Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää pakottaa minua käyttämään ehkäisyä, jota en halua :(

Vierailija
25.02.2018 |

Olemme tuore pari, jolla on ikäeroa. Miehellä on kovat halut ja haluaisi sekstailla päivittäin. Ongelmana on riidaksi asti puhjennut aihe eli ehkäisy - Mies ei suostu kortsuihin ja vaatii minua syömään pillereitä, joita en halua. Mies on alkanut käyttäytymään lapsellisesti ja vetoaa erilaisiin syihin miksi pillerit olisivat paras vaihtoehto. Mies on sanonut yleistämällä että kaikki naiset syövät niitä myös hänen exät ja heillä ei ollut ongelmia, seksi maistuu paremmalta ja on vapaampaa sekä ainainen kumin kanssa mies ei tule. En halua syödä pillereitä, mutta mies ei tajua! Turhauttaa koko ajatus! :( Viimeisin oli, kun mies puolusti pillereitä sanomalla, että rinnatkin kasvaisivat ja häntä tekisi enemmän mieli minua - Vedin herneen nenään! :( En halua syödä hormooneja.

Kommentit (270)

Vierailija
141/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaali / hyvä potenssi muuten, mutta kumilla aina lerpahtaa. Aina. Varmaan sama kuin naiselle yritettäisiin työntää roskapussia vaginan sisälle ja sanoittaisiin, että nautipa nyt seksistä. Ehkäisy on kunnossa.

Vierailija
142/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pidän ihan mielelläni kumia. Ei ole ongelmia lerpahtamisen kanssa.... päin vastoin kumi puristaa mukavasti ja vahvistaa erektiota... taitaa olla pienimunaisten ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä 83 vastausta joista suurin osa haukkuu miehen pataluhaksi ja kannustaa Ap:tä jättämään se ym ym... Eikö teistä vastaajista yksikään käytä mitään muuta ehkäisyä puolison kanssa kuin kondomia?

Käytämme vain kondomia, miehen pyynnöstä. Hän ei halua lapsia ja on sanonut, ettei luota ehkäisyasiassa yhteenkään naiseen niin paljoa, että jättäisi ehkäisyn vain hänen vastuulleen.

Toki, minulla on verenhyytymishäiriö, joten en hormonaalista ehkäisyä saisikaan käyttää. Kuparikierukkaa en saa pahan nikkeliallergian vuoksi. Vaihtoehdoiksi jäävät siis kumi tai piuhojen poikki pistäminen. Jälkimmäinen ei onnistu, koska olemme alle kolmekymppisiä.

Kaikille se hormonaalinen ehkäisy ei ihan oikeasti ole vaihtoehto. Eikä kierukatkaan kaikille sovi. Meillä ei kumin käyttämisessä ole ollut mitään ongelmaa, miehelle se on ollut alusta asti itsestään selvää.

Vierailija
144/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi vaan Ap:lle, että "miehesi" ei ole ainoa mies maailmassa. Meitä fiksuja, tai fiksumpia miehiä on vielä ns. vapaan ja sinkkuna, jotka mielellämme löytäisimme itsellemme rakastettavan naisen rinnallemme jakamaan yhteistä eloa.  

Ei olekaan ainoa mies maailmassa, mutta katson vielä viikon alkaako mies suhtautumaan asiaan erilailla. Jos ei niin se on adios!

Ei ole kyse vain ehkäisystä vaan siitä että miehelle et ihmisenä merkitse mitään, olet pelkkä seksiobjekti. Hän ei välitä sinusta, sinun terveydestäsi, ja jos joskus tarvitset häneltä tukea, et tule sitä saamaan. Olet pelkkä panopuu. Jos sairastut, hän ei välitä vaan suuttuu koska et ole "saatavilla" seksiä varten. Tuollaista ei kannata katsella enää päivääkään. Pillereiden jälkeen tulee muita vaatimuksia joilla saadaan hänen halujaan korkeammalle. Otan nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuo "suhde" saman tien. 

Ihan samaa mieltä. Ei mies sinusta välitä pätkääkään, haluaa vain alistaa. Henkistä painostusta ja väkivaltaa tulee vain ajan myötä lisää. Sinun pitäisi muuttua ja koskaan et kelpaa.

Usko minua, olen ollut tuollaisessa sairaassa suhteessa. Kunpa olisin tajunnut lähteä, kun ensimmäiset merkit alistamisesta tulivat ilmi.

Vierailija
145/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka voisi sopia, on olemassa sekä hormonikierukka että kuparikierukka.

Varaa aika gynekologille. Tai parisuhdeneuvontaan, jos koet että keskustelu ei juuri toimi.

Ap sanoi ettei halua hormoneita, joita minun käsittääkseni on hormonikierukassa. Tämä on todella outoa, että aina joku tarjoaa vaihtoehdoksi hormonikierukkaa sellaiselle, joka ei hormoneja halua kehoonsa. Ja kuparikierukkaa ei moni halua myöskään.

Vierailija
146/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä pidän ihan mielelläni kumia. Ei ole ongelmia lerpahtamisen kanssa.... päin vastoin kumi puristaa mukavasti ja vahvistaa erektiota... taitaa olla pienimunaisten ongelmia

Enpä usko, että yllä oleva on miehen laittama viesti. Miehet harvemmin mollaavat toista. Minulla on keskivertoa isompi ja selkeästi paksumpi kuin normi. Mutta niin kuin totesin, ilman kumia ei mitään ongelmaa, kun oma puoliso onneksi antaa paljaalla. Jos pitäisi etsiä uutta kummpania ja käyttää kumia, niin olisin suurissa vaikeuksissa.

Vierailija
147/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu voi heikentää kosketusta niin paljon, että se heikentää seksuaalista kykyä. Vaihtelee kai miehestä & yleensäkin fiiliksistä riippuen.

Mutta ei sitä tarvitse puolisoa painostaa esim. pillereihin, sivuvaikutukset saattavat olla hurjia. Pysy siis lujana ja ei se vertailu exiin ole reilua. Sellaiset kokonaan pois. 

Puoliso siirtyi pillereihin erään terveydellisen tilan vuoksi (ilmeisesti sellaisiakin todella on). Ei kysynyt minulta etukäteen mielipidettä suoraan, mutta toi esiin mahdollisuuden kautta rantain. Kerroin siinä vaiheessa, että ehkäisyn vuoksi ei tarvitse siirtyä pillereihin.

Vierailija
148/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostu jos nainen vaatii minua käyttämään kortsua. Ei sinunkaan tarvitse miehen vaatimuksiin suostua. Jos ei molemmille kelpaavaa ratkaisua löydy, kannattaa jättää seksi väliin.

Vierailija
149/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen exät taitaa olla ihan syystä exiä.

Vierailija
150/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on normaali / hyvä potenssi muuten, mutta kumilla aina lerpahtaa. Aina. Varmaan sama kuin naiselle yritettäisiin työntää roskapussia vaginan sisälle ja sanoittaisiin, että nautipa nyt seksistä. Ehkäisy on kunnossa.

Minulla pillerit vaikuttivat tuntoherkkyyteen enkä saanut enää orgasmeja. Ei tarvise mitään roskapussia sinne tunkea kun pillerit hoitaa saman.

Vierailija
151/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu jos nainen vaatii minua käyttämään kortsua. Ei sinunkaan tarvitse miehen vaatimuksiin suostua. Jos ei molemmille kelpaavaa ratkaisua löydy, kannattaa jättää seksi väliin.

Kortsu ei vaikuta terveyteesi niin "vähän" eri asia. Mutta totta tuo ettei sitä seksiä ole pakko harrastaa.

Vierailija
152/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä 83 vastausta joista suurin osa haukkuu miehen pataluhaksi ja kannustaa Ap:tä jättämään se ym ym... Eikö teistä vastaajista yksikään käytä mitään muuta ehkäisyä puolison kanssa kuin kondomia?

Käytämme vain kondomia, miehen pyynnöstä. Hän ei halua lapsia ja on sanonut, ettei luota ehkäisyasiassa yhteenkään naiseen niin paljoa, että jättäisi ehkäisyn vain hänen vastuulleen.

Toki, minulla on verenhyytymishäiriö, joten en hormonaalista ehkäisyä saisikaan käyttää. Kuparikierukkaa en saa pahan nikkeliallergian vuoksi. Vaihtoehdoiksi jäävät siis kumi tai piuhojen poikki pistäminen. Jälkimmäinen ei onnistu, koska olemme alle kolmekymppisiä.

Kaikille se hormonaalinen ehkäisy ei ihan oikeasti ole vaihtoehto. Eikä kierukatkaan kaikille sovi. Meillä ei kumin käyttämisessä ole ollut mitään ongelmaa, miehelle se on ollut alusta asti itsestään selvää.

Oletteko kokeilleet naisten kondomeja?

Vierailija
153/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisy tuollaisen miehen kanssa on olla harrastamatta seksiä. Tuollainen painostus, exiin vertailu ja rintojen arvostelu on sellainen juttu, josta kuuluu pistää koko suhde poikki.

Itse käytän pillereitä OMASTA tahdostani ja tiedostan kyllä riskit, mutta itselleni ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Tiedän paljon naisia, joille on tullut, joten heille ei hormonaalinen ehkäisy sovi. Ja mitä tuohon kortsuhommaan tulee, niin ei se todellakaan kaikilta miehiltä kovuutta ja haluja vie, kestääkin pidempään ;)

Vierailija
154/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kiistää, etteikö yhdyntä tuntuisi minusta miehenä niin valtavan paljon ihanammalta ilman kondomia, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa painostaa vaimoa käyttämään hormoneja. On se silti niin huumaavan hyvää kortsunkin kanssa, joten mieluummin mulle kumi kuin vaimolle pillerit. Ihanaa silti rakastella usein, vaikka kortsuja kuluukin aika lailla.

Vierailija
155/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan seurustella eksäni kanssa? Sekin oli vakaasti sitä mieltä, että pillereille tai muuhun hormonaalliseen siirrytään. Sanoin tiukasti, etten varmasti siirry, ja hän alkoi tarinoimaan eksiensä kierukoista ja ehkäisykapseleista. Samaan syssyyn hän ihmetteli, miksi akoista oli tuon jälkeen tullut niin lihavia. Oli avari lähellä ton älyväläyksen jälkeen, mutta koin paremmaksi lopettaa koko suhteen. Mies oli muutenkin ihan idiootti. Hän muuten taivasteli samaa, että miksi hänen kaverinsa joutuu vetelemään kondomilla kun nainen ei suostu syömään lapsen saannin jälkeen pillereitä. Hän tiukasti oli ohjeistanut kaveria painostamaan vaimoaan aloittamaan ne, koska ei pitkässä suhteessa vedetä kumeilla. 

Olihan tässä miehessä muutkin haasteensa, mutta tuo oli se suurin syy miksi otin etäisyyttä. 

En muuten vieläkään syö pillereitä. Nykyiselleni tuli yllätyksenä, etten ole koskaan syönyt hormonaallista, mutta se ei kuulemma ole ongelma. Hän voi käyttää kondomia ja hän ei halua, että terveyteni menee. Hän myös ilmoitti, että kun lapsiluku on täynnä, niin hän menee vasektomiaan, koska naisille toikin toimenpide on rankempi. 

Vierailija
156/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvettiin äskettäin yrittään lasta ja miehestä huomasi kyl heti eron jotenkin siinä käytöksessä ja kiihkeydessä seksin aikana. Sanoikin että tuntuu niin hyvältä. Tykännyt tuo on silti ennenkin ja ollaan kanssa päivittäin. En oo kokenut mitään painostusta koskaan että mun pitäis alkaa pilsuille. Hän tietää niiden riskit joten en usko et alkaiskaan painostaa.

Vierailija
157/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon kuinka suuri osa miehistä hommaan kuitenkin pystyy, sanoisin että vika on sinussa. Jos tuossa tilanteessa vaadit naista vaarantamaan terveytensä koska sun pitää saada juuri yhdynnässä, niin sinä olet se kusipää. Ja se kortsuhan sinun päälläsi sinne naisenkin sisään menee ja tuntoherkkyyttä hieman pienentää, roskapussivertauksesi joutaa hiiteen.

Vierailija
158/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet naisten kondomeja?

Kyllä olemme. Käytössä on vuorotellen miesten ja naisten kondomit :) Ei ole ollut ongelmaa kumpienkaan kanssa.

Vierailija
159/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla pillerit vaikuttivat tuntoherkkyyteen enkä saanut enää orgasmeja. Ei tarvise mitään roskapussia sinne tunkea kun pillerit hoitaa saman.

Hyvä kun pystyt samaistumaan. Ymmärrät sitten, että myös kortsut voivat todellakin olla iso ongelma miehelle. Jos oikeasti pitäisi käyttää kumia koko ajan, niin ei paljoa huvittaisi harrastaa seksiä. Ehkä kerran kuukaudessa läheisyyden vuoksi. Nyt seksiä on noin 2-4 kertaa viikossa paljaalla ja erittäin hyvää sellaista.

Vierailija
160/270 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh jos joutus kumii käyttää jatkuvasti, vaihtoo menis. En sano, että pillereitä ois käytettävä vaa onhan noit vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi