Voiko säälittävämpää olla, kuin ne, jotka heti muka jonkun tunnistavat täältä!
Sellaiset, jotka kyyläävät ja muka hoksaavat täältä jonkun, niitä näkee täällä olevan paljon. Jos muuttuisin itse sellaiseksi, vierottuisin tästä palstasta, hankkisin ystäviä, ja kunnon seksielämän, hoitaisin lapsiani, enkä roikkuisi täällä, hoitaisin parisuhdettani täällä vietetyn ajan sijaan, koska silloin tajuaisin, että tämä palsta on sairastuttanut minut, toisaalta, eikait kaikki täällä niin pahasti skitsoonnu, vaikka oisivat joka päivä täällä, mutta ärsyttää nuo muka jonkun tunnistajat! Voiko jonkun elämä olla niin pientä, ja muistakaa, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!!
Kommentit (14)
Ihan sama mitä ketjua aloin lukemaan, niin joka toinen kirjoitus oli, tunnistin sut, ja lapsettomana ihmisenä mua naurattaa teidän kotiäitien pienenpieni maailma, kun luulette ettei ole netin ulkopuolista maailmaa.
Kyllä näkee teistä laiskamatoäideistä, että ettei se aivosolumäärä ainakaan levene samaa vauhtia kuin teidän kotiäitien perseet
lastenne ollessa hereillä, kumma juttu, että äideillä on näin paljon aikaa olla täällä, että näytätte jo tuntevan kaikki toisenne kirjoitusten perusteella, ja heti haukutaan, jos joku äiti menee töihin, ja hoidattaa lapsiaan muilla, eikö se merkkaa mitään, että jos käy töissä, on lapsillakin parempi elintaso. Kyllä näkee, että kotiäitien lasten päällä ne kirppiskamat on, ei töissäkäyvien
- Sellaiset, jotka kyyläävät ja muka hoksaavat
.. kävin pari kertaa viikossa palstalla, se riitti
- vierottuisin tästä palstasta
... miksi kun en ole koukussa :)
- hankkisin ystäviä
... on jo
- kunnon seksielämän
..sekin on
- hoitaisin lapsiani
... sehän on selvää :))
- hoitaisin parisuhdettani
.. siinäkin menee hyvin
- palsta on sairastuttanut minut
... ei ole
- eikait kaikki täällä niin pahasti skitsoonnu, vaikka oisivat joka päivä täällä
... paitsi sinä :D
Mikä oikeus sulla on tulla haukkumaan toisia tuollain ihan ilman syytä? Luet ketjuja ja aloitat oman ketjun, missä haukut muita! Älä kuule luule, että sinua täällä joku jäisi kaipaamaan vaikka olisitkin täällä viimeistä kertaa.
Ällötät minua! Luulet olevasi muita niiiiin paljon parempi! No ei se mitään luule vaan, mutta luule ihan vaan yksiksesi! Ei sinua kumminkaan kukaan halua tuntea!
pisti niin silmään just parhaiten nuo tänään kaupassa nähtyä ja tunnistin sut ketjut, voin kuvitella, että kauppa tosiaankin on ainoa paikka minne te säälittävyydet pääsette tapaamaan myös töissäkäyviä, teitä elättäviä ihmisiä
kun ap:n mielestä olen huono äiti, laiska, lihava, idiootti... Mitä virkaa minulla täällä sitten enää onkaan kun olen epäonnistunut kaikessa.
KIITOS AP!!! Avasit silmäni niin, että vihdoin näen todellisuuden ja löysin ratkaisun!
Onko teillä laiskamadoilla joku oma kielikin? Onko ap= apuapianjoudun töihin ja ov=onneksieivoipakottaa? Sitten kilpaillaan vaan päivästä toiseen, että kuka on väsynein ja rasittunein, ja kenen naapurin lapset on rumimpia ja huonokäytöksisiä ja oma lapsi osaa eniten.
Näkee, että kun naisesta tulee äiti, hän ei enää pyri omilla kyvyillään eteenpäin, esimerkiksi opiskele, vaan alkaa pätemään lapsensa osaamisella, milloin puhuu paljonko puhuu, montako kakkaa, minne kakkaa? Onko väärän väristä kakkaa?
Olette saaneet viimeisen puolen tunnin lukemisen perusteella mulle kammon äideistä, jos omia teen joskus, saa nainen kyllä vielä opiskella sen jälkeen ja mennä töihin, tuossa kakan kyttäämisessä viimeinekin aivotoiminta surkastuu.
Pitäis olla sellainen laki, että sen jälkeen kun naiset tulee äideiksi, niin niiden pitäis uusia kaikki peruskoulusta lähtien, koska kaikki yleissivistys ja järki näyttää katoavan sen jälkeen kun alapää on levinnyt. Sitten valitetaan kun ukko liikaa töissä, vittu sehän teidät elättääkin, ja vielä sitä märisette.
ulkoilla, niitä hoitaa, ja sitten kun niiiin raskas synnytys on ohi, saatte masennuksen, ettekä ainakaan siinä vaiheessa enää kykene hoitamaan lastanne, menemään töihin, tai kouluun. Jäätte siis tuolle kaksivuotiaan tasolle sen kotona istumisen takia, kun luulette, että sen jälkeen kun tulee lapsia, pitää leikata tumma lyhyt tukka, lopettaa hampaiden ja hiustenpesu ja meikkaaminen, ja minkään haastavan tekeminen, paitsi että teillehän on jo haastavaa syöttää kolmivuotiaall muuta kuin purkkiruokaa
Mitenkäs sitten noin paljon tiedät :)
Hahaa tunnistin sut! Sä olet se sama luuseri joka täällä aina provoilee!
NÄMÄ TEIDÄN KIRJOITUKSET NÄKYY USEAN PÄIVÄN AJALTA, JA NIINKUIN SANOIN, OLEN TÄSSÄ NYT NIITÄ LUKENUT, HALUSIN VAIN NÄHDÄ, ETTÄ OLINKO TOSIAANKIN OIKEASSA, JA KYLLÄ, TE LUULITTE TUNTEVANNE JOPA MINUT, VARMAAN OLENKIN YKSI LÄSKI KURAHOUSUÄITI SIELTÄ PUISTOSTA JONKA LAPSELLA OLI KYPÄRÄLAKKI JA SÖI SUOLAA, EI NÄITÄ JUTTUJA KUULE TARVI KUUKAUSIA LUKEA, TAJUAMATTA, ETTÄ PIKKUSIULUISIA ÄÄLIÖITÄ TE NAISET OLETTE. ONNEKSI EN OTTAISIKAAN KUIN AKATEEMISEN NAISEN, NIMITTÄIN VOISIN LYÖDÄ VAIKKA VETOA, ETTÄ SITÄ TEISTÄ EI OLE KUKAAN
SEN SIJAAN,ETTÄ ROIKUTTE KONEELLA, TAI LUKEKAA VAIKKA SANAKIRJAA TÄMÄN SIJASTA. NÄKEE, ETTETTE EDES HALUA NOUSTA TUOSTA SUOSTA, KUN ETTE EDES MYÖNNÄ ONGELMAANNE. mutta onko tuo kumma, jos ette halua kohottaa tasoanne tästä palstasta ylöspäin, kun näyttää tuo hiustenpesukin olevan liikaa vaadittu. Hyvästi, vajaa-älyiset, toivottavasti lapsenne edes kasvaa näkemään naapurianne kauemmas.
Vierailija:
NÄMÄ TEIDÄN KIRJOITUKSET NÄKYY USEAN PÄIVÄN AJALTA, JA NIINKUIN SANOIN, OLEN TÄSSÄ NYT NIITÄ LUKENUT, HALUSIN VAIN NÄHDÄ, ETTÄ OLINKO TOSIAANKIN OIKEASSA, JA KYLLÄ, TE LUULITTE TUNTEVANNE JOPA MINUT, VARMAAN OLENKIN YKSI LÄSKI KURAHOUSUÄITI SIELTÄ PUISTOSTA JONKA LAPSELLA OLI KYPÄRÄLAKKI JA SÖI SUOLAA, EI NÄITÄ JUTTUJA KUULE TARVI KUUKAUSIA LUKEA, TAJUAMATTA, ETTÄ PIKKUSIULUISIA ÄÄLIÖITÄ TE NAISET OLETTE. ONNEKSI EN OTTAISIKAAN KUIN AKATEEMISEN NAISEN, NIMITTÄIN VOISIN LYÖDÄ VAIKKA VETOA, ETTÄ SITÄ TEISTÄ EI OLE KUKAAN
Naapuri