäisykapselilla on sivuvaikutuksia, kuten mielialanvaihtelut, päänsäryt, epäsäännöllinen kuukautiskierto ja painon nousu. Lisäksi myös osa ehkäisykapseleista aiheuttaa veritulppia, kuten etonogestreeliä sisältävät ehkäisykapselit. Ehkäisykapseleita ei voi myöskään käyttää, jos sairastat esim. diabetesta, epilepsiaa jne. Ei siis tämäkään todellakaan mikään ihanteellinen ratkaisu. -ohis

Vierailija
198/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisy on vaikea juttu. Seksi tuntuu todella erilaiselta ilman kondomia myös naisesta - miehen ns. liukasteet herkistävät tuntoa ja tuovat paljon parempia orgasmeja - näin ainakin itselläni. Olen hyvin seksuaalinen ja nautin seksistä erittäin paljon. Tottahan sekin on, että seksi on vapaampaa ilman kondomia, kun voi rakastella missä ja miten vain. Itselläni ei onneksi pillerit aiheuta muuta kuin pientä haluttomuutta, mikä hidastaa kiihottumista, mutta kiihotun ja haluan kaikesta huolimatta. En olisi valmis vaihtamaan kondomiin. 

Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa syömään mitään lääkkeitä eikä sille voi mitään. Jos pillerit ei sovi niin ne ei sovi. Silloin voi harkita minipillereitä (jos niistä ei saa oireita) tai vaihtoehtoisesti kuparikierukka. Joillain toimii myös keskeytetty yhdyntä - tein tätä ex puolisoni kanssa eli hän tuli yleensä suuhuni, mistä pidin kyllä kovasti. Se tosin taas vie nautinnon siitä, kun mies tulee. Tunnen kyllä, kun mies laukeaa sisälleni ja usein tulen siitä tunteesta myös ja nautin suuresti enkä halua luopua siitä. 

Jokaisen oma valinta. 

Minusta on ihanaa olla ilman, kun mies laukeaa, hän jää mun sisälle, liikkuu hitaasti edestakaisin, suutelee ja silittelee. Ollaan lähekkäin ja puhellaan pehmosia, kietoudun häneen ja halitaan päällekkäin. Melkein hienompaa kuin itse orgasmi ja siitä voidaan pikkuhiljaa jatkaa uusintaan jos jaksetaan.

Tiedän riskit, mutta en olisi heti valmis luopumaan hormoniehkäisystä.

Vierailija
199/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule.

Itsellä sama ainainen raina. :D

En tule kumin kanssa.

Kerran poljin kaunista kiinteää ja isoperseistä naista ja hän kysyi huolestuneena puolen tunnin polkemisen jälkeen, että olenko ottanut jotain tabuja, kun en tule ollenkaan. Eihän tuohon voinut kuin sanoa sen totuuden, että eihän sen kumin kanssa painaminen läheskään samalta tunnu, mutta kaunista oli sitä persettä katsella sen mitä sitä kesti. Siitä häntä kyllä kehuin.

Vierailija
200/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainausketjun ensimmäinen. Joko ehdit kokonaan unohtaa, mistä tässä on kyse?

"Ehdotan, että syötte molemmat. Mies ihan vaan solidaarisuudesta. Eihän ne vaarallisia ole"

No tämähän oli vain ap:n tilannetta koskeva heitto. Tämä keskustelunpätkä jossa sinä kommentoit koski yleisesti naisten ja miesten pilleriehkäisyä. Miesten hormonaalista ehkäisyä kehittävät tutkijat eivät suunnittele antavansa miehille naishormoneja.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi