Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapsi kävivät. Minulle tuli siitäkin aivan hirveä psyykkinen pahoinvointi. Mitä tämä oikein on? Auttakaa!

Vierailija
25.02.2018 |

Mies siis asuu lasten kanssa, koska minä olin lapsuuteni psyykkisesti pahoinvoiva ja se kiellettiin. Siis kukaan ei hyväksynyt asiaa, joten koitin voida niin hyvin kuin osasin. Hankin lapsiakin ja perheen, mutta siellä asiat eivät enää sujuneet lasten kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja muutin pois. Joku äskettäin hienosti oivalsikin, että pakenen tavallaan jotain itsessäni, ja se on varmasti totta.
Tänään mies tuli käymään lapsen kanssa (lapsen aloitteesta) luonani, ja käynti meni ihan hyvin, tosin pientä päänsärkyä tunsin jo sen aikana, mutta heidän lähdettyään mulle tuli taas kerran todella paha olo. Päänsärkyä, oksennuttaa, aivan kuin tuntisin nyt sitä kuvotusta, jota äitini aiheutti minussa pienenä, ja jota ei saanut näyttää. Voiko se olla mahdollista, että se on sitä, siis juontuu siitä?
Koska miestä ja lasta vastaan persoonina minulla ei ollut mitään, mutta jokin siinä, että tilaani vain tullaan nostaa nyt tällaista pintaan, vaikka koitan ajatella, että pitäisihän sen nyt olla aivan normaalia, että tullaan ja että käyvät ja lapsikin sitä varmasti tarvitsee.
Mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällaista oloa.
Hankalaa, koska en haluaisi torjua heitä, mutta tämä olo on huono!

Kommentit (516)

Vierailija
481/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti kans tiesi, miten elämää eletään mallin mukaan. Katsotaan malli jostain, ohitetaan todellisuus ja vedetään hernarit naamaan, kun malli ei istu siihen tilanteeseen. Ja syytetään muita.

ap

Eikö toi päde myös sinuun? Sinäkin syytät jatkuvasti äitiäsi.

Vierailija
482/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti kans tiesi, miten elämää eletään mallin mukaan. Katsotaan malli jostain, ohitetaan todellisuus ja vedetään hernarit naamaan, kun malli ei istu siihen tilanteeseen. Ja syytetään muita.

ap

Koitankin rikkoa sen, etten elä mallin mukaan ja mene hurrrrrrrjan vasssstuuuun luo koska se on hurrrrrrja vasssstuuuu, jonka olen ottanut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koitankin rikkoa sen, etten elä mallin mukaan ja mene hurrrrrrrjan vasssstuuuun luo koska se on hurrrrrrja vasssstuuuu, jonka olen ottanut.

ap

Kun siis se ei nyt olisi paras ratkaisu todellisuus huomioiden :(

ap

Vierailija
484/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

:-------D Tämä on jo komediaa! Kiitos viihteestä!

Vierailija
485/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Menipä taas äitihullulla ihon alle, kun tajusi, että muutkin sen huomaa miten on laiminlyönyt ja kaltoinkohdellut lapsiaan!

Vierailija
486/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

:-------D Tämä on jo komediaa! Kiitos viihteestä!

För all del :)

ap

Vierailija
487/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Menipä taas äitihullulla ihon alle, kun tajusi, että muutkin sen huomaa miten on laiminlyönyt ja kaltoinkohdellut lapsiaan!

Ai nyt tajusin sen? :D

ap

Vierailija
488/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haurja vastuu -pellejä ei kiinnosta todellisuus, eikä se, miten asiat ovat, vaan hurrrrrrja vasssstuuu.

ap

Mä itse repesin jo tässä.

ap

Vierailija
489/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, myönnä jo että olet sairaalassa. Miksi häpeät sitä?

Vierailija
490/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä häpeäisin sitä, jos olisin?

ap

Vierailija
491/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua myöntää, koska pelkää, että siinä menisi jutuilta kaikki uskottavuus. Ehkä on tahdonvastaisessa hoidossa ja kokee, että hänet on otettu sinne väärin perustein. Niinkuin tahdonvastaiseen joutuneet aina kokee...

Vierailija
492/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako piilottaa lääkkeensä kielen alle ja sylkäistä pois, kun oireet selvästi vaan pahenee...

Vierailija
493/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako piilottaa lääkkeensä kielen alle ja sylkäistä pois, kun oireet selvästi vaan pahenee...

Tai sitten viimein joutuu oikeasti ottamaan vastuuta omasta käytöksestään.

Ei olekaan mikään päähän taputteleva lääkäri enää joka yhtään ruokkii tuota äitiharhaa.

Täysin psykoottinen ihminen.

Vierailija
494/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinut sinne hoitoon saattoi?

Oliko miehesi vai äitisi?

Vierailija
495/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa pistää näistä ketjuista linkkiä Hämeenlinnan terveystoimelle tai miksei peräti kaikille siellä toimiville laitoksille erikseen, niin tajuavat rajoittaa tämän potilaansa netinkäyttöä.

Vierailija
496/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit kuumenee aina kun ketjuissani voimaannun.

ap

Vierailija
497/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saan tukea muuten ketjuun.

ap

Vierailija
498/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa pistää näistä ketjuista linkkiä Hämeenlinnan terveystoimelle tai miksei peräti kaikille siellä toimiville laitoksille erikseen, niin tajuavat rajoittaa tämän potilaansa netinkäyttöä.

Kyllä varmasti kannattaa.

Ja luulisi jonkun jo tunnistavan ja varoittavan perhettäkin.

Vierailija
499/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti kannattaa.

Ja luulisi jonkun jo tunnistavan ja varoittavan perhettäkin.

Eikös täällä pitänyt pyöriä jonkun mun tuttuni?

ap

Vierailija
500/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei voi laittaa olevansa laitoksessa, sillä sittenhän hänet tunnistettaisiin.