Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui tämän ÄITIPUOLEN pompottelu!

Vierailija
18.04.2006 |

Lakkaan olemasta äitipuoli ja piste! (lapsi asuu meillä) En kuuntele enää lapsipuolen kiukuttelua, koska äitinsä ei ole leikkinyt tai kuunnellut häntä hänen ollessa äidillään. En vahdi lasta, koska mies tai äitinsä on töissä. Jos väsyn, soitan äidille ja pyydän hakemaan! Tiedän että olen tämän jälkeen täysi nolla, mutta mulla on omatkin lapset! Lapsen äidin mielestä hänet tulisi nostaa jalustalle. Ei onnistu! Hoitakoon itse oman pentunsa kun on kerran hankkinutkin! Ja vielä kehtaa valittaa miten yhden kanssa on rankkaa! (kaksi kertaa kuussa, joo...)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksteissä on vaan äitipuoli, sen lapsi ja ap:n omat lapset? Missä sen lapsen isä on??????? Tai ap:n lasten isä?

Vierailija
22/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe - elämään ryhtyy lapsellisen miehen kanssa - se on kaikki tai ei mitään ! Hölmö !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempani eros ja oon ihan tarpeeksi katsellu kuinka paskaa voidaan heittää äitipuolen päälle!

Mikään ei oo niin kamalaa kun lapsi heittosäkkinä!!

Mutta kun on paska maailma ja näkee AINA näitä ääliöitä jotka pitää lapsien hoitoa ja kasvatusta paremmuuskisana ja unohdetaan se lapsi.

22, jonka varmaan tarttis erota ja näyttää miten ero ja lapset hoidetaan!

Vierailija
24/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parempi purkaa paineet ja kiukku taalla, eika lapseen.

Ymmarran tuon sinun asenteesi hyvin, lapsen aiti pitaa sinua lapsensa hoitajana siihen kunnes on omat opiskelunsa jne saanut suoritettua, ja sitten ns ottaa lapsen itselleen. Siihen mennessa toki sina ja lapsi olette tulleet toisillenne vaan laheisemmiksi, kun aiti " paattaa" etta nyt hanen on sopivaa ottaa vastuuta.

Koita vasymyksesta jne huolimatta jaksaa olla se vastuullinen aikuinen lapsen elamassa, se on vain sen pienen lapsen etu, ja loppupelissa se lapsikin kasvaessaan tulee tietamaan sen, ja toivottavasti pysytte aina laheisina.

Vierailija
25/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleni. Tytöt on tosi karmeassa murkkuiässä, mutta mieheni kohtelee heitä niin hyvin kuin vain oma isäkään voisi. Kiitos siitä rakas mieheni!!

Vierailija
26/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko hakemassa olalle taputtajia täältä vai miksi ihmeessä sitten kirjoitat koko asiasta, kun kerran olet jo päättänyt??

Ja miksi syyllistät vain lapsen äidin?? Kai miehelläsikin nyt on vastuuta omasta lapsestaan?? Vai vaaditko, ettei miehesikään enää saa olla isä lapselleen?

Mielestäni olet itse keskenkasvuinen ja itsekäs pentu, et mitään muuta.

Vierailija
27/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakemassa olalle taputtajia täältä vai miksi ihmeessä sitten kirjoitat koko asiasta, kun kerran olet jo päättänyt??

Ja miksi syyllistät vain lapsen äidin?? Kai miehelläsikin nyt on vastuuta omasta lapsestaan?? Vai vaaditko, ettei miehesikään enää saa olla isä lapselleen?

Mielestäni olet itse keskenkasvuinen ja itsekäs pentu, et mitään muuta.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
28/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyttaa toisiaan..

Eiko tassakin parempi oisi ihan reilusti ja positiivisesti kannustaa AP:ta, eika haukkua pystyyn?

Vierailija
29/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 24.v äippäpuoli. Miehen lapsi ei asu meil ja meil on yhteinen lapsi.

Kyl äiti puoli saa väsyä tähän lapseen ihan niinku omiinsakin. Kyl äiti puoli saa huutaa lapsipuolelleen niinkuin omilleenkion. Ja sen saa jopa sanoa ääneenkin. Just te ex akat ootte laittamassa kapuoloita lastenne äitipuolien rattaisiin.'

Tuskin kukaan tai ainakaan minä en aiheuta mielipahaa/suosi muita ole ilkeä ym. vääryyksiä lapselle. Kyllä toisen lapseen kiintyy. Ja äippäpuolihan sen lapsen hoitaa. Kyllä ihan varmasti jurppii jos oikea äiti peruu hakemiset ym. ja sitten lapsi jää äitipuolen hoidettavaksi. Sillä oma lapsi hän ei ole. Äitipuolten täytys aina olla valmiina hoitamaan ex akan kullannuppua vaik ite tekis ties mitä ja hoitais lasta hunosti. Ihan oiein nousta puolustaa itteenne. Tästä pitäs tehdä oikein valtakunnallinen keskustelu ja asettaa OIKEUKSIA myös äitipuolille. Mä tykkään ihan hirveesti mun miehen lapsesta joka käy joka toinen viiikonloppu. Mutta hän ei ole oma, en silti häntä kohtele erilailla. Mutta eihän isona minulle huutele ihan mitä vaan kuin ei omanikaan. Lasten huudon aiheet ovat tietenkin eri asioita.

Että ottaa päähä.

Vierailija
30/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ne, joilla ei ole mitään käsitystä äitipuolena olemisesta. Äitipuolen pitäisi aina jaksaa ja pyytettömästi rakastaa kaikkia tasapuolisesti. Onnistuuko tämä muuten kaikilta muilta, siis kaikkien lapsien rakastaminen? Tuskin. On vaan niin helvetin helppo sanoa, että paha-paha äitipuoli, jaksa nyt kun kerran olet ottanut miehen, jolla on lapsia. Entäs paha-paha äiti, joka teit lapsia, mutta et sitten jaksanutkaan hoitaa? Tulit kaksivuotiaan synttäreille täydessä kännissä ja kerroit eskari-ikäiselle siskolle, kuinka äiti ei voi kauan olla, kun äiti on vähän kipeänä. Lupasit tulla tarhan juhliin katsomaan lastesi esityksiä, mutta et koskaan tullut. Paha-paha äitipuoli joutui lohduttamaan itkevää lastasi, että äidillä on varmaan joku tosi paha este.....jätit elatusmaksut maksamatta, lapset viikonloppuisin hakematta, joskus tarhasta soitettiin, että lapsia ei ole haettu, vaikka äidin piti. Ihana hyvä biologinen äiti olikin lähtenyt risteilylle kavereiden kanssa. Laukasit paha-paha äitipuolelle lasten kuulleen, että jos ei jaksa, voihan sitä aina lähteä kävelemään ja jättää koko paskan. Vakuuttelin lapsille monena iltana, etten ole lähdössä minnekkään, enkä jättämässä ketään. Oi sinä ihana biologinen äiti, oma äiti, parasta mitä lapsella voi olla. Jota kukaan ei korvaa.

Vierailija
31/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että biologinen äiti tapaa lasta kaksi kertaa kuukaudessa. Eli suurimman osan ajasta lapsi on ap:n kodissa. Kukahan silloin on eniten lasta kasvattanut? Kannattais ap:n mennä vähän itseensä, ei lapsi syyttä kiukuttele. Sääliksi käu lapsia, joilla on tuollaisia keskenkasvuisia ' aikuisia' ympärillään. Toki oikeiden vanhempien pitäisi huolehtia, mutta jos he ovat paskiaisia eivätkä välitä, niin etkö sinä voisi olla se parempi ihminen, joka välittää ja pitää huolta?

Vierailija
32/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien ja yhteisten lasten lisäksi vielä miehen ex-liitonkin lapsia äidin erinäisten ongelmien takia. Mehän ei saatais ikinä väsyä, koska ollaan jo muutenkin niin paskoja ihmisiä.

Tsemppiä sulle. Kukaan ei meitä koskaan tule ymmärtämään, jos ei itse joudu samaan tilanteeseen.

T: saman kokenut

Vierailija
33/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerästi , koska oma äiti ei hoida en hoida mäkään . Ootko ihan varma ap et susta on tohon ?

Vierailija
34/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
35/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta lapsi kasvaessaan tulee muistamaan sen aitipuolen tarkeampana ja laheisempana, kuin biologisen aitinsa, ja aitipuoli on osaltaan antanut pienelle lapselle paremmat lahtokohdat tasapainoiseen elamaan, kuin mita hanella ei ilman aitipuolen jaksamista olisi ollut.

Tallaisissa tilanteissa aikuisten tasapainottomuudesta loppuviimeksi karsivat lapset, joten toivottavasti aitipuoli jaksaa..

Vierailija:

aina ne, joilla ei ole mitään käsitystä äitipuolena olemisesta. Äitipuolen pitäisi aina jaksaa ja pyytettömästi rakastaa kaikkia tasapuolisesti. Onnistuuko tämä muuten kaikilta muilta, siis kaikkien lapsien rakastaminen? Tuskin. On vaan niin helvetin helppo sanoa, että paha-paha äitipuoli, jaksa nyt kun kerran olet ottanut miehen, jolla on lapsia. Entäs paha-paha äiti, joka teit lapsia, mutta et sitten jaksanutkaan hoitaa? Tulit kaksivuotiaan synttäreille täydessä kännissä ja kerroit eskari-ikäiselle siskolle, kuinka äiti ei voi kauan olla, kun äiti on vähän kipeänä. Lupasit tulla tarhan juhliin katsomaan lastesi esityksiä, mutta et koskaan tullut. Paha-paha äitipuoli joutui lohduttamaan itkevää lastasi, että äidillä on varmaan joku tosi paha este.....jätit elatusmaksut maksamatta, lapset viikonloppuisin hakematta, joskus tarhasta soitettiin, että lapsia ei ole haettu, vaikka äidin piti. Ihana hyvä biologinen äiti olikin lähtenyt risteilylle kavereiden kanssa. Laukasit paha-paha äitipuolelle lasten kuulleen, että jos ei jaksa, voihan sitä aina lähteä kävelemään ja jättää koko paskan. Vakuuttelin lapsille monena iltana, etten ole lähdössä minnekkään, enkä jättämässä ketään. Oi sinä ihana biologinen äiti, oma äiti, parasta mitä lapsella voi olla. Jota kukaan ei korvaa.

Vierailija
36/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienesta lapsi tajuaa sen, ettei ole haluttu oman aitinsa puolelta, ja aiti peruu tapaamisia. Lapsella saattaa olla taustalla tosi rankkoja kokemuksia, ja aidin tasapainottomuus eitasan ja tarkkaan tilannetta auta lainkaan.

Monet aikuiset eron tullessa hakeutuvat terapiaan, miten sitten lasten oletetaan tosta noin vaan tervejarkisena selviavan oman aidin toistuvista hylkaamisista?

No helppohan se on sita elaman tasapainoittamiseen pyrkivaa aitipuolta, josta yhtakkia onkin tullut lapsen elamassa tarkein aikuinen, syyttaa...

Vierailija:

Ap sanoi, että biologinen äiti tapaa lasta kaksi kertaa kuukaudessa. Eli suurimman osan ajasta lapsi on ap:n kodissa. Kukahan silloin on eniten lasta kasvattanut? Kannattais ap:n mennä vähän itseensä, ei lapsi syyttä kiukuttele. Sääliksi käu lapsia, joilla on tuollaisia keskenkasvuisia ' aikuisia' ympärillään. Toki oikeiden vanhempien pitäisi huolehtia, mutta jos he ovat paskiaisia eivätkä välitä, niin etkö sinä voisi olla se parempi ihminen, joka välittää ja pitää huolta?

Vierailija
37/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä samat jeesustelijat ovat neuvomasa äitipuolia: Tiesit mihin ryhdyit! Yhtä lailla bioäitien pitäis tietää,että vauvat valvottaa ja väsyttää ja kouluikäiset on muuten vaan hankalia välillä.

Äitipuoli kun ei voi laittaa miehen lasta minnekään " virikkeelliseen ympäristöön" subjektiivisen yksinolo-oikeuden nimissä kuten te boäidit tyrkkäätte itse synnyttämänne lapset päiväkotiin, vaikka itse oeltte kotona....

ja miten olisi voinut tietää,että millaista se elämä on vieraan lapsen kanssa 24h/ vrk? Ei mistään.

Vierailija
38/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luepa itse oma aloitusviestisi, ja palaa sen jälkeen ihmettelemään, miksi ihmisillä nousi karvat pystyyn miehesi lapsen puolesta.

Vierailija
39/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miks äitipuolen täytyy miettiä omaa jaksamistaan, kun ottaa miehen jolla lapsia. Miksei biologisen äidin sitten tarvinnut miettiä lapsia tehdessään, jaksaako niitä lapsiaan hoitaa vai onko joku muu tärkeempää?

En ole äitipuoli, joten en tiedä minkämoista elämä miehen ja hänen lasten kanssaan on, mutta sen tiedän ettei varmasti ole helppoa. Minä nostan hattua ap:lle, joka jaksaa ja haluaa hoitaa miehenkin lapset. Tiedän etten itse osaisi/jaksaisi/haluaisi.

Vierailija
40/58 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän joskus on hoitanut/hoitaa sinun lapsia, mielestäni sinulla ei ole oikeutta sanoa että et hoida hänen lastaan. Mielestäni on myös omituista että olet väsynyt vain tähän yhteen lapseen.. Se kertoo jo aika paljon.

PIENI ON SELLAINEN ÄIDINRAKKAUS, JOHON KUULUVAT VAIN OMAT LAPSET -SYLVI KEKKONEN-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän